Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Alexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.
Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAlexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.
Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.
Comment
-
Præcis, det virker måske som han ikke har haft specielt godt af de seneste klubskifter. Måske nogen faste rammer i et par år kan hjælpe ham på ret kurs igen. Det er selvf. klart at trænerteamet skal kunne se udviklingsmulighederne i ham hvis han skal tilbydes en lidt længere kontrakt på et par år evt. Klart nok at der yderligere skal tilføres noget "luftwaffe" i forsvaret, og det kan sagtens være Tingager hvis han ikke er for "medtaget" af oplevelserne i Tyskland.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAlexander Molbergs lejeaftale med Hobro udløber nu, kunne han være interessant at få ind som ung udviklingsspiller i cf- Hvis ellers at Wolves vil afstå ham for et symbolsk beløb.
Sonni Nattestad er imø en spiller der kan være god i luftspillet, hans lejeaftale med ACH udløber også nu, og kan sikkert erhverves rimeligt billigt i Molde.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Tingager slutter i Braunschweig:
https://twitter.com/Ftingager/status...448170501?s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTingager slutter i Braunschweig:
https://twitter.com/Ftingager/status...448170501?s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr det seriøst du mener at Sonni Nattestad kan bruges i OB?Believe OB
Comment
-
https://twitter.com/Ftingager/status...448170501?s=19
AaB er muligvis interesseret i ham også har jeg hørt.
Comment
-
https://twitter.com/Ftingager/status...448170501?s=19
Comment
-
Jeg er sikkert i mindretal her - og helt fint for det - men jeg ser nok ikke Tingager som en sublim midterforsvarer. Men han er OK, og hvis det spiller for ham og OB, så er det helt fint. Hvis vi henter ham hjem, så håber jeg, han har fået noget ud af sit ophold i Tyskland og har udviklet sig som spiller.
Vi mister med al sandsynlighed Tverskov til sommer, og det er desværre et sandsynligt scenarie, at vi kommer til at miste det meste - og det bedste - af hele backlinjen i et eller flere hug nu og til sommer (Tverskov, Barrett og Ryan). Og det kan ske op til en ultra-kritisk sæson, hvor der er 3 nedrykkere pga. overgang til 12 hold. Dermed får vi sandsynligvis brug for kompetente afløsere på begge backs OG en ny 'forsvarsgeneral', og uanset Tingagers kvaliteter, så ser jeg ham ikke som en oplagt 'general'. Det er muligt, at Leuwin kan overtage taktstokken i de bagerste rækker og at så kan fungere, men umiddelbart er jeg ikke super tryg ved kombi'en Leuwin/Tingager + ? + ?.
Læg dertil målmandsposten, hvor vi nok mister Gryte, og så er det en meget svær kabale, der skal gå op. Jeg håber naturligvis, at det lykkes for Jacob Michelsen og spillerne at få det til at swinge, jeg noterer bare, at er absolut ikke noget, man kan tage for givet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg er sikkert i mindretal her - og helt fint for det - men jeg ser nok ikke Tingager som en sublim midterforsvarer. Men han er OK, og hvis det spiller for ham og OB, så er det helt fint. Hvis vi henter ham hjem, så håber jeg, han har fået noget ud af sit ophold i Tyskland og har udviklet sig som spiller.
Vi mister med al sandsynlighed Tverskov til sommer, og det er desværre et sandsynligt scenarie, at vi kommer til at miste det meste - og det bedste - af hele backlinjen i et eller flere hug nu og til sommer (Tverskov, Barrett og Ryan). Og det kan ske op til en ultra-kritisk sæson, hvor der er 3 nedrykkere pga. overgang til 12 hold. Dermed får vi sandsynligvis brug for kompetente afløsere på begge backs OG en ny 'forsvarsgeneral', og uanset Tingagers kvaliteter, så ser jeg ham ikke som en oplagt 'general'. Det er muligt, at Leuwin kan overtage taktstokken i de bagerste rækker og at så kan fungere, men umiddelbart er jeg ikke super tryg ved kombi'en Leuwin/Tingager + ? + ?.
Læg dertil målmandsposten, hvor vi nok mister Gryte, og så er det en meget svær kabale, der skal gå op. Jeg håber naturligvis, at det lykkes for Jacob Michelsen og spillerne at få det til at swinge, jeg noterer bare, at er absolut ikke noget, man kan tage for givet.
Er Tverskov bedre nu. Det vil jeg tro, men hvem erstatter vi lige Tverskov med "en til en". Der skal vi være heldige i hvert fald.
Tænker Leeuwin kan spille den centrale plads. Han blev omtalt som en ledertype da han kom.
Ellers enig i, at der kan komme til at ske meget i forsvaret, men synes godt det kan være et argument for, at hente en der kender klubben i forvejen.
Comment
Comment