Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I følge Martin Davidsen på Twitter, så er Tverskov og Barret også tæt på at forlænge, han skriver der kommer flere gode nyheder de næste par dage.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
      I følge Martin Davidsen på Twitter, så er Tverskov og Barret også tæt på at forlænge, han skriver der kommer flere gode nyheder de næste par dage.
      Håber satme det er 2-3 år de forlænger med.. Har nok ikke været helt billigt

      Comment



        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Håber satme det er 2-3 år de forlænger med.. Har nok ikke været helt billigt
        ​​​​​​Tænker jeg heller ikke. Men med flere store lønninger ude af billedet pr. 1/6, er der nok lidt ekstra lønningskroner i posen til forlængelse af vores profiler.

        Her tænker jeg Festersen, KEP og KN. Alligevel en god slat penge der bliver frigivet der. Med mindre man har betalt dem deres restløninger ved deres "fyringer" selvfølgelig.

        ​​​​​​
        Last edited by amphibia; 15-05-2019, 20:13.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg


          ​​​​​​Tænker jeg heller ikke. Men med flere store lønninger ude af billedet pr. 1/6, er der nok lidt ekstra lønningskroner i posen til forlængelse af vores profiler.

          Her tænker jeg Festersen, KEP og KN. Alligevel en god slat penge der bliver frigivet det.

          ​​​​​​
          Håber stadig der er plads til en offensiv profil eller 2 . Man kunne også frigive en del flere lønkroner ved at afskibbe Helenius. Syntes stadig at AK er brugbar. Men får bare alt for meget i løn. Så hvis han søgte nye græsgange er det jo næsten 2 lønninger frigivet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Håber stadig der er plads til en offensiv profil eller 2 . Man kunne også frigive en del flere lønkroner ved at afskibbe Helenius. Syntes stadig at AK er brugbar. Men får bare alt for meget i løn. Så hvis han søgte nye græsgange er det jo næsten 2 lønninger frigivet
            Mon ikke lønningsbudgettet bliver en anelse højere pr. næste sæson. Og tænker heller ikke de her kontraktforlængelser tager ret meget af de sparede lønkroner. Jeg regner hvertfald med at se nogle tilgange som styrker os.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

              Mon ikke lønningsbudgettet bliver en anelse højere pr. næste sæson. Og tænker heller ikke de her kontraktforlængelser tager ret meget af de sparede lønkroner. Jeg regner hvertfald med at se nogle tilgange som styrker os.
              Kan man da håbe:). Der mangler lidt kvalitetskonkurrence i den sidste del af banen. Håber det lykkedes at afskibbe Helenius

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kan man da håbe:). Der mangler lidt kvalitetskonkurrence i den sidste del af banen. Håber det lykkedes at afskibbe Helenius
                Ja mon ikke Silkeborg og Kent Nielsen trækker i ham, hvis de rykker op, det kan man da håbe på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kan man da håbe:). Der mangler lidt kvalitetskonkurrence i den sidste del af banen. Håber det lykkedes at afskibbe Helenius
                  Enig! Det burde have stor prioritet.

                  Jeg håber på en kvalitetsangriber på samme hylde som BK, men med boksspiller kompetencer. En kreativ midtbanespiller der for alvor kan binde midtbanen og angriberne sammen, og én CB på samme hylde som Tverskov. Dog gerne et stort skur
                  “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                  Lou Holtz

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                    Ja mon ikke Silkeborg og Kent Nielsen trækker i ham, hvis de rykker op, det kan man da håbe på.
                    Vi krydser fingre. Men det kræver vel at han vil gå ned i løn og SIF vil give lidt transferkroner..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                      Enig! Det burde have stor prioritet.

                      Jeg håber på en kvalitetsangriber på samme hylde som BK, men med boksspiller kompetencer. En kreativ midtbanespiller der for alvor kan binde midtbanen og angriberne sammen, og én CB på samme hylde som Tverskov. Dog gerne et stort skur
                      Ja tak til de 2 første. Men tvivler på den sidste. Hvis både Tverskov og Barret forlænger oven på dagens 2 andre tvivler jeg på at der sker mere i den bagerste kæde. Specielt ikke på de 3 centrale pladser som er dækket af Tverskov,Leeuwin,Marco og Ludwig med Obbekjær og Oliver Lund som backup.
                      Hvis der sker noget bliver det en back med udviklingspotentiale...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja tak til de 2 første. Men tvivler på den sidste. Hvis både Tverskov og Barret forlænger oven på dagens 2 andre tvivler jeg på at der sker mere i den bagerste kæde. Specielt ikke på de 3 centrale pladser som er dækket af Tverskov,Leeuwin,Marco og Ludwig med Obbekjær og Oliver Lund som backup.
                        Hvis der sker noget bliver det en back med udviklingspotentiale...
                        Ja det har du sku nok ret i!

                        Jeg savner bare en CB på samme niveau som Tverskov, men med sine styrker på dødbolde og i hovedspillet. Synes tit vi er sårbare der.

                        Jeg køber dog gerne den med en back, som har et stort udviklingspotentiale. Vores U17 spillere er desværre stadig for unge.

                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ja tak til de 2 første. Men tvivler på den sidste. Hvis både Tverskov og Barret forlænger oven på dagens 2 andre tvivler jeg på at der sker mere i den bagerste kæde. Specielt ikke på de 3 centrale pladser som er dækket af Tverskov,Leeuwin,Marco og Ludwig med Obbekjær og Oliver Lund som backup.
                          Hvis der sker noget bliver det en back med udviklingspotentiale...
                          Helt enig.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                            Ja det har du sku nok ret i!

                            Jeg savner bare en CB på samme niveau som Tverskov, men med sine styrker på dødbolde og i hovedspillet. Synes tit vi er sårbare der.

                            Jeg køber dog gerne den med en back, som har et stort udviklingspotentiale. Vores U17 spillere er desværre stadig for unge.
                            Det er selvfølgelig rigtigt. Men hvis vi tænker lidt tilbage på sæsonen har vi faktisk pænt styr på hjørnespark både offensivt og defensivt.
                            Leeuwin,Marco,Ludwig og Tverskov er faktisk alle okay med låget. Syntes mere det er rummet mellem backs og yderste CF hvor det kniber til tider.

                            Hvis Grubbe ikke bliver solgt burde han være klar til at træde ind i truppen i løbet af næste sæson eller den efter. Mathias Brems som pt er venstreback på U17 er udemærket. Vi må se hvordan han udvikler sig

                            Comment


                              Hvor kan man finde en oversigt over spillernes kontraktudløb? Har forsøgt mig på ob.dk....men måske jeg er halvblind???

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                                Hvor kan man finde en oversigt over spillernes kontraktudløb? Har forsøgt mig på ob.dk....men måske jeg er halvblind???
                                https://www.superstats.dk/hold/sason...ar=2018%2F2019
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X