Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Hvorfor er der ingen fokus på de 4-5 bannere fra RMN tribunen mod ledelsen?

    "OB = Leasy's erhvervsnetværk" "En klub uden retning - styret af en mand uden format"

    "Er det, det her i ønsker" - akkompagneret af stilhed fra tribunen.

    Det var pga som jeg husker.
    Det drunknede nok lidt i Høgh tributes. Også det vigtigste budskab at få frem idag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ligesom FCK-kampen gav tro, og så var vi nede 3-0 i Hobro seks dage efter.

      Vi spiller en god hjemmekamp i dag mod et af topholdene, det er jo sådan set ikke noget nyt. Det var en god præstation og et ligeså godt point, men man skal ikke lægge alt for meget i præstationen i dag.

      Hvis de kan gå ud og levere en helstøbt præstation i Vejle, så tror jeg på bedring i tingene, men indtil da er det her bare endnu en kamp i rækken der understreger de ustabile indsatser, og at præstationsmiljøet ikke er godt nok, når man ikke kan overføre det til kampe, hvor der er et større forventningspres, og hvor man ikke har et hjemmepublikum i ryggen.
      Bare det at KEP forhåbentlig ikke står og siger tændingen er større mod de store hold til alle inden kampstart og starter inde bør give en tro på tingene.
      Fuck hvor jeg håber JM er en JM mand og ikke lefler for KN's drenge. De er så meget for 10 år siden.

      NY ANGRIBER OG FORSVARER TAK.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det drunknede nok lidt i Høgh tributes. Også det vigtigste budskab at få frem idag
        Også derfor det var fint at det foregik i hver sin halvleg. Min kæreste fældede endda en lille tåre.

        Dog synes jeg det er skuffende at medierne ikke følger op.

        Comment


          Vi spiller ret beset en kamp, hvor vi er bedre end de danske mestrer, selvom vi selvfølgelig skal have med at de sparede nogen profiler. Specielt i 2. halveg spiller vi dem flere gange tynde og kun manglende skarphed afgør at vi ikke scorer 2-3 stykker mere. Skarpheden er så også i den grad mangelfuld. Vi gør det fandme ikke svært at være keeper, når vi banker afslutninger i feltet flere meter udenom målet. Når chancerne er så store, så skal vi simpelthen ramme målet på dem alle, så må det være op til keeperen om vi skal score.
          Bortset fra det, så spiller vi skide godt i dag og det må give noget optimisme at vi får udlignet i sidste øjeblik, som vi kan tage med til Vejle.
          Eske, Drachmann og kløve synes jeg allesammen gjorde det fantastisk inde på midten. Ryan er stærk på den ene kant og tremandsforsvaret så stærkere ud uden kep. Vores angribere skal gøre det bedre, selvom helenius scorer i dag. Ikke alene brænder de for meget, men de laver også et hav af fejlafleveringer og formøbler nogle omstillinger, der kunne blive rigtig giftige. AK virker lidt for ramt på selvtilliden i øjeblikket og bør nok få en pause næste gang.
          Jeg håber virkelig ikke at vi fortsætter de her takter, selvom vi er på udebane og skal møde en oprykker næste gang, for kan vi levere mere af det her, så kommer sejrene meget snart!!

          Comment


            https://mobil.bold.dk/video/87008/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Vi spiller ret beset en kamp, hvor vi er bedre end de danske mestrer, selvom vi selvfølgelig skal have med at de sparede nogen profiler. Specielt i 2. halveg spiller vi dem flere gange tynde og kun manglende skarphed afgør at vi ikke scorer 2-3 stykker mere. Skarpheden er så også i den grad mangelfuld. Vi gør det fandme ikke svært at være keeper, når vi banker afslutninger i feltet flere meter udenom målet. Når chancerne er så store, så skal vi simpelthen ramme målet på dem alle, så må det være op til keeperen om vi skal score.
              Bortset fra det, så spiller vi skide godt i dag og det må give noget optimisme at vi får udlignet i sidste øjeblik, som vi kan tage med til Vejle.
              Eske, Drachmann og kløve synes jeg allesammen gjorde det fantastisk inde på midten. Ryan er stærk på den ene kant og tremandsforsvaret så stærkere ud uden kep. Vores angribere skal gøre det bedre, selvom helenius scorer i dag. Ikke alene brænder de for meget, men de laver også et hav af fejlafleveringer og formøbler nogle omstillinger, der kunne blive rigtig giftige. AK virker lidt for ramt på selvtilliden i øjeblikket og bør nok få en pause næste gang.
              Jeg håber virkelig ikke at vi fortsætter de her takter, selvom vi er på udebane og skal møde en oprykker næste gang, for kan vi levere mere af det her, så kommer sejrene meget snart!!
              God kamp i dag ja! Og for lille udnyttelsesgrad ja! Men hov, er det ikke lidt den samme overskrift, som har kendetegnet flere af Vejles kampe? Og man kan, hvis man kigger efter, se et lighedspunkt til, nemlig at de 70 min gode fodbold, uden at det giver tilstrækkelig pote, afløses af fejl i eget forsvar som konsekvens af træthed. Det presspil der påkræves har begge klubber svært ved administrere over 90 min. Gassen går for meget af ballonen sent midtvejs i anden halvleg. Vejle er jo ny i suppen, så at de ikke helt er kommet efter, at tage de små ‘pauser’ med lidt ondt i foden osv, så man får en puster her og der, kan man forstå. Men OB bør have rutinen.. Anyways, så bliver det i hvertfald en seværdig kamp mod Vejle. To hold, som vil og kan kombinere frem af banen. To hold, som skal bruge mange chancer formhvert mål, så spændingen vil være intakt gennem hele kampen. Jeg forventer en af de absolut mere seværdige kampe i suppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                God kamp i dag ja! Og for lille udnyttelsesgrad ja! Men hov, er det ikke lidt den samme overskrift, som har kendetegnet flere af Vejles kampe? Og man kan, hvis man kigger efter, se et lighedspunkt til, nemlig at de 70 min gode fodbold, uden at det giver tilstrækkelig pote, afløses af fejl i eget forsvar som konsekvens af træthed. Det presspil der påkræves har begge klubber svært ved administrere over 90 min. Gassen går for meget af ballonen sent midtvejs i anden halvleg. Vejle er jo ny i suppen, så at de ikke helt er kommet efter, at tage de små ‘pauser’ med lidt ondt i foden osv, så man får en puster her og der, kan man forstå. Men OB bør have rutinen.. Anyways, så bliver det i hvertfald en seværdig kamp mod Vejle. To hold, som vil og kan kombinere frem af banen. To hold, som skal bruge mange chancer formhvert mål, så spændingen vil være intakt gennem hele kampen. Jeg forventer en af de absolut mere seværdige kampe i suppen.
                Jeg synes da ikke at vi går ned i dag. De største chancer vi skaber samt målet bliver lavet sidst i kampen. Det var nærmere fcm, som begyndte at halse efter, hvilket er naturligt, da de spiller flere kampe end os for tiden.
                Jeg håber også at vi får en seværdig kamp at se imod Vejle, for så betyder det at vi rammer noget der ligner det niveau vi så i dag. Vejle er som du siger et hold, der er fine venner med bolden. Det kunne være okay for os, da vi har spillet bedst imod andre hold, som også normalt har bolden meget. Vi har i Drachmann og Eske to spillere, som erobrer rigtig mange bolde og derved giver os en del omstillingsmuligheder. Der ser vi bedst ud. Imod lavtstående hold har vi stadig de samme problemer, som vi også havde under Kent. Der er ikke nogen, som kan noget ekstraordinært. Den spiller skal JH finde her en af de næste dage og så tror jeg at vi også får set et par sejre på udebane.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg synes da ikke at vi går ned i dag. De største chancer vi skaber samt målet bliver lavet sidst i kampen. Det var nærmere fcm, som begyndte at halse efter, hvilket er naturligt, da de spiller flere kampe end os for tiden.
                  Jeg håber også at vi får en seværdig kamp at se imod Vejle, for så betyder det at vi rammer noget der ligner det niveau vi så i dag. Vejle er som du siger et hold, der er fine venner med bolden. Det kunne være okay for os, da vi har spillet bedst imod andre hold, som også normalt har bolden meget. Vi har i Drachmann og Eske to spillere, som erobrer rigtig mange bolde og derved giver os en del omstillingsmuligheder. Der ser vi bedst ud. Imod lavtstående hold har vi stadig de samme problemer, som vi også havde under Kent. Der er ikke nogen, som kan noget ekstraordinært. Den spiller skal JH finde her en af de næste dage og så tror jeg at vi også får set et par sejre på udebane.
                  Du har helt ret i at vi er med og truer lige til vi får målet i overtiden, og det har Vejle egentligt også formået i nogle af deres kampe i hvertfald:) Jeg tænker mere tidspunktet, hvor man i den defensive organisation går lidt ned med flaget:)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Vi spiller ret beset en kamp, hvor vi er bedre end de danske mestrer, selvom vi selvfølgelig skal have med at de sparede nogen profiler. Specielt i 2. halveg spiller vi dem flere gange tynde og kun manglende skarphed afgør at vi ikke scorer 2-3 stykker mere. Skarpheden er så også i den grad mangelfuld. Vi gør det fandme ikke svært at være keeper, når vi banker afslutninger i feltet flere meter udenom målet. Når chancerne er så store, så skal vi simpelthen ramme målet på dem alle, så må det være op til keeperen om vi skal score.
                    Bortset fra det, så spiller vi skide godt i dag og det må give noget optimisme at vi får udlignet i sidste øjeblik, som vi kan tage med til Vejle.
                    Eske, Drachmann og kløve synes jeg allesammen gjorde det fantastisk inde på midten. Ryan er stærk på den ene kant og tremandsforsvaret så stærkere ud uden kep. Vores angribere skal gøre det bedre, selvom helenius scorer i dag. Ikke alene brænder de for meget, men de laver også et hav af fejlafleveringer og formøbler nogle omstillinger, der kunne blive rigtig giftige. AK virker lidt for ramt på selvtilliden i øjeblikket og bør nok få en pause næste gang.
                    Jeg håber virkelig ikke at vi fortsætter de her takter, selvom vi er på udebane og skal møde en oprykker næste gang, for kan vi levere mere af det her, så kommer sejrene meget snart!!
                    Kløve var gennemført elendig i dag. Ryan startede godt, men dummer sig ved målet.
                    Ellers er jeg enig. Janus og Julius var rigtig gode i dag. Glæder mig til JJT spiller med dem.

                    Comment


                      Det ligner i øvrigt en offsidefælde der kikser fuldstændigt ved det mål. To mand bevæger sig frem, to bliver stående. Det er elendig kommunikation.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Kløve var gennemført elendig i dag. Ryan startede godt, men dummer sig ved målet.
                        Ellers er jeg enig. Janus og Julius var rigtig gode i dag. Glæder mig til JJT spiller med dem.
                        Synes du er hård ved Ryan omkring målet. Han gør jo faktisk netop det som de andre ikke formår, han stiller sig således at han er klar til at løbe ud og presse hvis den bliver spillet på tværs. Men ved så heller ikke taktikken om hvem der skal have hvem derinde. Med hensyn til Kløve synes jeg faktisk han er en rigtig blandet omgang. Hans løb og driblinger indtil han sparker forbi er jo rigtig godt. Han laver også flere gode vendinger inde på midten som får vendt spillet, tilgengæld laver han så også nogle opspilsfejl og skyder forfærdeligt.

                        Comment


                          Jeg synes sgu RJL var god i går! Han var forfærdelig i Hobro, men han spillede sig flot op i går. Han gjorde næsten alt rigtigt.

                          Eskesen, RJL og Drachmann var mine personlige favoritter fra gårsdagens kamp.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg synes sgu RJL var god i går! Han var forfærdelig i Hobro, men han spillede sig flot op i går. Han gjorde næsten alt rigtigt.

                            Eskesen, RJL og Drachmann var mine personlige favoritter fra gårsdagens kamp.
                            Syntes han er god defensiv men ringe offensiv især hans indlæg er ringe
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jeg er ikke enig omkring indlæggene. Mod Hobro skulle/kunne MJ have scoret to gange på RJLs oplæg de første 15 minutter mod FCM skulle AK have scoret ét og Helenius det samme, hvis manden kunne hoppe. RJL's hitrate er langt højere end mange giver ham kredit for og fx længder foran Ankersens hos FCK. Det ville ikke være helt skudt forbi hvis han havde haft 3-4 assists allerede i denne sæson?

                              Det jeg mangler hos ham er bedre brug af hans fysik. Han kunne godt smaske lidt mere til modstanderne, især når det handler om at stoppe kontraløb.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Syntes han er god defensiv men ringe offensiv især hans indlæg er ringe
                                Kent er det dig .. spøg til side. Jeg ved fra nært hold at Kent internt ikke var tilfreds med kvaliteten af indlæg i feltet fra Ryan, og en anden OB-spiller fra egen talentafd.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X