Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Har i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægHar i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
Så at melde øf og konkludere på nuværende tidspunkt er måske lige hurtigt nok :) - Om han kommer ved jeg intet om, men jeg håber da at rygtestarter har ret, og jeg lader tvivlen komme ham til gode, så længe mødet ikke er slut!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlægHar i 2 læst opslaget hvor infoen om Pål står? jeg citere: "Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation"
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEgentlig sjovt st vi her på forummet har skiftet dyr for hvornår noget er en and. Nu er det en gris/øf. Og jo kender godt historien bag.
Men ja, tyder ikke på der var noget bag ordene om at Pål ville lande i dag....
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlægTror vi har brug for Pål fra nu af .....SS starter jo først 15/7 og skal så først lære holdet at kende.....vi tåler ikke en dårlig start igen i år
Comment
-
Tænker lidt om Bendtner kunne være en ide måske på en kort kontrakt og en præstations baseret løn, kunne helt sikkert trække flere tilskuere og give lidt kolorit til nattelivet i Odense.
Han er jo stadig god for mål og kunne være en udmærket boksangriber.
Sikkert muligt at Rosenborg i de første 6 mdr. betaler størsteparten af hans løn
Ingen vil åbenbart have ham https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ndtner/7706500
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Så tror jeg da slet ikke på det.....øf
Jeg håber, og hvis det ikke viser sig, så skal der komme en anden i stedet for Pål. Krydser fingrer
Comment
Comment