Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Håber satme i tager fejl. Har godt nok sat næsen op efter Pål i morgen efter dagens udmeldinger som var meget konkrete..

    Kan simpelthen ikke se hvorfor nogen skulle have noget ud af at oprette en bruger for at lave sådan et konkret og præcist indlæg.. Så bør man virkelig søge læge..
    Trolls findes jo, de motiveres af alle mulige årsager.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Trolls findes jo, de motiveres af alle mulige årsager.
      Jammen du har ret. Og jeg hoppede måske nok lige i fælden vi må se imorgen

      Comment


        Hader når der går øf i lortet

        Comment


          Egentlig sjovt st vi her på forummet har skiftet dyr for hvornår noget er en and. Nu er det en gris/øf. Og jo kender godt historien bag.

          Men ja, tyder ikke på der var noget bag ordene om at Pål ville lande i dag....

          Comment


            Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
            Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
              Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
              Hvor og hvornår foregår det der spillerpræsentation ?.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
                Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
                Der blev først rigtig meldt øf ud da OBstruktion skyder rygtet lidt til jorden. Vi er alle klogere inden for 6 timers tid

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Hvor og hvornår foregår det der spillerpræsentation ?.
                  17,30-19

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Egentlig sjovt st vi her på forummet har skiftet dyr for hvornår noget er en and. Nu er det en gris/øf. Og jo kender godt historien bag.

                    Men ja, tyder ikke på der var noget bag ordene om at Pål ville lande i dag....
                    Skiftede det ikke dengang Svinet begyndte at sprede falske og opdigtede rygter herinde?

                    Comment


                      Hestbjerg24 skrev trods alt også, at han havde hørt noget lignende, så vi må jo se, hvordan det ser ud i aften. Om ikke andet har vi da fået noget at tale om og se frem til

                      Comment


                        Tror vi har brug for Pål fra nu af .....SS starter jo først 15/7 og skal så først lære holdet at kende.....vi tåler ikke en dårlig start igen i år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Tror vi har brug for Pål fra nu af .....SS starter jo først 15/7 og skal så først lære holdet at kende.....vi tåler ikke en dårlig start igen i år
                          Der har været overvejelser om at udskyde offentliggørelse af de nye spillere dersom ingen er tilgængelige i aften. Den første er endog offentliggjort.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

                            Der har været overvejelser om at udskyde offentliggørelse af de nye spillere dersom ingen er tilgængelige i aften. Den første er endog offentliggjort.
                            Så tror jeg da slet ikke på det.....øf

                            Comment


                              Tænker lidt om Bendtner kunne være en ide måske på en kort kontrakt og en præstations baseret løn, kunne helt sikkert trække flere tilskuere og give lidt kolorit til nattelivet i Odense.

                              Han er jo stadig god for mål og kunne være en udmærket boksangriber.

                              Sikkert muligt at Rosenborg i de første 6 mdr. betaler størsteparten af hans løn

                              Ingen vil åbenbart have ham https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndtner/7706500

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                                Så tror jeg da slet ikke på det.....øf
                                I BTs transfer podcast skød de ikke rygtet ned. De kunne ikke bekræfte det, men havde på fornemmelsen at det kunne ske.
                                Jeg håber, og hvis det ikke viser sig, så skal der komme en anden i stedet for Pål. Krydser fingrer

                                Comment

                                Working...
                                X