Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Suuuuk.... så missede JH endnu en oplagt mulighed... han kan altså bare ikke finde ud af det....

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anmarksserien/
    Det mener du seriøst ikke?!
    siden 1887

    Comment


      JM nævnte i optakten, at "han ved der arbejdes på noget i kulissen" ift. om JH kigger på forstærkninger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Nej, det lyder sandsynligt. Men jeg tror nu stadig først det bliver til sommer. Der kunne jeg sagtens se, at FCK ville gå efter Barrett, så de har en solid dækning på begge backs, ligesom de har med Varela og Bartolec nu. Hvis Brøndby ikke har fundet en god venstre back til den tid, kommer de helt sikkert også til at gå aggressivt efter ham.
        Det er jo nu de mangler en grundet skader .. de har pt kun Bengtsson ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Har netop drukket smørrebrød på kong volmer hvor Tverskov sad og med et par agenter? Og drøftede transfertaktik!....der blev drøftet flere ting ( vi sad ved bordet ved siden af)...det lød som omJeppe var åben for en forlængelse...men spændende
          Øf øf

          Comment


            KEP påpeger at AK ikke vil sidde på bænken som 29 årig ... kan man forvente at han vil gå markant ned i løn for at skifte? Og så mangler vi igen en angriber ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Øf øf
              Tror du det er øf?
              siden 1887

              Comment


                En Twitter bruger nævner at Sana fra AGF var på stadion under kampen imod Lyngby. Ved ikke hvor meget man skal ligge i det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af lykken10 Se indlæg
                  En Twitter bruger nævner at Sana fra AGF var på stadion under kampen imod Lyngby. Ved ikke hvor meget man skal ligge i det.
                  Han havde spillet en reservekamp for GF i nabolaget, synes jeg da sagde i TV.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Han havde spillet en reservekamp for GF i nabolaget, synes jeg da sagde i TV.
                    Det hørte jeg også at Graulund udtalte, men kan se på AGF hjemmeside at de spillede i Hobro, det vil jeg ikke lige betegne som i nabolaget.
                    ​​

                    Comment


                      Yep, han var på stadion. Blev filmet ganske kort.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        KEP påpeger at AK ikke vil sidde på bænken som 29 årig ... kan man forvente at han vil gå markant ned i løn for at skifte? Og så mangler vi igen en angriber ...
                        Vi mangler vel ret beset en angriber som det er nu. Vi spiller med 2 oppe foran....og har en udskiftningsmulighed det går hurtigt galt når skader og karantæner og formnedgang melder sig. Og så er alt vel heller ikke på et niveau der er godt nok...

                        Comment


                          Sana er en diva spiller ......vi har brug en stor og stærk mand som kan suge boldene til sig......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                            Sana er en diva spiller ......vi har brug en stor og stærk mand som kan suge boldene til sig......
                            Da ikke på midtbanen hvor Sana vel hovedsageligt hører til. Der har vi vel netop brug for en teknisk og gennembrudsstærk spiller som Sana godt kunne være, så har JM jo endnu mere mulighed for at variere holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              Vi mangler vel ret beset en angriber som det er nu. Vi spiller med 2 oppe foran....og har en udskiftningsmulighed det går hurtigt galt når skader og karantæner og formnedgang melder sig. Og så er alt vel heller ikke på et niveau der er godt nok...
                              Enig i at vi mangler en angriber men sælges AK også så mangler vi en igen/endnu en ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

                                Det hørte jeg også at Graulund udtalte, men kan se på AGF hjemmeside at de spillede i Hobro, det vil jeg ikke lige betegne som i nabolaget.
                                ​​
                                Det var da utroligt de ikke kogte mere suppe på det så. Det er da en smule usædvanligt at se superligaspillere fra andre hold på diverse stadions, med mindre de bor i byen. Det tænker jeg ikke Sana gør. Kan dog heller ikke rigtig se hvad han skulle her. Jeg tror slet ikke AGF har droppet ham endnu og jeg tror han er aldeles løntung. Som type vurderer jeg heller ikke at han har lunger til at blive en profil i OB. Der skal være flere meter i en spiller til vores midtbane end Sana har vist han kan løbe i AGF
                                ​​​
                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X