Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Ryan er måske den næste som skydes afsted...
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...landet/7446643
    Hvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.
      Ikke vildt mange penge i at sælge til en amerikansk klub umiddelbart. Jeg ser hellere vi forlænger et par år da han er bedste HB siden Ruud og nok ikke får nogen stor karriere i udlandet med den alder og skadesrate han har

      Comment


        Jeg ville hade at miste ham. Hans bundniveau er længder foran både Desler og Barret og han er en af 3 i truppen lige nu, der ligner en spiller, der vil kunne begå sig internationalt. Forlæng!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ikke vildt mange penge i at sælge til en amerikansk klub umiddelbart. Jeg ser hellere vi forlænger et par år da han er bedste HB siden Ruud og nok ikke får nogen stor karriere i udlandet med den alder og skadesrate han har
          Forlængelse må umiddelbart være at foretrække, men det må vel også være en faktor hvad vi kan få for de penge der i givet fald kommer ind. Kan vi hente en Christoffer Remmer hjem fra Molde er det vel værd at overveje.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Hvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.
            Mener du virkelig det?
            En spiller på samme niveau, for det Ryan kan sælges for (husk på at OB ikke kan sælge og købe 1/1.).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ikke vildt mange penge i at sælge til en amerikansk klub umiddelbart. Jeg ser hellere vi forlænger et par år da han er bedste HB siden Ruud og nok ikke får nogen stor karriere i udlandet med den alder og skadesrate han har
              Rygtet siger at FCK har solgt Gregus for 20 mill til MSL, så nogen penge må de have.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Noterer mig at Jess Thorup har solgt sin førstekeeper. Betyder næppe noget, men Thorup kender i hvert fald Grytes niveau og situation.
                Last edited by Polle; 22-12-2018, 10:49.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Noterer mig at Jess Thorup har solgt sin førstekeeper. Betyder næppe noget, men Thorup kender i hvert fald Grytes niveau og situation.
                  Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse. Jeg kunne sagtens se Gryte ryge til FCM, eller en af de to andre store klubber. Jeg tror også det ender med at ske.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg har en virkelig dårlig fornemmelse. Jeg kunne sagtens se Gryte ryge til FCM, eller en af de to andre store klubber. Jeg tror også det ender med at ske.
                    Ja, ville være klart være at foretrække hvis Thorup hev ham med til Belgien.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Rygtet siger at FCK har solgt Gregus for 20 mill til MSL, så nogen penge må de have.
                      Gætter på vi får ca 3 mill for et salg af RJL.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ffm Se indlæg
                        ja, ville være klart være at foretrække hvis thorup hev ham med til belgien.
                        afsted med ham!
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Gætter på vi får ca 3 mill for et salg af RJL.
                          Ja det er nok i det lag. Og som markedet er syntes jeg det er for lidt når vi også skal finde en passende erstatning der nok også koster

                          Comment


                            Tingager 90 min. på bænken ved Branschweigs uafgjort udebane i Karlsruhe. Braunschweig meldte ud at fem spiller skal lede efter anden klub o i vintervinduet men Tingager tilhører ikke til denne gruppe.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Daniel Høegh spiller fast i Heerenveen er anføre men har alligevel kontrakt udløb til sommer.
                              Urealistisk tja, en våd drøm så afgjort ja

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Daniel Høegh spiller fast i Heerenveen er anføre men har alligevel kontrakt udløb til sommer.
                                Urealistisk tja, en våd drøm så afgjort ja
                                Håber satme at han kommer tilbage mens han stadig har et par gode år i sig. Han fylder 28 i januar så der går desværre nok 2-3 år inden det er realistisk. Uden dog det er nogen garanti for det sker

                                Comment

                                Working...
                                X