Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg tror ikke nødvendigvis Kian Hansen ville indgå i FCM's stærkeste opstilling. Derudover er en Onuachu i den nuværende forfatning heller ikke noget at råbe hurra for. Men klart at Wikheim og Svia ville have startet hvis der ikke var skader og de skulle spille en afgørende kamp om mesterskabet.
    Men det er altså ikke fordi det hold FCM stillede med i går er svagere end det de gennemsnitligt stiller med - de har en bred trup og roterer generelt en del, især når de spiller europæisk.
    Kians indkast ville være gift mod os, så godt han ikke var der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Du kan næsten forstå som du vil, men når taktikken åbenlyst er at trykke vores cf på den fysiske del i håb om sammenbrud, så JA .. det er den taktiske del jeg omtaler. Det er muligt det er en fejl af Thorup, men det er vel svært lægge OB til last.
      Så de tager Onuachu ud fordi, at de gerne vil trykke os fysisk? Jep, det giver da totalt god mening..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Jeg tror ikke nødvendigvis Kian Hansen ville indgå i FCM's stærkeste opstilling. Derudover er en Onuachu i den nuværende forfatning heller ikke noget at råbe hurra for. Men klart at Wikheim og Svia ville have startet hvis der ikke var skader og de skulle spille en afgørende kamp om mesterskabet.
        Men det er altså ikke fordi det hold FCM stillede med i går er svagere end det de gennemsnitligt stiller med - de har en bred trup og roterer generelt en del, især når de spiller europæisk.
        Det tror jeg nu stadig han vil, bl.a. fordi at han indebærer det element der hedder lange indkast, som trods alt er et stort våben for dem, som vi slet ikke stiftede bekendtskab med i går. Vi kan gradbøje hvorvidt Onuachu er startet godt, men han er stadig en langt bedre spiller oppe foran end Okosun eller George, det kan der ikke være megen diskussion om.

        Jeg påstår ikke, at FCMs hold er bedre eller dårligere end det gennemsnitligt har været her i starten, men jeg køber slet ikke præmissen om, at det her var deres idéalopstilling, og at de ikke skulle være påvirkede af, at de har en kamp de prioriterer langt højere på torsdag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Kians indkast ville være gift mod os, så godt han ikke var der.
          Ja, måske. Men omvendt troede vi vel også alle at deres hjørnespark og andre dødbolde ville være gift mod os, men det havde vi overraskende godt styr på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Helt overordnet synes jeg vi spiller langt bedre, og ikke mindst har et langt bedre udtryk, end vi havde under Kent Nielsen. Vi lider under en kombination af manglende forstærkninger, nøglespillere som er faldet igennem (og dermed et hierarki i uorden), manglende marginaler, mental ramthed fra sidste sæson, samt lidt omstillingsbesvær fra Kents tilgang til JMs (som dog bliver bedre og bedre).

            Jeg er stadig optimist, men vi skal gerne have en sejr meget meget snart.
            Vi skal spille en god kamp med vilje og fight med de 8 bundhold før jeg glæder mig for alvor. Indstillingen i går var super, men kommer vi tilbage lænet, så er Vejle ikke bare en walkover.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Så de tager Onuachu ud fordi, at de gerne vil trykke os fysisk? Jep, det giver da totalt god mening..
              George og Okusun som topangriber og "falsk 9'er" er da imø ingen fysisk svækkelse
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Det tror jeg nu stadig han vil, bl.a. fordi at han indebærer det element der hedder lange indkast, som trods alt er et stort våben for dem, som vi slet ikke stiftede bekendtskab med i går. Vi kan gradbøje hvorvidt Onuachu er startet godt, men han er stadig en langt bedre spiller oppe foran end Okosun eller George, det kan der ikke være megen diskussion om.

                Jeg påstår ikke, at FCMs hold er bedre eller dårligere end det gennemsnitligt har været her i starten, men jeg køber slet ikke præmissen om, at det her var deres idéalopstilling, og at de ikke skulle være påvirkede af, at de har en kamp de prioriterer langt højere på torsdag.
                Jeg synes generelt det et omsont at diskutere hvorvidt man mødte det bedst mulige hold eller ej fordi man meget meget sjældent møder hold der stiller i deres absolutte drømmeopstilling. Der vil næsten altid være skader, karantæner, rotation, spillere ude af form eller noget andet, der gør at der er et par udskiftninger. Desuden kan man kun gøre sit bedste mod det hold man nu engang møder - og som modstanderens træner har fundet bedst på dagen. Så hvad er pointen med at skulle fremhæve at modstanderen, sådan rent teoretisk, kunne have stillet med et måske bedre hold? Det kunne de jo 9 ud af 10 gange..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  George og Okusun som topangriber og "falsk 9'er" er da imø ingen fysisk svækkelse
                  Wikheim havde selvfølgelig forstærket holdet og det samme gælder nok for Onuachu.

                  At OB fighter og forsvarer sig til point imod FCM er jo godkendt isoleret set, men der skal jo mere til og det skal være de fleste weekender.

                  For mig at se ser det fortsat tungt ud for OB, der mangler spidskompetencer ... Julius Eskesen gør det godt!

                  Mod Vejle bliver det svært for OB igen, de har set ganske gode ud.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Helt overordnet synes jeg vi spiller langt bedre, og ikke mindst har et langt bedre udtryk, end vi havde under Kent Nielsen. Vi lider under en kombination af manglende forstærkninger, nøglespillere som er faldet igennem (og dermed et hierarki i uorden), manglende marginaler, mental ramthed fra sidste sæson, samt lidt omstillingsbesvær fra Kents tilgang til JMs (som dog bliver bedre og bedre).

                    Jeg er stadig optimist, men vi skal gerne have en sejr meget meget snart.
                    Godt sammenfattet!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Jeg synes generelt det et omsont at diskutere hvorvidt man mødte det bedst mulige hold eller ej fordi man meget meget sjældent møder hold der stiller i deres absolutte drømmeopstilling. Der vil næsten altid være skader, karantæner, rotation, spillere ude af form eller noget andet, der gør at der er et par udskiftninger. Desuden kan man kun gøre sit bedste mod det hold man nu engang møder - og som modstanderens træner har fundet bedst på dagen. Så hvad er pointen med at skulle fremhæve at modstanderen, sådan rent teoretisk, kunne have stillet med et måske bedre hold? Det kunne de jo 9 ud af 10 gange..
                      Realitetssans er vel pointen. Det ikke at overvurdere sin egen præstation er vel pointen. Alle og enhver med lidt realitetssans kunne se, at det var et FCM-hold der dels sparede profiler til en anden kamp, og dels afprøvede nogle ting rent taktisk. Ligesom at det var det, da FCM tabte oppe i Helsingør i starten af sidste sæson, hvor de også forsøgte at balancere en trup der skulle forsøge at kvalificere sig til europæisk gruppespil samtidig.

                      Det blev i en bisætning nævnt, at FCM åbenlyst ikke var i mesterskabsgearet fra sidste sæson, og det er da fair at nævne, når man i samme ombæring siger, at det var en flot præstation mod mestrene. Jeg læser det ikke som om, at det tager noget fra OBs præstation eller gør pointet mindre værd, jeg læser det som en helt nøgtern vurdering af, at det trods alt var nogle spillere fra at være det bedste som FCM kan stille, som vi så dem vinde mesterskabet med i sidste sæson. Det er den helt objektive vurdering, som kommentatorerne også nævnte under kampen. Havde kommentatorerne været velforbedte, havde de måske også hæftet sig ved det fortsat vigtige afbud fra JJT, som åbenlyst også har haft en stor indvirkning på OBs resultater de seneste sæsoner.
                      Last edited by Sheed; 20-08-2018, 10:21.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Wikheim havde selvfølgelig forstærket holdet og det samme gælder nok for Onuachu.

                        At OB fighter og forsvarer sig til point imod FCM er jo godkendt isoleret set, men der skal jo mere til og det skal være de fleste weekender.

                        For mig at se ser det fortsat tungt ud for OB, der mangler spidskompetencer ... Julius Eskesen gør det godt!

                        Mod Vejle bliver det svært for OB igen, de har set ganske gode ud.
                        Jeg synes det er lidt af en tilsnigelse at sige at vi forsvarede os til point mod FCM. Vi dominerede i pæne perioder af opgøret og havde desuden flere afslutninger end FCM og efter min vurdering også flere reelle chancer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Jeg synes det er lidt af en tilsnigelse at sige at vi forsvarede os til point mod FCM. Vi dominerede i pæne perioder af opgøret og havde desuden flere afslutninger end FCM og efter min vurdering også flere reelle chancer.
                          Her er jeg på linje, og efter FCM-scoringen synes jeg det blev tydeligere at holdet søgte afslutningerne og heldet .. stor tak til Jesper Hansen (målmand) for at trække tiden unødigt ved et målspark så der kunne lægges 20 sek til tillægstiden 👍🏻
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Jeg synes det er lidt af en tilsnigelse at sige at vi forsvarede os til point mod FCM. Vi dominerede i pæne perioder af opgøret og havde desuden flere afslutninger end FCM og efter min vurdering også flere reelle chancer.
                            Omvendt kan man også roligt sige OB ville være stærkere med JJT i startopstillingen. Det er skide hypotetisk at diskutere folk der ikke er med. Fcm fik et heldigt point. Længere er den ikke. OB var det bedste hold.

                            Comment


                              Vi kan sende en stor tak til lange Poul. Hvis det havde været omvendt, så ville jeg godt nok have været sur. det var Jes sikkert også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Jeg synes generelt det et omsont at diskutere hvorvidt man mødte det bedst mulige hold eller ej fordi man meget meget sjældent møder hold der stiller i deres absolutte drømmeopstilling. Der vil næsten altid være skader, karantæner, rotation, spillere ude af form eller noget andet, der gør at der er et par udskiftninger. Desuden kan man kun gøre sit bedste mod det hold man nu engang møder - og som modstanderens træner har fundet bedst på dagen. Så hvad er pointen med at skulle fremhæve at modstanderen, sådan rent teoretisk, kunne have stillet med et måske bedre hold? Det kunne de jo 9 ud af 10 gange..
                                Du kan sagtens have ret .
                                Jeg hæfter mig ved at indstillingen , viljen , gejsten , koncentrationen og batteriet hos de enkelte spillere bare er betydelig større når vi møder FCK , BIF og Herning .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X