Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jesus fucking christ... Jeg står helt af på, at et hold, der i nedrykningsspillet har haltet sig til en puljesejr efter at have slået Silkeborg på bedre målscore, B93 (og Lyngby, der endnu engang er gået konkurs), kan snuppe en plads i Europa fra et hold, der efter en intens mesterskabskamp lige akkurat ender som nummer 3. Det er den slags pokalturnering er der for.

    Kæmpe nej tak herfra.
    This. Det er jo simpelthen så vanvittig uretfærdigt. Jesus.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Hold kæft en omgang makværk! Det er jo et rent cirkus det dér!

      Hvor er det sørgeligt, at klubberne er gået med til det. Lytter overhovedet ikke til tilhængerne, tager dem for givet. Skandaløst.

      MvH ChrisOB
      Jeg tror at klubberne vurderer denne spilleform kan øge TV aftalen næste gang BETRAGTELIGT..
      Der bliver mange flere kampe måske fordelt på flere kanaler end nu. Det vil betyde mange millioner for OB. specielt i Top 6

      Jeg er ikke foretaler for strukturen umiddelbart men prøver bare at komme med en vurdering hvorfor det blev denne

      Comment


        Så blev det også officielt. Spændende at se hvordan man kringler sæson og rabat kort i fremtiden

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-ny-struktur

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg tror at klubberne vurderer denne spilleform kan øge TV aftalen næste gang BETRAGTELIGT..
          Der bliver mange flere kampe måske fordelt på flere kanaler end nu. Det vil betyde mange millioner for OB. specielt i Top 6

          Jeg er ikke foretaler for strukturen umiddelbart men prøver bare at komme med en vurdering hvorfor det blev denne
          Det blev denne, fordi de tror flere kampe vil øge omsætningen, fordi de regner og satser på, at tilskuerne under alle omstændigheder vil følge deres hold.

          De hører slet ikke på, hvad mange af disse mener om udvandingen af det sportslige set-up, og hvordan et slutspil f.eks i andre lande IKKE har øget tilskuer-støtten. Det er diskussionen om away-kortet om igen. De befinder sig i la-la land, og tager tilhængerne for givet - jeg tror det dér vil have en modsat effekt: Folk bliver bare endnu mere trætte af Superligaen, og mon ikke Brøndby eller FCK vil stå i kø for en ændring af skidtet, hvis de lander som nr. 3 og så i skuffelsen taber til et hold, der i teorien har kunnet lalle sig igennem en hel turnering for så bare at være skarp over 6-7 kampe i slutningen af sæsonen.

          Det er komplet og aldeles tåbeligt!

          Sammenholdt away-kort og så det her, så viser Divisionsforeningen sig atter som en flok virkelighedsfjerne papirnussere, der under dække af at ville udvikle dansk fodbold - kvæler det i stedet.

          Dansk fodbold er faldet, fordi klubberne har fået færre penge efter krisen, og de bedste unge talenter ryger hurtigere til udlandet. Deres løsning på det er så at omgøre en kedelig og elendig Superliga til et cirkus og et virvar af kampe; som ingen til sidst vil fatte den mindste interesse i.

          Og så vil de klø sig i håret over: "Hov hvor blev fans'ne af?"

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Venus B er nu engang mit mareridt...
            helt enig - det er et clusterfuck af en turnering de har brygget sammen der....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så blev det også officielt. Spændende at se hvordan man kringler sæson og rabat kort i fremtiden

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-ny-struktur
              syntes vi hørte fra belgien at de var begyndt at sælge 2 sæt sæson kort - et til grund spillet og et til slutspillet - det klart.....

              Comment


                Det bliver så fantastisk... *opkast opkast opkast*

                14 hold der skal spille på alle mulige tidspunkter, alle mulige dage om ugen, i alle mulige strukturelle retninger...

                Man får sgu løst til at tro en eller anden hjerneløs politiker nu har fået mandat til at presse noget igennem, hvordan det så end skulle lade sig gøre...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg tror at klubberne vurderer denne spilleform kan øge TV aftalen næste gang BETRAGTELIGT..
                  Der bliver mange flere kampe måske fordelt på flere kanaler end nu. Det vil betyde mange millioner for OB. specielt i Top 6

                  Jeg er ikke foretaler for strukturen umiddelbart men prøver bare at komme med en vurdering hvorfor det blev denne
                  den eneste grund er jo at de forventer flere penge (og at de kan forbedre dansk fodbold) personligt er jeg fortaler for at det her virkeligt kan ødelægge superligaen - dræne den for al spænding for alle andre hold end lige netop top 6, hvoraf en 4-5 stykker må forventes at være med hvert år....fck, fcm, bif.....randers som det ser ud lige nu - men det er nu OB skal handle bliver vi først sat af den udvikling er det slut.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    den eneste grund er jo at de forventer flere penge (og at de kan forbedre dansk fodbold) personligt er jeg fortaler for at det her virkeligt kan ødelægge superligaen - dræne den for al spænding for alle andre hold end lige netop top 6, hvoraf en 4-5 stykker må forventes at være med hvert år....fck, fcm, bif.....randers som det ser ud lige nu - men det er nu OB skal handle bliver vi først sat af den udvikling er det slut.
                    tror nu at hvis du bare ser over de sidste 5 år er der vel 10+ hold der har været i top 6...
                    jeg går imod stemningen her inde og giver det en chance inden jeg sviner det hele til...

                    Alene det at kun 1 hold rykker ned næste sæson vil få mig til at sove roligt med den Turnaround vi er igennem igen..

                    Comment


                      Tager man point med over i de to "nedrykningspuljer" på 4 hold ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Tager man point med over i de to "nedrykningspuljer" på 4 hold ?
                        Ja. Alle point kommer med diverse hold i de puljer de nu kommer i...

                        mener at pulje 1 er nr 7,10,11,14 med fuld point
                        Last edited by fmprOB; 20-06-2015, 14:53.

                        Comment


                          Okay, så er jeg umiddelbart ved at tage ja-hatten lidt på.

                          Men vi må meget gerne komme i top 6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            tror nu at hvis du bare ser over de sidste 5 år er der vel 10+ hold der har været i top 6...
                            jeg går imod stemningen her inde og giver det en chance inden jeg sviner det hele til...

                            Alene det at kun 1 hold rykker ned næste sæson vil få mig til at sove roligt med den Turnaround vi er igennem igen..
                            det tror jeg du har ret i....men mener også det er ret tydeligt at fcm og fck kommer til at være en fast bestandel af den top - og regner også bif med her(selvf. kan det hurtigt ændre sig hvis deres rigmænd pludselig trækker stikket) men de 3 mener jeg bliver rimeligt sikre - herefter bliver det en kamp mellem hold som EFB, AAB, OB og AGF....måske RFC om hurtigst muligt at få sig etableret i den top - da det giver flere indtægter, så man kan øge afstanden til de andre.

                            Det er klart at afstanden vil ikke være så markant de første sæsonner, men tror relativt hurtigt vi kommer til at se endnu mere tydeligt end det har været tilfældet hidtil - at ligaen knækker over.

                            - mon ikke også det kommer til at fører flere træner fyringer med sig? tænker at lunten bliver kortere, skulle man få en uheldig start handler det jo om hurtigst muligt at få vendt det rundt ellers ryger man i nedrykningsspil....

                            nå - men jeg kan jo brokke mig alt det jeg vil - det ændre desværre ikke noget...

                            Comment


                              Enig med Polle og fmprOB. Jeg nærmer mig også ja-hatten jo mere jeg sætter mig in i det slutspil jeg trods alt, aller helst ville være fri for. Men dette er ok. Kun det med at nummer 3/4 kan miste en europa plads til et bund hold - Det er noget fis. Men ellers er jeg med. Uanset hvad så er jeg fan af OB og ikke en evt struktur, så jeg skal nok blive ved med at møde op og støtte drengene.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Enig med Polle og fmprOB. Jeg nærmer mig også ja-hatten jo mere jeg sætter mig in i det slutspil jeg trods alt, aller helst ville være fri for. Men dette er ok. Kun det med at nummer 3/4 kan miste en europa plads til et bund hold - Det er noget fis. Men ellers er jeg med. Uanset hvad så er jeg fan af OB og ikke en evt struktur, så jeg skal nok blive ved med at møde op og støtte drengene.
                                Well said! :0))
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X