Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ifølge en bruger på Twitter (aner intet om hvad han ved) så er det Issam Jebali. Angriber med fortid i Rosenborg.

    Comment


      Rygterne siger Issam Jebali... og skyggen/profilen ligner da også ham, på frisuren.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Issam Jebali lader til at kunne være på fri transfer. Ifølge Wiki har han et ok scoringsnit, og en højde på 1,89.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Issam_Jebali

        Comment


          Brøndby har tilsyneladende også været ude efter ham:
          http://www.fotbolldirekt.se/2019/07/...a-erbjudanden/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
            Issam Jebali lader til at kunne være på fri transfer. Ifølge Wiki har han et ok scoringsnit, og en højde på 1,89.

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Issam_Jebali
            Kan vi komme i betragtning til en spiller som i 2018 er handlet til over 12 millioner ? Krydser fingre. Et issue kunne være, at han har kone og barn i Sverige.
            Last edited by sinus; 30-07-2019, 09:45.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-henter-issam-jebali/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Kan vi komme i betragtning til en spiller som i 2018 er handlet til over 12 millioner ? Krydser fingre. Et issue kunne være, at han har kone og barn i Sverige.
                Det kunne vi så. Velkommen til.
                Last edited by sinus; 30-07-2019, 09:46.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Så mangler vi bare en til forsvaret som er på tverskov niveau. Også ser det sgu efterhånden spændende ud

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Så mangler vi bare en til forsvaret som er på tverskov niveau. Også ser det sgu efterhånden spændende ud
                    Helt enig!

                    Det ville måske frigøre OL til back-up for RJL.

                    Hvis alt skulle flaske sig ville en back-up for JBL være helt fantastisk - tror dog ikke på det sker.


                    Må sige jeg begynder at se mere og mere positivt ud af mine OB-briller igen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Så mangler vi bare en til forsvaret som er på tverskov niveau. Også ser det sgu efterhånden spændende ud
                      Yeps. Kan godt leve med OL som backbackup hvis det betyder vi fik en super makker til Tverskov og Ramon..
                      Lund og Ludwig er bare ikke gode nok

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Så mangler vi bare en til forsvaret som er på tverskov niveau. Også ser det sgu efterhånden spændende ud
                        Jeg håber lidt på man kunne lokke Thelander hjem fra udlandet, men mon dog han vil til OB.

                        Comment


                          Så længe Tverskov er i klubben, tror jeg vi får svært ved at finde en værdig afløser, der er villig til at spille anden violin, indtil Tverskov smutter. Det kan lade sig gøre i FCK.

                          Jeg tror vi kan få mere ud af en fysisk boks til boks spiller, en Kauko/Okusun type. En med nogle andre kvaliteter end JJT, Eske og Kløve. En det virkelig kan sætte prop i og skralde igennem, når det er nødvendigt. Den type har vi ikke, CN kom tættest på.

                          Jeg tvivler på vi henter endnu en midterforsvar.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                            Så længe Tverskov er i klubben, tror jeg vi får svært ved at finde en værdig afløser, der er villig til at spille anden violin, indtil Tverskov smutter. Det kan lade sig gøre i FCK.

                            Jeg tror vi kan få mere ud af en fysisk boks til boks spiller, en Kauko/Okusun type. En med nogle andre kvaliteter end JJT, Eske og Kløve. En det virkelig kan sætte prop i og skralde igennem, når det er nødvendigt. Den type har vi ikke, CN kom tættest på.

                            Jeg tvivler på vi henter endnu en midterforsvar.
                            En ny CF skal da ikke spille 2. Violin. Han skal spille til venstre for Tverskov i et 3 mandsforsvar med Ramon også

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              En ny CF skal da ikke spille 2. Violin. Han skal spille til venstre for Tverskov i et 3 mandsforsvar med Ramon også
                              Præcis - Ham Brann hollænderen kunne være spændende!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                En ny CF skal da ikke spille 2. Violin. Han skal spille til venstre for Tverskov i et 3 mandsforsvar med Ramon også
                                Jeg kan ikke forstille mig der kommer en mand, til en position, hvor vi allerede har 2 mand i Ludwig og Marco Lund.

                                Der er vel også en forskel på midterforsvarer, i en 3-5-2 og midterforsvarer i en 4-4-2, da midterforsvarene i en 3 kæde rykker længere ud og dækker under backen, og derfor har en favorit side (lidt ligesom man heller ikke skifter side på backerne).

                                Derfor tror jeg ikke man henter endnu en mand til venstre side af midterforsvaret. Men man kan jo blive overrasket.

                                Comment

                                Working...
                                X