Er der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægEr der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvad er der med Obbekjær siden du stiller spørgsmål ved om han er i OB ret meget længere?
Gi fanden i om han kun er 16, hvis det er et åbenlyst talent så få ham da op i ligatruppen så han stille og roligt kan implementeres i truppen måske få nogle min hist og pist i slutningen af nogle kampe, hvilket jo også kan øge prisen på den unge mand hvis der ligger andre klubber på lur efter ham.
Det er jeg helt enig i, der skal aldrig kigges på alder, men nuværende niveau og perspektivet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlægIkke helt enige med Entusiastens , synes U19 Skolnik er spændene, og venstre CF er der ikke for mange af. Høre han er scoutet af Michael Eriksen, den samme som scoutet Mathias Jørgensen. Har set alle SL kampe på hjemmebane samt et par ude kampe. Derudover alle træningskampe inden sæson start, og der spillet Skolnik flot i de kampe han var med i. Jeg siger ikke han nu og her, kan erstatte AL men på den lange bane, er han et rigtig godt bud til vores trup.
Jeg har bare ikke bemærket nogen der er i nærheden af at ville kunne begå sig i suppen, bortset fra Mathias Jørgensen når han kan løbe i dybden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægEr der nogen der har fingeren på pulsen der kan fortælle noget om U19 og hvem vi kan forvente kontrakter til? Det er selvfølgelig givet på forhånd at Max Fenger for en livstidskontrakt på grund af hans navn
Aner ikke hvor gammel personen er, men de ville da være gode sammen :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu det ikke fordi jeg vil anfægte dine evner (Kunne aldrig drømme om det) det er bare svært at sige så skråsikkert, at Obbekjær helt definitivt er god nok til superligaen. Der sker meget fra 16 til 18/19 år ....Last edited by Entusiastens; 18-12-2018, 21:31.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægFordi han havde udløb til sommer, men med hans kontraktforlængelse løber den nu til sommeren 2020. Hvis der skal tjenes penge på Tverskov er det nu til vinter eller til sommeren 2019.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Nu nævner jeg ikke backs, men Central forsvar (CF) og når jeg skriver venstre er det fordi vi mangler en der kan slå den diagonal aflevering fra venstre mod højre!!! Det mangler vi i spillet, nå det er en højrebenet der spiller den i venstre side. F.eks ligesom Andreas Bjelland spiller den i FCK.
Synes bare han er spændene Skolnik, de gange jeg har set ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlægNu nævner jeg ikke backs, men Central forsvar (CF) og når jeg skriver venstre er det fordi vi mangler en der kan slå den diagonal aflevering fra venstre mod højre!!! Det mangler vi i spillet, nå det er en højrebenet der spiller den i venstre side. F.eks ligesom Andreas Bjelland spiller den i FCK.
Synes bare han er spændene Skolnik, de gange jeg har set ham.
Men han lignede en der manglede 5% teknik, 10% hurtighed/overblik og 20% fysik for at klare sig i superligaen.
Meget af dette kan fåes ved at blive fuldtidsproff uden tvivl
Muligt at han får en kontrakt til sommer men nu og her er vi nød til at hente en udefra. Efter min mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet jeg så til Skolnik i sommers var også positivt. Han har potentiale helt klart.
Men han lignede en der manglede 5% teknik, 10% hurtighed/overblik og 20% fysik for at klare sig i superligaen.
Meget af dette kan fåes ved at blive fuldtidsproff uden tvivl
Muligt at han får en kontrakt til sommer men nu og her er vi nød til at hente en udefra. Efter min mening
Comment
-
Ryan er måske den næste som skydes afsted...
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...landet/7446643
Comment
Comment