Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Nej, men det fortæller at der ikke er nogen mening i at kalde OK langsomme nu. Det havde måske givet mening for 15 år siden, men det er jo irrelevant i forhold til denne sag.
    Planen skulle vel sendes med postnord, så det kan ikke komme bag på nogen det ikke går hurtigere. Badabam tish

    Comment


      Efter at have sovet på sejren, tillader jeg mig at advare om, at vi havde en lignende sejr efter elendighed sidste år, vistnok, og blev så glade og troede at alt var godt nu. Husker I sejren over Helsingør? Nu kunne vi score mål. Not.

      Selv om der er klar fremgang og vi ikke bruger skadede JJT og de to til bagerste kæde ser forbedrende ud (med KEP ude) er angrebskæden stadig ikke forbedret. Det SKAL ske. Desværre tror jeg det hænger sammen med salget af Gryte.Men sælges han SKAL vi have en anden type dygtig angriber.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Efter at have sovet på sejren, tillader jeg mig at advare om, at vi havde en lignende sejr efter elendighed sidste år, vistnok, og blev så glade og troede at alt var godt nu. Husker I sejren over Helsingør? Nu kunne vi score mål. Not.

        Selv om der er klar fremgang og vi ikke bruger skadede JJT og de to til bagerste kæde ser forbedrende ud (med KEP ude) er angrebskæden stadig ikke forbedret. Det SKAL ske. Desværre tror jeg det hænger sammen med salget af Gryte.Men sælges han SKAL vi have en anden type dygtig angriber.
        Men det sker 99,999999999999% ikke
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dinaer-spiller

        Comment


          Jakob Michelsen mener, der var mange rare ting i kampen mod Vejle.

          http://obstruktion.dk/michelsen-mang...ing-mod-vejle/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Jakob Michelsen mener, der var mange rare ting i kampen mod Vejle.

            http://obstruktion.dk/michelsen-mang...ing-mod-vejle/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nå så er pladen sat på igen
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Nå så er pladen sat på igen
                Passer vel meget godt med hvad der hele tiden er blevet sagt?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Passer vel meget godt med hvad der hele tiden er blevet sagt?
                  Synes jeg også. Har meget svært ved at se hvad folk efterhånden mener der mangler i denne trup.

                  Tror der er mange fans af andre klubber der er misundelige på os over de spillere vi har.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Synes jeg også. Har meget svært ved at se hvad folk efterhånden mener der mangler i denne trup.

                    Tror der er mange fans af andre klubber der er misundelige på os over de spillere vi har.
                    Det er vel stadig fair at være bekymret over, om der stadig er reelle kvalitetsspillere i truppen der kan flytte tingene spillemæssigt og afgøre kampene, eller om det stadig bare er en stor forsamling middelmådige Superligaspillere.

                    At folk der holder med Horsens og Vendsyssel så synes, at OB har en bedre trup end dem, har jeg svært ved at se, hvad kommer nogen ved.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Det er vel stadig fair at være bekymret over, om der stadig er reelle kvalitetsspillere i truppen der kan flytte tingene spillemæssigt og afgøre kampene, eller om det stadig bare er en stor forsamling middelmådige Superligaspillere.

                      At folk der holder med Horsens og Vendsyssel så synes, at OB har en bedre trup end dem, har jeg svært ved at se, hvad kommer nogen ved.
                      Klart. Jeg synes dog truppen ser meget homogen ud, selvom man godt ville se en der kan binde det sidste sammen offensivt.

                      Jeg tror der er mange, der misunder os vores hold, eller vores spillere.

                      Gryte, Tverskov og Drachmann ville formentlig gå lige ind på næsten alle Superliga-hold, fraset måske de 3 store, hvor de ville være rotationsspillere. Ryan måske ligeså.

                      Og jeg ved, der er mange der himler med øjnene over vores klagen os over mangel på gode angribere. Der er ikke mange i Suppen der har angribere med målsnit i nærheden af AKs, eksempelvis. Selv vores reserver scorer mål.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Passer vel meget godt med hvad der hele tiden er blevet sagt?
                        Jep de sidste 5 år ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Efter at have sovet på sejren, tillader jeg mig at advare om, at vi havde en lignende sejr efter elendighed sidste år, vistnok, og blev så glade og troede at alt var godt nu. Husker I sejren over Helsingør? Nu kunne vi score mål. Not.

                          Selv om der er klar fremgang og vi ikke bruger skadede JJT og de to til bagerste kæde ser forbedrende ud (med KEP ude) er angrebskæden stadig ikke forbedret. Det SKAL ske. Desværre tror jeg det hænger sammen med salget af Gryte.Men sælges han SKAL vi have en anden type dygtig angriber.
                          Jeg er helt enig. Sejren over Vejle var vigtig, men lad den nu ikke blive en sovepude. Vi er stadig mega uskarpe i mine øjne.

                          Comment


                            Syntes heller ikke vi mangler flere spillere. Vi mangler bare mere kvalitet på en masse pladser

                            Kan godt forstå at der skal noget ud før der skal mere ind. Vi ser vel lidt tynde ud på wingbacks men de må vurdere at nogle andre kan tage over så længe Desler er skadet hvis det bliver nødvendigt. Der bliver godt nok også konkurrence på de 3 centrale midter pladser når Vacek,Casper og JJ er klar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jep de sidste 5 år ;-)
                              Det er sandt, men JH har vel leveret det lovede i det her transfervindue, så synes da både der var i en forskel i at JH både lovede flere spillere og så også leverede. Derudover er en spiller som spillede størstedelen af kampene for mestrene, og en relativ fast spiller i Holland vel også niveauet over hvad vi har været vant til. Så har vi en joker i Vacek. Men indtil videre virker det da som pilen peger opad, så kan man så diskutere hvor meget minus han er startet i.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Du har ret. Kommunen har ikke sat gang i den mest omfattende transformation af en dansk by. Rent nøleri hele vejen rundt
                                Hvis ret skal være ret, Bo - så har det jo også taget dem 25 at få det sat i gang? :-D

                                Comment

                                Working...
                                X