Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Det er godt at vi begynder at få penge for vores talenter. Men det undrer mig, at når Grubbe er interessante for RB Leipzig, hvorfor kan vi så ikke spille med ham?
    Hvorfor har Grubbe så ikke fået chancen med alle de skader i stedet for Kløve på højre back?
    Jeg har set Grubbe og holdt lidt øje med ham efter de her prøvetræninger og landsholdsudtagelser.
    For mig at se virker han ikke som en der er ekstra god, den kategori har jeg kun Obbekjær i.
    Grubbe har noget fart og pågåenhed, meen jeg tror ikke helt han har niveau til suppen endnu.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      1. FC Union Berlin er repræsenteret på stadion i aften. Om de holder øje med spillere fra OB eller FCM ved jeg ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg
        1. FC Union Berlin er repræsenteret på stadion i aften. Om de holder øje med spillere fra OB eller FCM ved jeg ikke.
        Ja det er jo et kæmpe skridt op

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Ja det er jo et kæmpe skridt op
          De er tæt på at rykke op i Bundesligaen.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Øv, synes det er ærgerligt hvis det er sandt. De skulle først på banen for os før det går videre.
            Hvis RB Leipzig vil ham så bekræfter det at han er en stor talent. Det er skuffende at de storklubber trækker og fisker alle de talentfulde spiller før de får det første hår på brystet Penge, penge; penge... det ødelægger meget i fodbolden. Jeg er ked af det.
            Det kom han så .. så må prisen fordobles ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Grubbe afviser ikke at skulle til Leipzig men må ikke sige noget

              https://www.fyens.dk/sport/16-aarige...rtikel/3346759

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Grubbe afviser ikke at skulle til Leipzig men må ikke sige noget

                https://www.fyens.dk/sport/16-aarige...rtikel/3346759
                For det første er det en super ulækker klub , for det andet 500.000 euro .. hmmm
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  For det første er det en super ulækker klub , for det andet 500.000 euro .. hmmm
                  Der må simpelthen også være nogle klausuler som kan få det beløb en del højere. Men det kræver nok at han får debut for 1. Holdet. Og den mulighed ligger et godt stykke ud i fremtiden. Kan også være at han kan komme derned og blive en bedre spiller end han kunne blive i OB og vende hjem om 2-4 år..

                  Det handler også om hvad de unge vil. Ikke kun hvad OB vil. De skal også kunne se at de kan komme videre hvis muligheden opstår.
                  Syntes stadig det er et fornuftigt beløb for en 16 årig højreback fra Odense. Også selvom han er et kæmpetalent. Dem har vi set masser af falde igennem når de skal spille senior bold

                  Comment


                    OBStruktion melder at JH og OB skal kigge på angribere til sommer.

                    Må jeg igen igen igen, foreslå Leonardo Rocha fra Lommel SK. Samme lige som Utaka blev hentet i, en kontrakt der udløber i 2020 og en statur der er større end Helenius og en fart vildere end AK og Bashkim, samt et målsnit som Utaka

                    Comment


                      1) Jeg håber virkelig ikke at det er slutprisen, der ender på 3,75 mio for Grubbe. Hvis han er så stort et talent, som der snakkes om, så synes jeg det virker MEGET billigt. Især sammenlignet med andre tilsvarende transfers af unge spillere fra DK til udlandet.

                      2) Jeg håber, som Sheed, heller ikke, at vi henter Pål i Hobro. Der er ikke meget fremtid i ham, og han kan nemt ende med at floppe til en dyr pris. Han skal sandsynligvis have en 3-årig kontrakt, og jeg er altså ikke begejstret med udsigten over at hente en angriber på en kontrakt til han fylder 32. Håber nærmere vi kigger efter en ung og sulten angriber i start-tyverne.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        OBStruktion melder at JH og OB skal kigge på angribere til sommer.

                        Må jeg igen igen igen, foreslå Leonardo Rocha fra Lommel SK. Samme lige som Utaka blev hentet i, en kontrakt der udløber i 2020 og en statur der er større end Helenius og en fart vildere end AK og Bashkim, samt et målsnit som Utaka
                        Lyder dyrt. Men send dog en mail til Jesper Hansen og Jakob Michaelsen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          For det første er det en super ulækker klub , for det andet 500.000 euro .. hmmm
                          Men hvor meget kan man stole på de 500.000 euro? Altså, var det ikke samme tal de mente vi havde fået for Desler, hvilket JH i Obstruktion jo ret klart afviser. 500.000 euro virker meget lavt, medmindre man reelt ikke rigtig tror på at han kan slå igennem i Superligaen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Men hvor meget kan man stole på de 500.000 euro? Altså, var det ikke samme tal de mente vi havde fået for Desler, hvilket JH i Obstruktion jo ret klart afviser. 500.000 euro virker meget lavt, medmindre man reelt ikke rigtig tror på at han kan slå igennem i Superligaen.
                            Så længe det er SportFyn der er kilden, så stoler jeg ikke rigtigt på det. Der vil selvfølgelig også være en række klausuler ifm. sådan en handel, men selv da, virker €500.000 i overgangssum meget lavt, hvis Grubbe vitterligt er så stort et talent som nogle fremstiller ham som.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Der må simpelthen også være nogle klausuler som kan få det beløb en del højere. Men det kræver nok at han får debut for 1. Holdet. Og den mulighed ligger et godt stykke ud i fremtiden. Kan også være at han kan komme derned og blive en bedre spiller end han kunne blive i OB og vende hjem om 2-4 år..

                              Det handler også om hvad de unge vil. Ikke kun hvad OB vil. De skal også kunne se at de kan komme videre hvis muligheden opstår.
                              Syntes stadig det er et fornuftigt beløb for en 16 årig højreback fra Odense. Også selvom han er et kæmpetalent. Dem har vi set masser af falde igennem når de skal spille senior bold
                              Jeg mindes ikke OB nogensinde har fået nogle penge via klausuler , det tætteste er vel da vi solgte Eriksen klausulen.

                              Jeg forestiller mig ikke at det kommer til at ske At vi sender ham ud for at få ham hjem om 2-4 år.

                              Hvis han er et kæmpe talent så er beløbet imo meget lille.

                              Det handler selvfølgelig også om hvad de unge selv vil, så det er bare at håbe for dem at de bliver rådgivet ud fra et sportsligt synspunkt fremfor et økonomisk synspunkt hvilket jeg godt kan frygte når det drejer sig om disse usmagelige og kvalmende Red Bull klubber.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Jeg mindes ikke OB nogensinde har fået nogle penge via klausuler , det tætteste er vel da vi solgte Eriksen klausulen.

                                Jeg forestiller mig ikke at det kommer til at ske At vi sender ham ud for at få ham hjem om 2-4 år.

                                Hvis han er et kæmpe talent så er beløbet imo meget lille.

                                Det handler selvfølgelig også om hvad de unge selv vil, så det er bare at håbe for dem at de bliver rådgivet ud fra et sportsligt synspunkt fremfor et økonomisk synspunkt hvilket jeg godt kan frygte når det drejer sig om disse usmagelige og kvalmende Red Bull klubber.

                                Tingager blev da solgt med klausuler? Og da Grubbe har spillet hele sit liv i OB kan der også komme uddannelsespenge i spil

                                Der ved du lige så lidt om som jeg gør..

                                Havde da også gerne set et højere beløb. Men måske er han kun et kæmpe talent i vores andedam? Måske passer beløbet slet ikke? Who knows

                                meget enig

                                Comment

                                Working...
                                X