For de der tænker på Saba: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7712734
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFor de der tænker på Saba: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7712734
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTverskov: "Jeg er OB-spiller når vinduet lukker."
https://www.bt.dk/sport/jeppe-tversk...vinduet-lukker
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFor de der tænker på Saba: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ligaen/7712734
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
OB er vant til at lade profiler gå gratis ...
Og selvom det lyder ikke så: måske det lykkes ja nok at finde en aftale med ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
Skulle han have solgt til Bif for 4 mio?
Personligt mener jeg ikke man skal sælge ham så billigt til en rival og slet ikke i den her sæson, hvor så mange rykker ned.
Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..
Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest
Comment
-
Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
Skulle han have solgt til Bif for 4 mio?
Personligt mener jeg ikke man skal sælge ham så billigt til en rival og slet ikke i den her sæson, hvor så mange rykker ned.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tror jeg også at Magge er enig i.
Men anklagen er at OB stadig ikke er dygtige nok til at sælge vores profiler videre for andet end små penge generelt eller gøre det der skal til for at få forlænget i tide.
Og her snakker jeg ikke 1/2-1 år før kontraktudløb. Men Tverskov skulle allerede have haft en ny 4 årig smidt i snotten efter 12-18 måneder hvor alle kunne se hvor god han var.
Det er også kommet frem at Gryte gerne ville forlænge for 2-2,5 år siden. Der skulle man også have haft modet og smidt en 4-5 årig efter ham..
Men det har man fejlet med. Ja det havde nok kostet noget mønt i sign on og lønforhøjelse. Men lur mig om FCK så ikke havde været nødsaget til at smide 8-12 mill efter Gryte denne sommer. Og wupti...
De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægIfølge JH på TV2 Fyn er vi stadig på jaget efter et par nye spillere til truppen. Den ene en angriber, den anden som der ledes efter vil han ikke give position på.
Mvh PNL
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tror jeg også at Magge er enig i.
De skal være bedre til at se klassen i en spiller inden han selv og agenten ser det. Og så forlænge med en lang kontrakt. Det betaler sig oftest
Comment
Comment