Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Halløj, kunne ikke få min gamle profil til at logge ind, så har lavet en ny..

    Synes det er vildt at ham Sander i sin tid blev kåret som et mega talent for sin årgang https://www.expressen.se/sport/fotbo...book&social=fb
    Ingen over klubben.... Andre end selvfølgelig Lars... Han er over klubben...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Pølsemix Se indlæg

      Mon ikke de skriver det fordi at nu er OB ved at hente en anden angriber. Så mener EB at det er helt “usandsynligt” at de hente en mere? *♂️
      Jeg vil også mene de antyder at OB kun jagter en angriber, hvilket vidst aldrig er blevet sagt eller skrevet nogen steder. De virker meget forskellige som typer, så derfor tror jeg bestemt ikke at vi har dæmpet vores intetesse i kirkevold, hvis det har noget på sig, bare fordi vi henter Svendsen.
      overskriften får da også noget mere pondus, end hvis man blot skrev at OB er tæt på en temmelig ukendt nordmand. Fokus på overskrifterne står vidst over pålidelig journalistik på den redaktion.

      Comment


        Jeg ved godt, man ikke kan stole på det, men det er alligevel sjovt, at Sander Svendsen for et par år siden var et gigantisk talent i Football Manager, og han debuterede da også for Molde under Ole Gunnar Solskjær i en alder af bare 15 år vist.

        Han er stadig kun 21, så hvis vi kan forløse noget af det potentiale, som han jo ubestridt må besidde, så er jeg helt ombord på denne signing. Det er jo faktisk lidt den slags signings vi går og drømmer om, hvor man henter en ung og forholdsvis usleben diamant, der har potentiale til at blive et rigtig stort salg. Det kan selvfølgelig også gå den anden vej, men jeg synes det er fedt, at vi satser lidt.

        Ham her kan blive +15-20m salg om 2 år, og han kan blive en fuser. Fedt, at man tager chancen, selvom det er noget mindre 'chancen', når nu Jacob har arbejdet sammen med ham, sammenlignet med et brasiliansk talent eksempelvis.

        Comment


          Last edited by mckellberg; 08-07-2019, 08:28.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Spiller han på hold med tankovic?
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Spiller han på hold med tankovic?
              Det gjorde han vel, da han var i Hammarby? Han er udlejet til Odd Grenland og Espen Ruud her i foråret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Hvis man ikke som prof. fodboldspiller kan lave en video på 4 min. hvor man shiner, så skal man finde noget andet at lave. Tror jeg kan lave et sammendrag af Helenius’ bedrifter, der ville se lige så godt ud! Jeg er lidt bekymret for Svendsens kun 172 cm - fordi hans makker i angrebet, Baskim, heller ikke just er på højde med Poul Onuachu!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                  Hvis man ikke som prof. fodboldspiller kan lave en video på 4 min. hvor man shiner, så skal man finde noget andet at lave. Tror jeg kan lave et sammendrag af Helenius’ bedrifter, der ville se lige så godt ud! Jeg er lidt bekymret for Svendsens kun 172 cm - fordi hans makker i angrebet, Baskim, heller ikke just er på højde med Poul Onuachu!
                  Yes, det var nu heller for at det skulle gå Christian Bolanos i den, det var bare fordi den lige dukkede op ved en Google-søgning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fyrtårnet Se indlæg
                    Beklager. Pål tænkes der stadig på. 21 årig nordmand på vej.
                    Men hey, det rygter jeg får. ☺️
                    Godt kaldt! Nu er der jo stadig et traume efter (fazi)Svinets øffen og utilregnelige opførsel herinde, deraf vagtsomheden hvad angår rygter, selvom rygter er, ja, bare rygter. Din troværdighed har fået et par nøk opa', kammerat

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...griber/7704922 EB mener vi har droppet Kirkevold.
                      De spekulerer ja kun på en enten-eller-vurdering og glemmer vel at det kan være en "begge".
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Han kan i lige så høj grad opfattes som en teknisk, mere træfsikker erstatning for CN, der kan spille på begge kanter og være god i omstillingerne. Jeg tror ikke, at han skal supplere Baskim inde i det centrale angreb, her mangler de stadig et større skur, og det ville vel også være fint en lille norsk gruppe, også set i lyset af, at OB har haft meget succes med nordmænd. Jeg tror mere, at det betyder, at Lobjanidze fra Randers ikke kommer. Jeg synes, at det er fedt, at Michelsen henter en spiller, som han kender og tidligere har fået til at præstere, men han er stadig ung og skal ikke have et unødvendigt stort forventningspres på sig, som han vil få, hvis han er den eneste angriber. Derfor tror jeg stadig på Pål, fordi vi har sagt farvel til tre angribere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                          Han kan i lige så høj grad opfattes som en teknisk, mere træfsikker erstatning for CN, der kan spille på begge kanter og være god i omstillingerne. Jeg tror ikke, at han skal supplere Baskim inde i det centrale angreb, her mangler de stadig et større skur, og det ville vel også være fint en lille norsk gruppe, også set i lyset af, at OB har haft meget succes med nordmænd. Jeg tror mere, at det betyder, at Lobjanidze fra Randers ikke kommer. Jeg synes, at det er fedt, at Michelsen henter en spiller, som han kender og tidligere har fået til at præstere, men han er stadig ung og skal ikke have et unødvendigt stort forventningspres på sig, som han vil få, hvis han er den eneste angriber. Derfor tror jeg stadig på Pål, fordi vi har sagt farvel til tre angribere.
                          Det ville være mærkeligt hvis ikke der hentes en stor stærk angriber til pladsen ved siden af Bashkim, og som jeg også hører er Michelsens ønske. Det ville dog alligevel være mærkeligt hvis Pål hentes, da han også er venstrebenet som Bashkim, det ville være lidt specielt med en angrebsduo, som primært kun kan med venstre skøjten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlæg
                            Han kan i lige så høj grad opfattes som en teknisk, mere træfsikker erstatning for CN, der kan spille på begge kanter og være god i omstillingerne. Jeg tror ikke, at han skal supplere Baskim inde i det centrale angreb, her mangler de stadig et større skur, og det ville vel også være fint en lille norsk gruppe, også set i lyset af, at OB har haft meget succes med nordmænd. Jeg tror mere, at det betyder, at Lobjanidze fra Randers ikke kommer. Jeg synes, at det er fedt, at Michelsen henter en spiller, som han kender og tidligere har fået til at præstere, men han er stadig ung og skal ikke have et unødvendigt stort forventningspres på sig, som han vil få, hvis han er den eneste angriber. Derfor tror jeg stadig på Pål, fordi vi har sagt farvel til tre angribere.
                            Jeg kan ved første øjekast godt forstå dit synspunkt, men Svendsen er efter sigende en luksusspiller a la Jönsson, og ikke ligefrem en arbejdshest af sind. Desuden spiller vi ikke med kanter, men med wingbacks. Interessant du dog nævner det, for kan det signalere et skifte tilbage til 4-4-2? (jf. JHs udtalelser om at "vi er en 4-4-2 klub"). For så kan jeg godt se os købe både Svendsen (som kantspiller og reserveangriber) og Mål-Pål (op ved siden af Kadrii). Hvis vi agter at fortsætte med 3-5-2 har jeg svært ved at se fornuften i at købe begge. Vi er ikke så rige, at vi kan lade en af Svendsen og Mål-Pål sidde på bænken - det vil for mig være et signal om en tilbagevenden til de glade sølvår (og knap så glade år på bundlinjen).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg vil også mene de antyder at OB kun jagter en angriber, hvilket vidst aldrig er blevet sagt eller skrevet nogen steder. De virker meget forskellige som typer, så derfor tror jeg bestemt ikke at vi har dæmpet vores intetesse i kirkevold, hvis det har noget på sig, bare fordi vi henter Svendsen.
                              overskriften får da også noget mere pondus, end hvis man blot skrev at OB er tæt på en temmelig ukendt nordmand. Fokus på overskrifterne står vidst over pålidelig journalistik på den redaktion.
                              Jeg spurgte journalisten på artiklen, Klaus Egelund, på Twitter om det var et gæt at OB ikke længere var interesseret i Pål, eller om det var noget de havde hørt. Han svarede: De skal have to, men som jeg får det beskrevet har det været et valg mellem Svendsen eller Kirkevold. Og Hobro har indtil videre været meget afvisende overfor OB's bud, så jeg hører ikke at der skulle være yderligere bud på vej... men den slags kan ændre sig i morgen ;-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Det ville være mærkeligt hvis ikke der hentes en stor stærk angriber til pladsen ved siden af Bashkim, og som jeg også hører er Michelsens ønske. Det ville dog alligevel være mærkeligt hvis Pål hentes, da han også er venstrebenet som Bashkim, det ville være lidt specielt med en angrebsduo, som primært kun kan med venstre skøjten.
                                Er der ikke masser an angrebskonstellationer med to højrebenede rundt omkring? Hvorfor skulle det være mere mærkeligt med to venstrebenede?

                                Comment

                                Working...
                                X