Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    For de der tænker på Saba: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7712734
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      På hans bedste dage er han klasse, men ikke ret meget defensivt arbejde i ham vil hellere have en monster boksangriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tverskov: "Jeg er OB-spiller når vinduet lukker."
        https://www.bt.dk/sport/jeppe-tversk...vinduet-lukker

        OB er vant til at lade profiler gå gratis ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          OB er vant til at lade profiler gå gratis ...
          Ja vores sportsdirektør er endda stolt over det
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            8 mill alligevel. Det var ik så lidt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              OB er vant til at lade profiler gå gratis ...
              I hensigt af Tverskov kan jeg leve med det fordi det betyder at vi holder fast i en stærk og indspilet defensive Med Leeuwin og Tverskov har vi to klasse forsvarer. Lund og Ludwig må konkurrere om den tredje plads i bagkæden.
              Og selvom det lyder ikke så: måske det lykkes ja nok at finde en aftale med ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Ja vores sportsdirektør er endda stolt over det
                Skulle han have solgt til Bif for 4 mio?

                Personligt mener jeg ikke man skal sælge ham så billigt til en rival og slet ikke i den her sæson, hvor så mange rykker ned.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                  Skulle han have solgt til Bif for 4 mio?

                  Personligt mener jeg ikke man skal sælge ham så billigt til en rival og slet ikke i den her sæson, hvor så mange rykker ned.
                  Det tror jeg også at Magge er enig i.
                  Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
                  Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
                  Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..

                  Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
                  De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest

                  Comment


                    Hvad med Kees Luijckx fra sønderjyske? Kunne han være en mulighed til forsvaret hvis det lykkedes at få en pose vingummibamser for Tverskov.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      OB er vant til at lade profiler gå gratis ...
                      Lader til at det også sker i dette tilfælde !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvad med Kees Luijckx fra sønderjyske? Kunne han være en mulighed til forsvaret hvis det lykkedes at få en pose vingummibamser for Tverskov.
                        Det må kunne gøres bedre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

                          Skulle han have solgt til Bif for 4 mio?

                          Personligt mener jeg ikke man skal sælge ham så billigt til en rival og slet ikke i den her sæson, hvor så mange rykker ned.
                          Nej. Der skulle enten være arbejdet for et salg andet steds eller en forlængelse for længe siden.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det tror jeg også at Magge er enig i.
                            Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
                            Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
                            Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..

                            Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
                            De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest
                            Så absolut enig
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Ifølge JH på TV2 Fyn er vi stadig på jaget efter et par nye spillere til truppen. Den ene en angriber, den anden som der ledes efter vil han ikke give position på.
                              Du har ret i, han siger et par spillere, men det er ikke nødvendigvis lig med kun 2. Man har vel lov at håbe
                              Mvh PNL

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det tror jeg også at Magge er enig i.
                                Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
                                Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
                                Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..

                                Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
                                De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest
                                Spot on

                                Comment

                                Working...
                                X