Oprindeligt indsendt af hestbjerg94
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet ved jeg han er. Men han er også fra en anden akademitid end nu og han rejste uden vi fik kompentation. Jeg siger ikke der var nogen bad feelings da han rejste men jeg er ikke 100% sikker på der ikke var.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægIkke at man kan udlede alverden af det, men mens han var i Brentford, likede han praktisk talt alt, OB lagde op på Instagram (ja, jeg går usundt meget op i den slags :D).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSiger vel lidt i sidste ende. Vi må se hvad det ender med. Men nogen Barret løsning er han nok ikke pt
Det kan selvfølgelig ændre situationen, hvis Grubbe sælges til sommer. Det har Lasse Vøge jo nævnt som en seriøs mulighed.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægHan er højre back. Jeg kan ikke rigtig se, hvorfor vi skulle hente ham. Vi har allerede en udviklingsspiller i Grubbe, som jeg altså tror er i spil til at blive rykket op allerede til sommer. Desuden har vi ungdomskontrakt med Jonas Skytte fra U19. Hvordan det står til med hans udvikling, skal jeg ikke kunne sige, men Hermansen har tidligere talt meget varmt om ham.
Det kan selvfølgelig ændre situationen, hvis Grubbe sælges til sommer. Det har Lasse Vøge jo nævnt som en seriøs mulighed.
Så hvis han bliver er han en mulighed.
Men tror du virkelig at det allerede bliver fra sommer af uden at have været forbi U19 først?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay. Jeg må huske forkert så. Skytte får næppe SL kontrakt. Mest pga Grubbe nok overhaler ham inden om og nok er et meget større talent.
Så hvis han bliver er han en mulighed.
Men tror du virkelig at det allerede bliver fra sommer af uden at have været forbi U19 først?SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægDet er ikke set før i OB - i hvert fald ikke de sidste mange år - men jeg kan heller ikke mindes, vi tidligere har haft U17-spillere med på træningslejr. Det tolker jeg som om, han er med i overvejelserne. Det samme med Obbekjær, hvis “miraklet” indtræffer ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEr Obbekjær på vej væk? Nu skal man jo ikke tro på alt, hvad Entusiastens siger...
Han har ihvertfald kraftigt indikeret det ved flere lejligheder uden dog at påstå han er 100%Last edited by fmprOB; 01-04-2019, 13:41.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægEr Obbekjær på vej væk? Nu skal man jo ikke tro på alt, hvad Entusiastens siger...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNu er jeg overhovedet ikke den, der har nogen kilder eller vandrør, men for nyligt var jeg i selskab med én, der burde have det. Og der hørte jeg også noget andet om og mere positivt om Obbekjærs situation, nemlig at der muligvis allerede er en kontrakt. Om det passer, aner jeg ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
:DSLO
Comment
Comment