Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - VEJLE-OB den 26. august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er nok ved udsigten til en travl transfer uge. Der kommer til at ske 2 handler er mit bud.
    Godt bud. Jeg gætter på 1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Godt bud. Jeg gætter på 1
      Same. Jeg har nu stadig svært ved at se, hvor den offensive forstærkning er kommet henne i det her vindue.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Det bliver et par spændende dage.

        - Gryte ?

        - Leif Rasmussens rygte om en hovedstødsstærk angriber ?

        - Er Jakob ved at presse KEP ud ?

        - Find selv på flere spørgsmål!!!
        Tvivler på de finder den angriber i dette vindue. Og KEP ryger ingen steder..

        Det store spørgsmål er Grytebust i min verden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Same. Jeg har nu stadig svært ved at se, hvor den offensive forstærkning er kommet henne i det her vindue.
          Den er kommet fra træningsbanen som Troels Bech nok ville have sagt ;)

          Kadrii er jo stadig en mulighed selvom jungletrommerne vil have ham mod nord hvis udlandet mislykkedes. Tror ikke vi vinder en budkrig mod Aab eller AGF pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tak drenge

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Den er kommet fra træningsbanen som Troels Bech nok ville have sagt ;)

              Kadrii er jo stadig en mulighed selvom jungletrommerne vil have ham mod nord hvis udlandet mislykkedes. Tror ikke vi vinder en budkrig mod Aab eller AGF pt
              Næppe. Jeg kan nu altså heller ikke rigtigt se, hvor Bashkim skal passe ind på det her hold. Så skal det vel være som angriber, men så er det vel også mere i dybdeløber rollen, hvor han primært vil udfordre AK og Jørgensen, og Helenius er den mere oplagte makker. Så ville jeg alligevel hellere have, at vi opgraderede på Helenius rollen, og fik en angriber som for alvor smasker igennem i duellerne og spiller med den der kompromisløshed og vilje, som jeg stadig synes vi mangler i offensiven. Ala Duncan da han var bedst. Slet ikke Duncan anno 2018.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Næppe. Jeg kan nu altså heller ikke rigtigt se, hvor Bashkim skal passe ind på det her hold. Så skal det vel være som angriber, men så er det vel også mere i dybdeløber rollen, hvor han primært vil udfordre AK og Jørgensen, og Helenius er den mere oplagte makker. Så ville jeg alligevel hellere have, at vi opgraderede på Helenius rollen, og fik en angriber som for alvor smasker igennem i duellerne og spiller med den der kompromisløshed og vilje, som jeg stadig synes vi mangler i offensiven. Ala Duncan da han var bedst. Slet ikke Duncan anno 2018.
                Slet ikke uenig. Sådan en kunne vi godt bruge. Og jeg tror også at den står på en ønskeseddel i Ådalen. En ung Jimmy Fall. Tror bare ikke de finder ham inden fredag og stadig 4 angribere i truppen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men nuj hvor lignede Jesper Hansen en nervøs og presset mand når de filmede op på ham under kampen....
                  Må være lidt nemmere at gå ind i sidste transferuge med 3p i bagagen

                  Brdste transfer han vil kunne lave vil være at fjerne sig selv langt væk fra OB
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Brdste transfer han vil kunne lave vil være at fjerne sig selv langt væk fra OB
                    Keep dreaming

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Er der en it-kyndig herinde der vil lave en .gif med Michelsens jubelnæve?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        👍👍👍
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Hvis vi lige skal have alle facts på plads, så blev planer om at lukke TBTGade luftet første gang på byrådsmøder i start-90’erne, så det er jo ‘kun’ snart 30 år siden
                          Som udgør godt og vel 0,5 mia af transformationens 40 + mia, og som kører helt efter tidsplanen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                            hahah.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Som udgør godt og vel 0,5 mia af transformationens 40 + mia, og som kører helt efter tidsplanen.
                              Det ændrer vel ikke på, at der er gået næsten 30 år fra ide til handling?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                                Det ændrer vel ikke på, at der er gået næsten 30 år fra ide til handling?
                                Nej, men det fortæller at der ikke er nogen mening i at kalde OK langsomme nu. Det havde måske givet mening for 15 år siden, men det er jo irrelevant i forhold til denne sag.

                                Comment

                                Working...
                                X