Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

    Rigtig god attitude af Greve! Han siger vel ret tydeligt at han er OB dreng, og vil gøre alt for at slå igennem.

    Rigtig ærgerligt at han ikke har mere slutprodukt i sit spil, så var det en anden historie med ham.
    Ja, han mangler kun :
    Lidt fart.
    Evne til at udfordre.
    En bedre pasningsfod.
    Afslutningsevner.

    Det Greve HAR er visionerne, men han evner ikke at udføre dem.

    I mine øjne har han pænt langt til, at være en der spiller fast i superligaen.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Ja, han mangler kun :
      Lidt fart.
      Evne til at udfordre.
      En bedre pasningsfod.
      Afslutningsevner.

      Det Greve HAR er visionerne, men han evner ikke at udføre dem.

      I mine øjne har han pænt langt til, at være en der spiller fast i superligaen.
      Er faktisk noget uenig. Ja, han kunne bruge mere fart - men det er ikke en stor udfordring. Han har bestemt evnerne til at udfordre, det er en af hans styrker, men her mangler han også slutproduktet. Det løber ofte ud i sandet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Er faktisk noget uenig. Ja, han kunne bruge mere fart - men det er ikke en stor udfordring. Han har bestemt evnerne til at udfordre, det er en af hans styrker, men her mangler han også slutproduktet. Det løber ofte ud i sandet.
        Jeg husker en kamp mod FCK hvor han dominerede Rasmus Falk totalt. Godt drev med bolden.Men ja, mangler noget. Ser så irriterende ranglet/lad udbi sine bevægelser

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Ja, han mangler kun :
          Lidt fart.
          Evne til at udfordre.
          En bedre pasningsfod.
          Afslutningsevner.

          Det Greve HAR er visionerne, men han evner ikke at udføre dem.

          I mine øjne har han pænt langt til, at være en der spiller fast i superligaen.
          Han kan starte med at trække sine strømper op!! Han er bare ikke god nok til holdet i øjeblikket, og han bliver det heller ikke. Han burde tage nogle år i norsk fodbold, og så komme hjem og spille i Middelfart - eller Sanderum/Otterup (hvis der skal være striber på trøjen). Greve er en sympatisk fyr, men det er desværre ikke nok til at spille Superliga!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Ja, han mangler kun :
            Lidt fart.
            Evne til at udfordre.
            En bedre pasningsfod.
            Afslutningsevner.

            Det Greve HAR er visionerne, men han evner ikke at udføre dem.

            I mine øjne har han pænt langt til, at være en der spiller fast i superligaen.
            Ja klart at Ove Pedersen, Kent Nielsen og Jakob Michelsen alle har set forkert. Han har flere assists i Superligaen end Kløve har...

            Jeg kan fornemme du måske foretrækker talent over andet, men jeg kan godt lide de spillere der skal kæmpe lidt for det.

            Så bed jeg alligevel på madingen...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

              Ja klart at Ove Pedersen, Kent Nielsen og Jakob Michelsen alle har set forkert. Han har flere assists i Superligaen end Kløve har...

              Jeg kan fornemme du måske foretrækker talent over andet, men jeg kan godt lide de spillere der skal kæmpe lidt for det.

              Så bed jeg alligevel på madingen...
              Det er ikke sjældent, at Entusiasten kommer med...farverige kommentarer, der bliver genstand for diskussion eller stikpiller, men her er der ikke noget at rafle om synes jeg. Med al ære og respekt for Greve, så tyder intet på, at han bliver mere end den hæderlige superliga-spiller han er. Han er en spiller, der er en starter for den nedre halvdel (8. plads og ned) i Superligaen, og nuværende evner ikke berettiger en startplads på et hold, der ser/bør se sig selv som fast bestanddel i top-6. Han har haft sine chancer i løbet af årene, og ja, de er blevet færre med tiden, men det er der en grund til - han er ikke bedre end sine konkurrenter. Han er god til at udfordre, men der følger ikke slutprodukt med. Tiden er nok moden til at tage afsked, så han kan starte på en frisk og vi kan give de minutter han får, til et friskt talent!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Ja, han mangler kun :
                Lidt fart.
                Evne til at udfordre.
                En bedre pasningsfod.
                Afslutningsevner.

                Det Greve HAR er visionerne, men han evner ikke at udføre dem.

                I mine øjne har han pænt langt til, at være en der spiller fast i superligaen.
                Du har desværre ret. Afsted med JJT og ham. Så må vi håbe næste kuld talenter slår igennem.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

                  Det er ikke sjældent, at Entusiasten kommer med...farverige kommentarer, der bliver genstand for diskussion eller stikpiller, men her er der ikke noget at rafle om synes jeg. Med al ære og respekt for Greve, så tyder intet på, at han bliver mere end den hæderlige superliga-spiller han er. Han er en spiller, der er en starter for den nedre halvdel (8. plads og ned) i Superligaen, og nuværende evner ikke berettiger en startplads på et hold, der ser/bør se sig selv som fast bestanddel i top-6. Han har haft sine chancer i løbet af årene, og ja, de er blevet færre med tiden, men det er der en grund til - han er ikke bedre end sine konkurrenter. Han er god til at udfordre, men der følger ikke slutprodukt med. Tiden er nok moden til at tage afsked, så han kan starte på en frisk og vi kan give de minutter han får, til et friskt talent!
                  Er jeg helt enig i. Det er for hårdt at sige at han ikke er superligaspiller, for jeg tror sagtens at han kunne blive en solid midtbaneklippe på et hold der kæmper i bunden. Han skal nok bare omstille sig til at være en slider frem for en kreativ kræft, som vi har brug for. Det har han ikke evnerne til. Kan han det, så har han stadig mange gode år foran sig i den bedste række i en skandinavisk klub. Nu har han bare overstået sin talenttid i OB uden det blev til det vilde. Derfor skal han ud, så han ikke skygger for de næste kan få chancen. Jeg nåede ellers at købe en trøje med ham, fordi jeg synes han viste takter helt tilbage under Ove. Skide ærgerligt at han ikke formåede at lægge på efterfølgende!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                    Du har desværre ret. Afsted med JJT og ham. Så må vi håbe næste kuld talenter slår igennem.
                    Syntes nu umiddelbart ikke at det er nødvendigt at afskibbe JJ da vi ikke har en lign spiller i truppen pt.
                    Men så længe han ikke er på 100% bør han ikke findes i start 11. Syntes også at han er elendig som 8`er og har også talvis af gange nævnt at JJ og Drachmann sammen ikke passer sammen i det system vi spiller. JJ er balancespiller ala en 6`er..

                    Men lad os se hvad der sker når Opondo og Jebali er 100% klar. Så kunne han godt trække det korteste strå. Og hvem ved om vi henter noget mere eller en evt erstatning hvis Greve smutter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg

                      Det er ikke sjældent, at Entusiasten kommer med...farverige kommentarer, der bliver genstand for diskussion eller stikpiller, men her er der ikke noget at rafle om synes jeg. Med al ære og respekt for Greve, så tyder intet på, at han bliver mere end den hæderlige superliga-spiller han er. Han er en spiller, der er en starter for den nedre halvdel (8. plads og ned) i Superligaen, og nuværende evner ikke berettiger en startplads på et hold, der ser/bør se sig selv som fast bestanddel i top-6. Han har haft sine chancer i løbet af årene, og ja, de er blevet færre med tiden, men det er der en grund til - han er ikke bedre end sine konkurrenter. Han er god til at udfordre, men der følger ikke slutprodukt med. Tiden er nok moden til at tage afsked, så han kan starte på en frisk og vi kan give de minutter han får, til et friskt talent!
                      Er helt enig med dig, at hans talent ikke er nok til et top 6 hold.
                      Entusiastens kommentar indikerede bare at han manglede mange ting for overhovedet at kalde sig superliga spiller.

                      Ps. Det gik for alvor i stå for Greve da KN valgte han fra over Jönsson, som skulle spille sig i form. Vi ved alle hvordan det gik, men det er historie nu. Jeg håber Greve ligesom Desler kan få fast spilletid i en ny liga

                      Comment


                        Jeg forstår ikke at en mand som Greve ikke er blevet lejet ud for længst så han kan få noget spilletid og måske finde det han mangler for st slå igennem..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                          Jeg forstår ikke at en mand som Greve ikke er blevet lejet ud for længst så han kan få noget spilletid og måske finde det han mangler for st slå igennem..
                          Jeg tror for det første ikke han har været interesseret og for det andet, så har der været behov for ham i truppen. Nu ser det ud til at Frøkjær har spillet sig ind i varmen til spilletid og derfor er Greves talenttid forbi og han har aldrig nået at tage steppet op. En udlejning nu er for sent. Han kan udvikle sig, men jeg tror ikke på at han bliver bedre end han er nu. Han bør kunne finde en middelmådig skandinavisk klub og finde lykken ala Desler.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                            Er helt enig med dig, at hans talent ikke er nok til et top 6 hold.
                            Entusiastens kommentar indikerede bare at han manglede mange ting for overhovedet at kalde sig superliga spiller.

                            Ps. Det gik for alvor i stå for Greve da KN valgte han fra over Jönsson, som skulle spille sig i form. Vi ved alle hvordan det gik, men det er historie nu. Jeg håber Greve ligesom Desler kan få fast spilletid i en ny liga
                            Helt enig med dig om tiden under Kent Nielsen. Jønne var kents projekt som bare skulle spille. Det lykkedes som bekendt ikke, alle kunne se svensken var svageste led men Kent var stædig.
                            De indhop Greve fik var på et tidspunkt hvor han var i flot udvikling, men Kent gav ham ikke tilliden. Hvem ved hvordan det var gået hvis han havde fået den spilletid han var berettiget til.
                            Nu tror jeg det er bedst for ham at få fast spilletid i en lidt mindre klub.

                            Comment


                              Måske AaB nu er interesseret i AK .. køb eller leje i et år.

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ubestemt-tid/
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Hvordan har folk det med J. Ankersen? Han er blevet pigesur i AGF og selvom han kan have “lidt” nøkker, så kan jeg rigtig godt lide ham som spiller.
                                Han er en teknisk CN med slutprodukt men mindre løbepensum.
                                Synes han vil pynte som 8’er

                                Comment

                                Working...
                                X