Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Så dit argument for at ansætte ham er, at han kendte nogle agenter for snart 10 år siden, eller hvordan skal jeg forstå det? Er der virkelig ikke andet at skrive hjem om?
    Jeg har jo netop skrevet, at jeg ikke ved, om han stadig har sine agentrelationer intakt. Hvis ikke, kan vi selvfølgelig ikke bruge ham. Håber du fatter det nu, ellers ring til en ven.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg har jo netop skrevet, at jeg ikke ved, om han stadig har sine agentrelationer intakt. Hvis ikke, kan vi selvfølgelig ikke bruge ham. Håber du fatter det nu, ellers ring til en ven.
      Jeg har spurgt dig flere gange nu, hvad det er han kan, og det har du stadig ikke svaret på, så jeg er åbenbart ikke den eneste der ikke fatter noget her.

      Men hvis det eneste argument er nogle næsten 10 år gamle relationer til nogle agenter, så har jeg hørt nok. Hvis de relationer havde været noget særligt, havde han nok kunne lande sig en tjans i en anden klub. Fodbolden har heldigvis udviklet sig meget fra dengang, hvor man fik tilsendt video på spillere fra agenter. I dag går OB bare ind og streamer alle kampe fra den kroatiske liga, hvis de gider. Det han står for har næppe nogen relevans i OBs sportslige setup anno 2019.

      Comment


        Om Buchholtz kunne tilføje noget godt til OB i dag ved jeg ikke nok om ham til at kunne udtale mig om. Vil bare lidt angribe den her ide om, at vi bare skal have en ind, der har nogle kontakter til nogle agenter.

        OB kunne givetvis godt opgradere på scouting-området, men jeg tror ikke det er kontakt til agenter man mangler. Vi har fået skabt den her "sandhed" herinde om, at JH stort set ingen kontakter har. Det kan jeg ikke følge. Det stammer vel primært fra, at vi oftest har hentet spillere fra Danmark eller spillere trænerne har haft før. At det skulle være fordi OB/JH simpelthen ikke har netværket til at kende til andre spillere, synes jeg er lidt naivt. Jeg tænker da det tydeligvis er en bevidst strategi at tage sin træner meget med på råd omkring nye spillere og så i øvrigt satse på mere "sikre" kort.

        Han er vel efterhånden den sportsdirektør i ligaen, der har været i faget længst? Selvfølgelig har han opbygget sig et omfattende netværk i branchen.

        Men pointen er så, at netværk og kontakter jo langt fra gør det hele. Det er mere afgørende at kunne scoute og vælge de rigtige spiller - til de rigtige roller og kontrakter. På det område synes jeg der er meget at kritisere på over de seneste sæsoner (selvom det er blevet bedre).

        Grundlæggende tænker jeg man er i en bedre situation som klub jo mindre man er afhængig af fif fra agenter eller lignende.

        Og apropos Traoré ved jeg ikke om jeg synes han er det bedste eksempel. Han havde et enormt højt topniveau og potentiale, men spillede vel reelt en lille håndfuld gode kampe. I mange kampe husker jeg ham som decideret ringe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Om Buchholtz kunne tilføje noget godt til OB i dag ved jeg ikke nok om ham til at kunne udtale mig om. Vil bare lidt angribe den her ide om, at vi bare skal have en ind, der har nogle kontakter til nogle agenter.

          OB kunne givetvis godt opgradere på scouting-området, men jeg tror ikke det er kontakt til agenter man mangler. Vi har fået skabt den her "sandhed" herinde om, at JH stort set ingen kontakter har. Det kan jeg ikke følge. Det stammer vel primært fra, at vi oftest har hentet spillere fra Danmark eller spillere trænerne har haft før. At det skulle være fordi OB/JH simpelthen ikke har netværket til at kende til andre spillere, synes jeg er lidt naivt. Jeg tænker da det tydeligvis er en bevidst strategi at tage sin træner meget med på råd omkring nye spillere og så i øvrigt satse på mere "sikre" kort.

          Han er vel efterhånden den sportsdirektør i ligaen, der har været i faget længst? Selvfølgelig har han opbygget sig et omfattende netværk i branchen.

          Men pointen er så, at netværk og kontakter jo langt fra gør det hele. Det er mere afgørende at kunne scoute og vælge de rigtige spiller - til de rigtige roller og kontrakter. På det område synes jeg der er meget at kritisere på over de seneste sæsoner (selvom det er blevet bedre).

          Grundlæggende tænker jeg man er i en bedre situation som klub jo mindre man er afhængig af fif fra agenter eller lignende.

          Og apropos Traoré ved jeg ikke om jeg synes han er det bedste eksempel. Han havde et enormt højt topniveau og potentiale, men spillede vel reelt en lille håndfuld gode kampe. I mange kampe husker jeg ham som decideret ringe.
          JM snakker også i Mediano omkring det her med at det med at kende nogen der kender en spiller og ved hvordan han reagerer i forskellige situationer er vigtigt og noget der jo er stort set umuligt at scoute og derfor er det "nære" om ikke en strategi, så en god ting i forhold til at formindske fejlraten..

          Comment


            Hej, er forum i udu?

            Når jeg går ind kan jeg se taleboblen er markeret “fed” men trykker jeg ind er ingen af emnerne fede og har ikke den der dobbeltpil nedad.
            For neden står der f.eks. i rygtetråden der står øverst, at seneste indlæg var i går kl. 9.34 så trykker jeg ind på det i skæg skal jeg selv trykke sider frem for at komme til sidste indlæg.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hej, er forum i udu?

              Når jeg går ind kan jeg se taleboblen er markeret “fed” men trykker jeg ind er ingen af emnerne fede og har ikke den der dobbeltpil nedad.
              For neden står der f.eks. i rygtetråden der står øverst, at seneste indlæg var i går kl. 9.34 så trykker jeg ind på det i skæg skal jeg selv trykke sider frem for at komme til sidste indlæg.
              Oplever det samme!
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Oplever det samme!
                Det har jeg oplevet engang i mellem her på siden, og så lige pludselig virker det igen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hej, er forum i udu?

                  Når jeg går ind kan jeg se taleboblen er markeret “fed” men trykker jeg ind er ingen af emnerne fede og har ikke den der dobbeltpil nedad.
                  For neden står der f.eks. i rygtetråden der står øverst, at seneste indlæg var i går kl. 9.34 så trykker jeg ind på det i skæg skal jeg selv trykke sider frem for at komme til sidste indlæg.
                  Samme her.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    M.h.t. at scoute og hente spillere handler det vel meget om at træneren har det sidste ord. En god træner kan se hvilke spillere der har kampafgørende kvaliteter for holdet. Det er på alle positioner at det er vigtigt at have disse spillere, og det er her der ligger er stort arbejde for OB, da man i for mange år har haft mange fyldspillere uden nogle spidskompetencer, mest af alt symboliseret ved Kent Nielsen-tiden

                    Comment


                      Nogle spændende rygter?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                        Nogle spændende rygter?
                        Ja, tonsvis.

                        Comment


                          Jesper Hansens tlf har været i stykker 2 dage

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lere-transfers

                          Comment


                            Jeg syntes altså godt man kan mærke forskel fra nu og så til for bare et par år siden selvom han melder dem tilfreds med truppen.. For der var telefonen bare blevet slukket samt døre og vinduer blevet sømmet fast.

                            Kunne godt bleve en spændende Aug

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg syntes altså godt man kan mærke forskel fra nu og så til for bare et par år siden selvom han melder dem tilfreds med truppen.. For der var telefonen bare blevet slukket samt døre og vinduer blevet sømmet fast.

                              Kunne godt bleve en spændende Aug
                              Med en trup på 22 spillere bør der også være plads til noget mere. Tverskov er måske naturligt nok ham, der fylder mest på tegnebrædtet: de første 3 kampe har med stor tydelighed vist, hvor sårbar vores defensiv er uden en boldsikker og forudseende styrmand. Derudover virker vi ret sårbare på backs, hvor man kan sige positive ting om Oliver Lund, men nogen naturlig wingback er han bare ikke. Og så har Casper Nielsen måske umiddelbart efterladt et større hul på midten, end jeg i hvert fald havde forestillet mig.

                              Så Tverskov ud (desværre, fordi vi ikke kan holde på ham) og 2 spillere ind, måske endda 3, ville være mit bud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Med en trup på 22 spillere bør der også være plads til noget mere. Tverskov er måske naturligt nok ham, der fylder mest på tegnebrædtet: de første 3 kampe har med stor tydelighed vist, hvor sårbar vores defensiv er uden en boldsikker og forudseende styrmand. Derudover virker vi ret sårbare på backs, hvor man kan sige positive ting om Oliver Lund, men nogen naturlig wingback er han bare ikke. Og så har Casper Nielsen måske umiddelbart efterladt et større hul på midten, end jeg i hvert fald havde forestillet mig.

                                Så Tverskov ud (desværre, fordi vi ikke kan holde på ham) og 2 spillere ind, måske endda 3, ville være mit bud.
                                Mener nu vi er 23 incl Jebali hvor af 3 mand betragtes som fuldtids U19 spillere: HC,Harboe og Obbekjær..
                                Så 2 målmænd og 18 markspillere der reelt slås om pladserne

                                Hvis man sælger Tverskov burde man hente 2 nye med klasse for at kompensere. Men jeg håber han bliver.
                                BIF får jo nok 40 Kasi millioner i kassen en af dagene så det kan jo være at de prøver igen

                                Comment

                                Working...
                                X