Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Hvorfor ikke?
    Tænker han mener at Tverskov ikke er god nok til FCM. Tror ikke han ved noget

    Comment


      Ville desværre give fin mening. De får 7 mio for en 30 årig og smider de sidste 4 mio for en lidt yngre spiller, der er rigeligt god til superligaen de næste par år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
        Ville desværre give fin mening. De får 7 mio for en 30 årig og smider de sidste 4 mio for en lidt yngre spiller, der er rigeligt god til superligaen de næste par år.
        Jeg kan heller ikke se, hvorfor det ikke skulle være en mulighed. ville godt nok gøre ondt, selvom vi tager os godt betalt. Tverskov skal erstattes 1 til 1.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
          Ville desværre give fin mening. De får 7 mio for en 30 årig og smider de sidste 4 mio for en lidt yngre spiller, der er rigeligt god til superligaen de næste par år.
          Tror nu de kigger udenlands først på deres fine oddsmaskine for at se om de kan finde det næste store salg. For noget skal de have fundet når Svia også rigtig gerne vil afsted. Ved ikke om Tverskov er god nok til dem men hvis de lige pludselig står og mangler kunne han måske blive offer for en hurtig handel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Jeg kan heller ikke se, hvorfor det ikke skulle være en mulighed. ville godt nok gøre ondt, selvom vi tager os godt betalt. Tverskov skal erstattes 1 til 1.
            Når vi ikke bruger transferpengene mere aktivt end vi gør bør vi som fans håbe på han bliver. Jeg er med på at mange millioner måske kan hjælpe OB med at styrkes på den lange bane men på den korte er det bedst han bliver.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Når vi ikke bruger transferpengene mere aktivt end vi gør bør vi som fans håbe på han bliver. Jeg er med på at mange millioner måske kan hjælpe OB med at styrkes på den lange bane men på den korte er det bedst han bliver.
              Jeg er desværre enig.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Jeg er desværre enig.
                Jeg håber virkelig at OB bliver bare en kende mere åben i fremtiden med hvordan det hele er skruet sammen så vi kan gennemskue hvor pengene bliver genereret hen. Det er svært som OB fan at glæde sig meget over salg ift nogle andre klubber hvor man måske kan se hvad pengene bliver brugt til..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror nu de kigger udenlands først på deres fine oddsmaskine for at se om de kan finde det næste store salg. For noget skal de have fundet når Svia også rigtig gerne vil afsted. Ved ikke om Tverskov er god nok til dem men hvis de lige pludselig står og mangler kunne han måske blive offer for en hurtig handel.
                  De køber jo desværre ikke kun smartodds spillere og Tverskov kunne jeg godt frygte at de har et øje på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Hvorfor ikke?
                    Tror de kigger på en hylde over den Tver befinder sig på.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror nu de kigger udenlands først på deres fine oddsmaskine for at se om de kan finde det næste store salg. For noget skal de have fundet når Svia også rigtig gerne vil afsted. Ved ikke om Tverskov er god nok til dem men hvis de lige pludselig står og mangler kunne han måske blive offer for en hurtig handel.
                      Enig.
                      De laver desværre,( i dette tilfælde heldigvis ) ikke så mange panikhandler. Men hvis de i slutningen af vinduet panikker så er der da mulighed for de kigger mod Odense.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Når vi ikke bruger transferpengene mere aktivt end vi gør bør vi som fans håbe på han bliver. Jeg er med på at mange millioner måske kan hjælpe OB med at styrkes på den lange bane men på den korte er det bedst han bliver.
                        Vi så på regnskabet igen sidste år at OSE ikke er gode til at tjene penge. Jeg ville gerne se et mere specifikt regnskab for OB alene så det ville blive tydeligt at se hvordan økonomien i klubben er og hvor stor andel vi har i det sløje regnskab.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Vi så på regnskabet igen sidste år at OSE ikke er gode til at tjene penge. Jeg ville gerne se et mere specifikt regnskab for OB alene så det ville blive tydeligt at se hvordan økonomien i klubben er og hvor stor andel vi har i det sløje regnskab.
                          I regnskabet står der hvor meget OB omsætter og værdien af kontrakter samt resultatet af transferaktiviteter. Løn er svær st gennemskue da det er en samlet post på mange ansatte men man kan jo gætte.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            I regnskabet står der hvor meget OB omsætter og værdien af kontrakter samt resultatet af transferaktiviteter. Løn er svær st gennemskue da det er en samlet post på mange ansatte men man kan jo gætte.
                            Enig, løn er meget svært at gennemskue og reglerne for hvad der skal med at bonusser og andet slører det endnu mere.
                            Som fmprOB vil jeg gerne have mere transparens i OB, NT åbnede en smule op med hans SFÅ interview. Men jeg håber at det bliver endnu mere.
                            Fair nok at man forhandler med spillere uden vi som fans kan følge med. Men lidt mere åbenhed vil ikke skade.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              I regnskabet står der hvor meget OB omsætter og værdien af kontrakter samt resultatet af transferaktiviteter. Løn er svær st gennemskue da det er en samlet post på mange ansatte men man kan jo gætte.
                              Jeg ville som sagt gerne se OB’s samlede regnskab alene uden nogle tal fra OSE
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg ville som sagt gerne se OB’s samlede regnskab alene uden nogle tal fra OSE
                                Hvad vil du bruge det til, udover at tilfredsstille din egen nysgerrighed ?

                                Hvis der ikke er mange penge at rutte med vil du brokke dig.... hvis der er et stort overskud vil du også brokke dig

                                Tror det er bedst at markedet ikke kender vores råderum
                                Last edited by Online; 20-07-2019, 21:04.

                                Comment

                                Working...
                                X