Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Der foregår mange mærkelige ting i Vejle. Jeg har intet at have det i, men jeg er ret sikker på, at det er langt fra alt, der tåler dagens lys.

    Synes alt virker så hemmelighedsagtigt og lusket, at jeg ikke ville turde være begejstret som fan, hvis Vejle var min klub.
    På tillidsfronten eller "der er intet fejet ind under guldtæppet" har OB/OSE altså ikke noget i banken, jeg er enig i at det lyder lusket det de har gang i i Vejle, men OSE kan bestemt godt være med på den vogn.
    Vi har været igennem den før, men synes bare det bliver lidt hyklerisk, hvis der bliver peget fingre fra fans af OB.
    Last edited by Entusiastens; 05-02-2019, 14:07.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Klubben er jo stadig afhængig af indtægter på salg af spillere i stort set hvert vindue, så det spiller jo nok ind. Uden at have noget i det, kunne en klub som Red Bull Salzburg måske også være en bejler til MJ.
      Red Bull var rigtig ramt, men det er New York istedet for Salzburg...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        På tillidsfronten eller "der er intet fejet ind under guldtæppet" har OB/OSE altså ikke noget i banken, jeg er enig i at det lyder lusket det de har gang i i Vejle, men OSE kan bestemt godt være med på den vogn.
        Vi har været igennem den før, men synes bare det bliver lidt hyklerisk, hvis der bliver peget fingre fra fans af OB.
        Så du tror at Thorborg dybest set ikke bekymrer sig om OB og vil bruge klubben for at tjene penge til dig selv. Og gerne risikerer holdets position og sammensætning for det?

        For det er vel reelt det som det ligner i Vejle.
        Jeg har heller ikke lyst til at pege fingre, men jeg er oprigtigt bekymret for dem.

        Jeg ved godt du er ret mistroisk overfor OSE (og måske med god grund) , men udover at prøve at tjene penge til koncernen og skabe de bedst mulige forhold, hvor diskussionen så er om det er foregået på en ordentlig måde, kan jeg ikke se at der er foregået noget suspekt og slet ikke noget der minder om det i Vejle.

        https://politiken.dk/sport/fodbold/a...-spillerhandel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det er et svar, han har givet og derfor kommer det ikke automatisk på hans profil (men du kan finde det under "tweets and replies"). Inspireret af Faurskovs gæt: det kan være, han har hørt, det er en Red Bull klub, og det er derfor, han ikke er sikker på landet (som han skriver i dit svar). Indrømmet, det er lidt (meget) søgt, men både i USA og Østrig er vinduet jo stadig åbent..
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Red Bull var rigtig ramt, men det er New York istedet for Salzburg...
          Så var min tolkning på Vøges svar alligevel ikke så søgt, som jeg troede...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Red Bull var rigtig ramt, men det er New York istedet for Salzburg...
            Kilde?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Kilde?
              https://t.co/lilddBSixz
              siden 1887

              Comment


                https://www.bt.dk/superligaen/gedige...-eventyrskifte

                Comment


                  Lyder sgu meget fedt med New York. Trods alt en fed nok by at komme til som ung spiller, skulle det endelig være uden for Europa.

                  Uden at blåstemple Transfermarkt fuldkommen (de plejer at have rimelig styr på tingene dog), så har New York Red Bulls kun betalt transfer for 2 spillere siden 13/14-sæsonen, hvilket vel ikke umiddelbart lugter af en klub, der bare smider penge ud til højre og venstre - i forhold til hvad man kan forvente af indkomst på denne handel?
                  https://www.transfermarkt.com/new-yo...ers/verein/623

                  Comment


                    https://www.bt.dk/superligaen/gedige...-eventyrskifte
                    New York Red Bulls. Om det er den bedste idé om at udvikle karrieren?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      https://www.bt.dk/superligaen/gedige...-eventyrskifte
                      New York Red Bulls. Om det er den bedste idé om at udvikle karrieren?
                      Tabte lige kaffen ... har aldrig hørt om en 18 årig der går på fodbold pension i staterne. Det er useriøst ... han havde så ingen ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Tabte lige kaffen ... har aldrig hørt om en 18 årig der går på fodbold pension i staterne. Det er useriøst ... han havde så ingen ambitioner.
                        Måske er der lavet en plan for at han tager en sæson der, også ryger videre til Østrig eller Tyskland.
                        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                          Måske er der lavet en plan for at han tager en sæson der, også ryger videre til Østrig eller Tyskland.
                          Det kunne muligvis være en forklaring. Salzburg er ja noget som en uddannelsesklub for RB Leipzig. Men ved ikke om der er sammenarbejde fra New York Red Bulls til de europæiske Red-Bull-klubber - ud over ejerskabet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Tabte lige kaffen ... har aldrig hørt om en 18 årig der går på fodbold pension i staterne. Det er useriøst ... han havde så ingen ambitioner.
                            De har da ellers lige sendt et 19-årigt stortalent videre til Leipzig. Det kan jo være planen på sigt.

                            Comment


                              Ækelt at skifte til en af de ækle ækelklubber. Men er der nogen, der har en pejling på prisen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                                Måske er der lavet en plan for at han tager en sæson der, også ryger videre til Østrig eller Tyskland.
                                Eller måske synes han, at udsigten til at bo i New York og spille for et af USAs bedste hold for over 18.000 tilskuere i gennemsnit til hjemmekampene, lyder fristende. Argh ok, det kan jeg godt selv høre. Det lyder vanvittigt, at nogle skulle ville foretrække det over at spille for OB.

                                Comment

                                Working...
                                X