Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superliga struktur
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHold kæft en omgang makværk! Det er jo et rent cirkus det dér!
Hvor er det sørgeligt, at klubberne er gået med til det. Lytter overhovedet ikke til tilhængerne, tager dem for givet. Skandaløst.
MvH ChrisOB
Der bliver mange flere kampe måske fordelt på flere kanaler end nu. Det vil betyde mange millioner for OB. specielt i Top 6
Jeg er ikke foretaler for strukturen umiddelbart men prøver bare at komme med en vurdering hvorfor det blev denne
Comment
-
Så blev det også officielt. Spændende at se hvordan man kringler sæson og rabat kort i fremtiden
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-ny-struktur
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror at klubberne vurderer denne spilleform kan øge TV aftalen næste gang BETRAGTELIGT..
Der bliver mange flere kampe måske fordelt på flere kanaler end nu. Det vil betyde mange millioner for OB. specielt i Top 6
Jeg er ikke foretaler for strukturen umiddelbart men prøver bare at komme med en vurdering hvorfor det blev denne
De hører slet ikke på, hvad mange af disse mener om udvandingen af det sportslige set-up, og hvordan et slutspil f.eks i andre lande IKKE har øget tilskuer-støtten. Det er diskussionen om away-kortet om igen. De befinder sig i la-la land, og tager tilhængerne for givet - jeg tror det dér vil have en modsat effekt: Folk bliver bare endnu mere trætte af Superligaen, og mon ikke Brøndby eller FCK vil stå i kø for en ændring af skidtet, hvis de lander som nr. 3 og så i skuffelsen taber til et hold, der i teorien har kunnet lalle sig igennem en hel turnering for så bare at være skarp over 6-7 kampe i slutningen af sæsonen.
Det er komplet og aldeles tåbeligt!
Sammenholdt away-kort og så det her, så viser Divisionsforeningen sig atter som en flok virkelighedsfjerne papirnussere, der under dække af at ville udvikle dansk fodbold - kvæler det i stedet.
Dansk fodbold er faldet, fordi klubberne har fået færre penge efter krisen, og de bedste unge talenter ryger hurtigere til udlandet. Deres løsning på det er så at omgøre en kedelig og elendig Superliga til et cirkus og et virvar af kampe; som ingen til sidst vil fatte den mindste interesse i.
Og så vil de klø sig i håret over: "Hov hvor blev fans'ne af?"
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå blev det også officielt. Spændende at se hvordan man kringler sæson og rabat kort i fremtiden
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...om-ny-struktur
Comment
-
Det bliver så fantastisk... *opkast opkast opkast*
14 hold der skal spille på alle mulige tidspunkter, alle mulige dage om ugen, i alle mulige strukturelle retninger...
Man får sgu løst til at tro en eller anden hjerneløs politiker nu har fået mandat til at presse noget igennem, hvordan det så end skulle lade sig gøre...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror at klubberne vurderer denne spilleform kan øge TV aftalen næste gang BETRAGTELIGT..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægden eneste grund er jo at de forventer flere penge (og at de kan forbedre dansk fodbold) personligt er jeg fortaler for at det her virkeligt kan ødelægge superligaen - dræne den for al spænding for alle andre hold end lige netop top 6, hvoraf en 4-5 stykker må forventes at være med hvert år....fck, fcm, bif.....randers som det ser ud lige nu - men det er nu OB skal handle bliver vi først sat af den udvikling er det slut.
jeg går imod stemningen her inde og giver det en chance inden jeg sviner det hele til...
Alene det at kun 1 hold rykker ned næste sæson vil få mig til at sove roligt med den Turnaround vi er igennem igen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægtror nu at hvis du bare ser over de sidste 5 år er der vel 10+ hold der har været i top 6...
jeg går imod stemningen her inde og giver det en chance inden jeg sviner det hele til...
Alene det at kun 1 hold rykker ned næste sæson vil få mig til at sove roligt med den Turnaround vi er igennem igen..
Det er klart at afstanden vil ikke være så markant de første sæsonner, men tror relativt hurtigt vi kommer til at se endnu mere tydeligt end det har været tilfældet hidtil - at ligaen knækker over.
- mon ikke også det kommer til at fører flere træner fyringer med sig? tænker at lunten bliver kortere, skulle man få en uheldig start handler det jo om hurtigst muligt at få vendt det rundt ellers ryger man i nedrykningsspil....
nå - men jeg kan jo brokke mig alt det jeg vil - det ændre desværre ikke noget...
Comment
-
Enig med Polle og fmprOB. Jeg nærmer mig også ja-hatten jo mere jeg sætter mig in i det slutspil jeg trods alt, aller helst ville være fri for. Men dette er ok. Kun det med at nummer 3/4 kan miste en europa plads til et bund hold - Det er noget fis. Men ellers er jeg med. Uanset hvad så er jeg fan af OB og ikke en evt struktur, så jeg skal nok blive ved med at møde op og støtte drengene.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægEnig med Polle og fmprOB. Jeg nærmer mig også ja-hatten jo mere jeg sætter mig in i det slutspil jeg trods alt, aller helst ville være fri for. Men dette er ok. Kun det med at nummer 3/4 kan miste en europa plads til et bund hold - Det er noget fis. Men ellers er jeg med. Uanset hvad så er jeg fan af OB og ikke en evt struktur, så jeg skal nok blive ved med at møde op og støtte drengene.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment