Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så det du siger er at disse Pål rygter mht imorgen er rent øf?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægChristian Eriksen trænede i Ådalen idag. Mon vi har endnu en overraskelse ved morgendagens præsentation Nu når vi endelig har fået læderet op af JHs lommeDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægChristian Eriksen trænede i Ådalen idag. Mon vi har endnu en overraskelse ved morgendagens præsentation Nu når vi endelig har fået læderet op af JHs lomme
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægChristian Eriksen trænede i Ådalen idag. Mon vi har endnu en overraskelse ved morgendagens præsentation Nu når vi endelig har fået læderet op af JHs lomme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Jeg siger i hvert fald, at jeg ikke tror, der sker noget i morgen.
Kan simpelthen ikke se hvorfor nogen skulle have noget ud af at oprette en bruger for at lave sådan et konkret og præcist indlæg.. Så bør man virkelig søge læge..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber satme i tager fejl. Har godt nok sat næsen op efter Pål i morgen efter dagens udmeldinger som var meget konkrete..
Kan simpelthen ikke se hvorfor nogen skulle have noget ud af at oprette en bruger for at lave sådan et konkret og præcist indlæg.. Så bør man virkelig søge læge..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Personligt så jeg det også gerne. Men i forhold til det, vi lige har kunne snuse os frem til, så har OB ikke droppet Pål, som Ekstra Bladet skriver, men der er ikke lige noget, der tyder på, at han skulle blive præsenteret i morgen. Jeg bliver i hvert fald overrasket, hvis han gør.
Comment
-
Comment