Vores nye folk får da et chok når på søndag når vi spiller hjemme, hvis de tænker den tilslutning er standart:-) Høj høj klasse på tribunen, og solidt på banen. Drachmanner hurtigt ved at blive en favorit i min bog, fed energi.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVores nye folk får da et chok når på søndag når vi spiller hjemme, hvis de tænker den tilslutning er standart:-) Høj høj klasse på tribunen, og solidt på banen. Drachmanner hurtigt ved at blive en favorit i min bog, fed energi.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVores nye folk får da et chok når på søndag når vi spiller hjemme, hvis de tænker den tilslutning er standart:-) Høj høj klasse på tribunen, og solidt på banen. Drachmanner hurtigt ved at blive en favorit i min bog, fed energi.
Når det sure opstød så er lukket ud, så er jeg da fuldstændig enig i at Drachmann virkelig er steppet ind og er stærkt medvirkende til at jeg tror vi får en meget mer stabil defensiv i OB at se resten af sæsonen. Leuwin så bestemt også stærk ud i duellerne og jeg håber at han er klar næste gang igen, hvor en halvtung Lund vil få det svært med FCN's spirevipper
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDu har ret. Kommunen har ikke sat gang i den mest omfattende transformation af en dansk by. Rent nøleri hele vejen rundt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVores nye folk får da et chok når på søndag når vi spiller hjemme, hvis de tænker den tilslutning er standart:-) Høj høj klasse på tribunen, og solidt på banen. Drachmanner hurtigt ved at blive en favorit i min bog, fed energi.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvordan gjorde Ramon det før skaden?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægHar nogen hørt en status angående Ramons skade?
https://www.fyens.dk/ob/Ny-hollaende...rtikel/3279743
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlægHar nogen hørt en status angående Ramons skade?
Han regner selv med et par dage
https://www.fyens.dk/ob/Ny-hollaende...rtikel/3279743
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen nuj hvor lignede Jesper Hansen en nervøs og presset mand når de filmede op på ham under kampen....
Må være lidt nemmere at gå ind i sidste transferuge med 3p i bagagen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen nuj hvor lignede Jesper Hansen en nervøs og presset mand når de filmede op på ham under kampen....
Må være lidt nemmere at gå ind i sidste transferuge med 3p i bagagen
- Gryte ?
- Leif Rasmussens rygte om en hovedstødsstærk angriber ?
- Er Jakob ved at presse KEP ud ?
- Find selv på flere spørgsmål!!!
Comment
Comment