Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke vildt mange penge i at sælge til en amerikansk klub umiddelbart. Jeg ser hellere vi forlænger et par år da han er bedste HB siden Ruud og nok ikke får nogen stor karriere i udlandet med den alder og skadesrate han harBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.
En spiller på samme niveau, for det Ryan kan sælges for (husk på at OB ikke kan sælge og købe 1/1.).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke vildt mange penge i at sælge til en amerikansk klub umiddelbart. Jeg ser hellere vi forlænger et par år da han er bedste HB siden Ruud og nok ikke får nogen stor karriere i udlandet med den alder og skadesrate han harBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNoterer mig at Jess Thorup har solgt sin førstekeeper. Betyder næppe noget, men Thorup kender i hvert fald Grytes niveau og situation.
Comment
-
Tingager 90 min. på bænken ved Branschweigs uafgjort udebane i Karlsruhe. Braunschweig meldte ud at fem spiller skal lede efter anden klub o i vintervinduet men Tingager tilhører ikke til denne gruppe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægDaniel Høegh spiller fast i Heerenveen er anføre men har alligevel kontrakt udløb til sommer.
Urealistisk tja, en våd drøm så afgjort ja
Comment
Comment