Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægVille desværre give fin mening. De får 7 mio for en 30 årig og smider de sidste 4 mio for en lidt yngre spiller, der er rigeligt god til superligaen de næste par år.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlægVille desværre give fin mening. De får 7 mio for en 30 årig og smider de sidste 4 mio for en lidt yngre spiller, der er rigeligt god til superligaen de næste par år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg kan heller ikke se, hvorfor det ikke skulle være en mulighed. ville godt nok gøre ondt, selvom vi tager os godt betalt. Tverskov skal erstattes 1 til 1.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når vi ikke bruger transferpengene mere aktivt end vi gør bør vi som fans håbe på han bliver. Jeg er med på at mange millioner måske kan hjælpe OB med at styrkes på den lange bane men på den korte er det bedst han bliver.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg er desværre enig.
Comment
-
Tror nu de kigger udenlands først på deres fine oddsmaskine for at se om de kan finde det næste store salg. For noget skal de have fundet når Svia også rigtig gerne vil afsted. Ved ikke om Tverskov er god nok til dem men hvis de lige pludselig står og mangler kunne han måske blive offer for en hurtig handel.
Comment
-
Tror nu de kigger udenlands først på deres fine oddsmaskine for at se om de kan finde det næste store salg. For noget skal de have fundet når Svia også rigtig gerne vil afsted. Ved ikke om Tverskov er god nok til dem men hvis de lige pludselig står og mangler kunne han måske blive offer for en hurtig handel.
De laver desværre,( i dette tilfælde heldigvis ) ikke så mange panikhandler. Men hvis de i slutningen af vinduet panikker så er der da mulighed for de kigger mod Odense.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Når vi ikke bruger transferpengene mere aktivt end vi gør bør vi som fans håbe på han bliver. Jeg er med på at mange millioner måske kan hjælpe OB med at styrkes på den lange bane men på den korte er det bedst han bliver.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi så på regnskabet igen sidste år at OSE ikke er gode til at tjene penge. Jeg ville gerne se et mere specifikt regnskab for OB alene så det ville blive tydeligt at se hvordan økonomien i klubben er og hvor stor andel vi har i det sløje regnskab."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
I regnskabet står der hvor meget OB omsætter og værdien af kontrakter samt resultatet af transferaktiviteter. Løn er svær st gennemskue da det er en samlet post på mange ansatte men man kan jo gætte.
Som fmprOB vil jeg gerne have mere transparens i OB, NT åbnede en smule op med hans SFÅ interview. Men jeg håber at det bliver endnu mere.
Fair nok at man forhandler med spillere uden vi som fans kan følge med. Men lidt mere åbenhed vil ikke skade.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
I regnskabet står der hvor meget OB omsætter og værdien af kontrakter samt resultatet af transferaktiviteter. Løn er svær st gennemskue da det er en samlet post på mange ansatte men man kan jo gætte.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg ville som sagt gerne se OB’s samlede regnskab alene uden nogle tal fra OSE
Hvis der ikke er mange penge at rutte med vil du brokke dig.... hvis der er et stort overskud vil du også brokke dig
Tror det er bedst at markedet ikke kender vores råderumLast edited by Online; 20-07-2019, 21:04.
Comment
Comment