Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Julius er stolt af at være OBer i dag, siger han med henvisning til opbakningen. Jeg selv kan simpelthen heller ikke rose det nok. Hvor var det fed at se.
    Enig .. det er så fedt .. og Vi er også stolte af Julius
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      Julius er stolt af at være OBer i dag, siger han med henvisning til opbakningen. Jeg selv kan simpelthen heller ikke rose det nok. Hvor var det fed at se.
      Ja det kunne være fedt at få opbygget en udebane kultur blandt vores fans. Top job de gjorde i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Enig .. det er så fedt .. og Vi er også stolte af Julius
        👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vi ligger ikke sidst
          Vi ligger ikke sidst
          Vi ligger ikke siiiiiiiidst
          Vi ligger ikke sidst

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi ligger ikke sidst
            Vi ligger ikke sidst
            Vi ligger ikke siiiiiiiidst
            Vi ligger ikke sidst
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Ja, det er jo Odense kommune vi taler om. De vigtige beslutninger skal helst udsættes 25 år.
              Du har ret. Kommunen har ikke sat gang i den mest omfattende transformation af en dansk by. Rent nøleri hele vejen rundt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Er virkeligheden stadig ikke at ingen af vore angribere har kvalitet til at være førsteangriber på et top-6 hold. Helenius er altså heller ikke god nok til det,
                Det er korrekt. Helenius er i fremgang, men vi kunne godt bruge 3 andre end AK, NH og Festers, men bare udskiftning af en af dem med et offensivt monster.

                Comment


                  Er der en it-kyndig herinde der vil lave en .gif med Michelsens jubelnæve?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                    Er der en it-kyndig herinde der vil lave en .gif med Michelsens jubelnæve?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                      Julius er stolt af at være OBer i dag, siger han med henvisning til opbakningen. Jeg selv kan simpelthen heller ikke rose det nok. Hvor var det fed at se.
                      Giv os lidt og i får 10 fold tilbage - Godt gået Julius - og superflot og tak til de fans der skabte stemningen i Vejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Du har ret. Kommunen har ikke sat gang i den mest omfattende transformation af en dansk by. Rent nøleri hele vejen rundt
                        Du har ret i at der sker noget nu. Men der har tidligere været meget fodslæberi.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Så fucking fedt med en sejr, som vi i den grad også fortjente. Uden at falde fuldstændig på halen over vores præstation, så leverer vi noget solidt håndværk. Vi står solidt nede bagved og udnytter to af Vejles fejl til at score et flot mål og et mål på en dødbold. Dejligt også at holde nullet. Det er sgu ikke hverdagskost og slet ikke på udebane!!
                          Vejle har det svært for tiden og spiller dårligt igen i dag, men vi gør det også svært ved at stresse dem og stå solidt. Angriberne savner jeg stadig mere fra, men vi skal starte et sted og det her var en solid og fortjent udesejr.
                          Kæmpe applaus til tilskuerne der tog turen. Jeg havde desværre ikke mulighed for at nå derover og det ærgrer mig godt nok nu. Hvor gjorde i det fantastisk og hvor er det dejligt at en ny helt som Eskesen også husker at sætte pris på jer. Dejlig dejlig søndag!!

                          Comment


                            Fed kamp at være på stadion at se. Ærgeligt at vi var ca 50 som der ikke var plads til, som måtte købe billet og sidde ved Vejles fans. Lidt surt at tage turen uden rigtigt at kunne mærke stemningen.

                            Comment


                              Jamen altså, så fedt i dag!

                              Fabelagtig stemning, og vanvittigt vigtige 3 point. Tør ikke tænke på hvis vi havde tabt.

                              Jo jo, det er måske den ringeste modstand vi endnu har haft i år, men det gør det måske også bare endnu vigtigere at vi vandt.

                              Kæft i morgen bliver bare SÅ meget sjoverer her i byen, og jeg kan love jer for mine medborgere får OB trøjen at se!!!

                              Tak for en fed oplevelse i dag allesammen :-)
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                                Fed kamp at være på stadion at se. Ærgeligt at vi var ca 50 som der ikke var plads til, som måtte købe billet og sidde ved Vejles fans. Lidt surt at tage turen uden rigtigt at kunne mærke stemningen.
                                Ja okay. Træls. Men fedt at der kom flere end der var plads til. Det siger noget om der stadig er fynske fans og at de kan samles til fælles front til tider

                                Comment

                                Working...
                                X