Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Den "gamle" Plum er tilbage (misforstå mig ret)
    Er det med vilje, du har udeladt Delphin Tshiembe tidligere Horsens? Han er transferfri pr. 1. Juli 2019.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Er det med vilje, du har udeladt Delphin Tshiembe tidligere Horsens? Han er transferfri pr. 1. Juli 2019.
      Næe... han kom ikke frem på min søgning ...

      Men transferfri og fra Horsens ... må blinke over det hele hos JH ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Næe... han kom ikke frem på min søgning ...

        Men transferfri og fra Horsens ... må blinke over det hele hos JH ...
        Er han også i familie med Jacob Michelsen på en eller anden måde? Måske de har kørt forbi hinanden på motorvejen engang? Så er det bare i gang med skrivemaskinen og få lavet den kontrakt (undskyld, jeg kunne ikke lade være ;)
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

          Er han også i familie med Jacob Michelsen på en eller anden måde? Måske de har kørt forbi hinanden på motorvejen engang? Så er det bare i gang med skrivemaskinen og få lavet den kontrakt (undskyld, jeg kunne ikke lade være ;)
          Enig i at JH´s scouting netværk er til at overskue og det er et punkt hvor vi bør se på en forbedring. Jeg ved ikke om Steen Nedergaard er mulig, men så noget der minder om. Den eneste jeg har kendskab til Ole Spion har været indover er Kamil Vacek.....

          De seneste transfervinduer er nu klart bestået i min verden. Det at JM har et kendskab til Jebali og Sander, altså havde han ikke det, så var det måske en lavere hylde vi skulle handle på.

          Comment


            Hvis vi hentede Daniel Høegh ind, ville det være det bedste transfervindue siden dengang med Djemba-Djemba!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

              Hvis vi hentede Daniel Høegh ind, ville det være det bedste transfervindue siden dengang med Djemba-Djemba!
              Daniel er vidst lige blevt semi alvorlig skadet her i opstarten men har ikke hørt den endelige dom

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Daniel er vidst lige blevt semi alvorlig skadet her i opstarten men har ikke hørt den endelige dom
                Ah okay, det havde jeg ikke lige set. Så må vi vente til hans kontrakt udløber om et år :-)

                Comment


                  Vil Mads Roerslev (20-årig back FCK) være en mulighed som backup for Ryan? Mindes han har sin force i det fremadrettet spil, som nok vil passe bedre til OB, end fx Vendsyssel ifht brug af backs.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Som andetsteds skrevet bytter jeg gerne Marco Lund + penge for en der er på niveau med Leeuwin og Tverskov ...

                    Det og forlæng med JBL, Leeuwin og Tverskov så syntes jeg faktisk godt at OB kan være sit vindue bekendt ...

                    Opondo er for mig en ubekendt erstatning for Casper men jeg kan godt se en midtbane uden ham så ...
                    Der har jo også været forlydender om at der har været interesse for Ludwig. Hvis jeg var JH ville jeg da holde øje med om ikke der er en dygtig CF'er her sidst i vinduet som skal til at finde sig en klub og så få skudt Ludwig afsted. Jeg synes det vil være voldsomt, hvis vi henter en CF mere uden at få en skippet afsted. Backpositionen er antalmæssigt mere sårbar, så det ville være ideelt at finde en med backkompetencer også

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Ah okay, det havde jeg ikke lige set. Så må vi vente til hans kontrakt udløber om et år :-)
                      Nok lige tidligt nok. Men krydser bestemt fingre for det

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...idste-testkamp
                      Last edited by fmprOB; 31-07-2019, 09:18.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Der har jo også været forlydender om at der har været interesse for Ludwig. Hvis jeg var JH ville jeg da holde øje med om ikke der er en dygtig CF'er her sidst i vinduet som skal til at finde sig en klub og så få skudt Ludwig afsted. Jeg synes det vil være voldsomt, hvis vi henter en CF mere uden at få en skippet afsted. Backpositionen er antalmæssigt mere sårbar, så det ville være ideelt at finde en med backkompetencer også
                        Tænker at Ludwig selv har sagt nej til det/de tilbud der er kommet, mens klubben har været åben for dialog. Det har nok været et step ned både sportsligt og økonomisk så han ser pt ingen grund til at skifte.
                        Det sker kun nok hvis vi henter en CF mere og presser ham til at blive yderste mandat. Så tænker jeg han bliver inspireret til at søge andre veje.
                        Det er ikke for at være ond. Det er bare name of the game

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Vil Mads Roerslev (20-årig back FCK) være en mulighed som backup for Ryan? Mindes han har sin force i det fremadrettet spil, som nok vil passe bedre til OB, end fx Vendsyssel ifht brug af backs.
                          Tror simpelthen ikke at han er god nok til OB og så længe vi har OL som back up tror jeg ikke at han vil få meget tid. Tænker han skal tage et par skridt ned for at spille

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg

                            Helt enig!

                            Det ville måske frigøre OL til back-up for RJL.

                            Hvis alt skulle flaske sig ville en back-up for JBL være helt fantastisk - tror dog ikke på det sker.


                            Må sige jeg begynder at se mere og mere positivt ud af mine OB-briller igen.
                            Vi skal alligevel snart kigge efter alternativ til JBL da det jo ikke peger i retning af forlængelse med ham, og der mangler også afklaring med Leuwin og Tver.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Enig i at JH´s scouting netværk er til at overskue og det er et punkt hvor vi bør se på en forbedring. Jeg ved ikke om Steen Nedergaard er mulig, men så noget der minder om. Den eneste jeg har kendskab til Ole Spion har været indover er Kamil Vacek.....

                              De seneste transfervinduer er nu klart bestået i min verden. Det at JM har et kendskab til Jebali og Sander, altså havde han ikke det, så var det måske en lavere hylde vi skulle handle på.
                              Nedergaard er chef Scout i Nordsjælland .. Så han er desværre optaget
                              Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af imback Se indlæg

                                Nedergaard er chef Scout i Nordsjælland .. Så han er desværre optaget
                                Har I helt glemt Buchholz ? Han var rigtig god, indtil Poul H ikke ønskede nogen kvalificeret hjælp og fyrede ham. Han skaffede i sin tid bl.a. Traore, og var god til at hjælpe med integreringen af flere spillere. Han ses stadig tit til OB`s træninger.
                                Mvh pnl

                                Comment

                                Working...
                                X