Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Orskov;n236640]

    Union eller Hertha?[/QUOT

    Uden tvivl Union.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg
      1. FC Union Berlin er repræsenteret på stadion i aften. Om de holder øje med spillere fra OB eller FCM ved jeg ikke.
      De var i hvert fald på stadion ved OB-FCM tilbage i marts, så det kunne godt tyde på, at det er dem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Union eller Hertha?
        Ingen af dem.
        Det er Berliner AK 07 fra den tyske 4. division og Tennis Borussia Berlin fra den tyske 5. division der kæmper en kamp om ham. AK kan tilbyde en højere liga end TBB, men TBB har historien på sin side - bliver spændende at følge de næste par uger.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

          Ingen af dem.
          Det er Berliner AK 07 fra den tyske 4. division og Tennis Borussia Berlin fra den tyske 5. division der kæmper en kamp om ham. AK kan tilbyde en højere liga end TBB, men TBB har historien på sin side - bliver spændende at følge de næste par uger.
          Ahhh hahahahahaha hahahahaha...... Det er jo totalt til grin hvis han føler sig fristet af dette

          Comment


            Ved godt vi har mange midtbanespillere men ham her havde jeg gerne set i OB

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idligere-fcmer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ahhh hahahahahaha hahahahaha...... Det er jo totalt til grin hvis han føler sig fristet af dette
              Skynd dig at slet den post, inden flere læser den

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                Skynd dig at slet den post, inden flere læser den
                Håber da at Casper Nielsen læser den

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Håber da at Casper Nielsen læser den
                  Hestbjerg94 prøver at være sjov - det er ikke et reelt rygte

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Hestbjerg94 prøver at være sjov - det er ikke et reelt rygte
                    Den fangede jeg slet ikke

                    Comment


                      Vi må snart have et navn til klubben : https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...klub-foer-tid/

                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Vi må snart have et navn til klubben : https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...klub-foer-tid/
                        Ser ud til, at du "keder" dig lige så meget som mig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ved godt vi har mange midtbanespillere men ham her havde jeg gerne set i OB

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idligere-fcmer
                          Jeg har altid haft ham lidt i tankerne - også fordi 1.FCK bare ikke er den dum klub, i min bog

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Jeg har altid haft ham lidt i tankerne - også fordi 1.FCK bare ikke er den dum klub, i min bog
                            Ja det er træls. Tror han bliver en profil

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ja det er træls. Tror han bliver en profil
                              Det tvivler jeg på. En middelmådig spiller i 3. Bundesliga, er sjældent lig en Superliga-profil. Marvin Pourie blev suverænt topscorer i den her sæson i samme række, og det var jo ikke ligefrem fordi, at han var en profil, da han forlod Suppen.

                              Læg dertil, at han er en spiller der har haft en del skadesproblemer, er blevet 29, og næppe er super løbestærk længere, det var i hvert fald ikke hans spidskompetence dengang i FCM, hvor han havde unge og friske ben. Jeg tror slet ikke, at han havde passet ind i vores stil, og jeg tvivler også på, at han kommer til at gøre den store forskel i SønderjyskE. Folk troede også, at Zimling blev en profil, da han kom til SønderjyskE. Han var også en central midt, der havde lidt under skader, og hvis karriere var gået i stå i 3. Bundesliga. Og han har tilmed haft en succesrig karriere i udlandet og på landsholdet, noget Albæk ikke har været i nærheden af, han har kun leveret i Danmark og Sverige. Og Zimling blev som bekendt langt fra en profil i SønderjyskE.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Det tvivler jeg på. En middelmådig spiller i 3. Bundesliga, er sjældent lig en Superliga-profil. Marvin Pourie blev suverænt topscorer i den her sæson i samme række, og det var jo ikke ligefrem fordi, at han var en profil, da han forlod Suppen.

                                Læg dertil, at han er en spiller der har haft en del skadesproblemer, er blevet 29, og næppe er super løbestærk længere, det var i hvert fald ikke hans spidskompetence dengang i FCM, hvor han havde unge og friske ben. Jeg tror slet ikke, at han havde passet ind i vores stil, og jeg tvivler også på, at han kommer til at gøre den store forskel i SønderjyskE. Folk troede også, at Zimling blev en profil, da han kom til SønderjyskE. Han var også en central midt, der havde lidt under skader, og hvis karriere var gået i stå i 3. Bundesliga. Og han har tilmed haft en succesrig karriere i udlandet og på landsholdet, noget Albæk ikke har været i nærheden af, han har kun leveret i Danmark og Sverige. Og Zimling blev som bekendt langt fra en profil i SønderjyskE.
                                Jeg prøver lige at huske denne. Så vender vi tilbage til denne om 1 års tid

                                Comment

                                Working...
                                X