Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

    Kan jeg desværre ikke komme ind på. Men det er fakta. Arbejdes også intenst på yderligere tilgang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

      Kan jeg desværre ikke komme ind på. Men det er fakta. Arbejdes også intenst på yderligere tilgang
      2 indlæg. Sorry men er skeptisk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        2 indlæg. Sorry men er skeptisk
        Lad os bare håbe det er Pål, som lige har oprettet en account herinde... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

          Øf eller fakta - hvad er kilden?
          Iøvrigt spidsfindigt spørgsmål al den stund, jeg lige har bekendt, og formentlig ikke ønsker at indgå skriftemål umiddelbart efter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            2 indlæg. Sorry men er skeptisk
            Vi er jo så klogere om ca 24 timer med de konkrete indlæg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

              Iøvrigt spidsfindigt spørgsmål al den stund, jeg lige har bekendt, og formentlig ikke ønsker at indgå skriftemål umiddelbart efter.
              Jeg syntes sgu det er ok måden du gør det på når det er så konkret

              Og du har fået 2 røde streger efter 3 indlæg. Så det ligner du er godkendt
              Last edited by fmprOB; 08-07-2019, 13:03.

              Comment


                Hmmmm. Las os nu først se i morgen ved spillerpræsentationen. Indtil andet er bevist, har du vel ret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg

                  Iøvrigt spidsfindigt spørgsmål al den stund, jeg lige har bekendt, og formentlig ikke ønsker at indgå skriftemål umiddelbart efter.
                  Den sætninger fatter jeg ikke en meter af? Er det en for-norskning af noget dansk monstro? Men velkommen til Pål, jeg håber du laver kasser i striwet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                    Den sætninger fatter jeg ikke en meter af? Er det en for-norskning af noget dansk monstro? Men velkommen til Pål, jeg håber du laver kasser i striwet
                    Lyder som noget google translate fra Norsk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Lyder som noget google translate fra Norsk
                      Jo jo, så startede jeg også dertid herinde... :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
                        Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.
                        Enten så får du legendestatus her på forrum, eller også opnår du 15 minuts of Fame og evig ignoration. Krydser fingre for at du har ret.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
                          Pål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.
                          Jeg vil lægge mig i slipstrømmen - Jeg har hørt noget stort set lignende

                          Comment


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

                              Jeg vil lægge mig i slipstrømmen - Jeg har hørt noget stort set lignende
                              Har du hørt noget om kontraktlængde? Jeg tænker at 3 år lyder mest fornuftigt

                              Comment


                                Christian Eriksen trænede i Ådalen idag. Mon vi har endnu en overraskelse ved morgendagens præsentation Nu når vi endelig har fået læderet op af JHs lomme

                                Comment

                                Working...
                                X