Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fantastisk at vi får point som fortjent! Men for pokker det skal ikke tage fokus fra vores helt grundlæggende offensive problemer. Helenius spiller altså en skandaløs kamp.

    Comment


      Hvor er det vigtigt.

      Ser lige en VAR kendelse (korrekt) give mål til Sevilla, og kigger ned på mobil og OB har scoret. Nice.

      Comment


        God insats af drengene idag

        Comment


          Fedt at se hvor vigtigt det er for Helenius at score. Jeg kan godt lide manden. Det er fandme bare ærgerligt at han er vores ringeste mand på så mange punkter. Fedt at vi redder et point i dag. Stærk indsats. 1 times daglig skudtræning til alle efter træning? :D

          Comment


            Kanon fight fra alle mand idag. Men for satan hvor er vi ringe på simple afleveringer og skud på mål. Helt hårrejsende og se på til tider...

            Comment


              God indsats over det meste af linjen. Bedste kamp for Marco Lund i OB. Helenius var ringe, men når han scorer er jeg egentlig ligeglad.

              Håber det går kan give et boost. Vi spiller helt lige op med sidste sæsons mestre på alle parametre. Det MÅ simpelthen give noget tro på tingene

              Comment


                Fuck... Hvor er det dog dejligt! Fortjent point. Nu snupper vi Vejle i næste runde, og så kan vi forhåbentligt se de øvrige hold i tabellen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Fantastisk at vi får point som fortjent! Men for pokker det skal ikke tage fokus fra vores helt grundlæggende offensive problemer. Helenius spiller altså en skandaløs kamp.
                  Fedt med 1 point og fedt vi hindrer Herning i at tage førstepladsen , men hvor er det superærgeligt at det er Helenius der scorer
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Hvor er det vigtigt.

                    Ser lige en VAR kendelse (korrekt) give mål til Sevilla, og kigger ned på mobil og OB har scoret. Nice.
                    Og gudskelov har vi ikke VAR i Danmark, for der var offside :)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Fedt at se hvor vigtigt det er for Helenius at score. Jeg kan godt lide manden. Det er fandme bare ærgerligt at han er vores ringeste mand på så mange punkter. Fedt at vi redder et point i dag. Stærk indsats. 1 times daglig skudtræning til alle efter træning? :D

                      Jeg syntes det var en skam det var ham som scorede , ønsker ham meget langt væk fra min klub
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Fuck... Hvor er det dog dejligt! Fortjent point. Nu snupper vi Vejle i næste runde, og så kan vi forhåbentligt se de øvrige hold i tabellen.
                        Farligt at overvurdere den her kamp. FCM har været dårlig i år. Bejlere en 6 point kamp. Vi skal være ydmyg og fighte som vi gør i dag. Hvis vi ender uden vilje og gejst så taber vi.

                        Comment


                          Især plusser til Lund, Ludwig, Tverskov, Eskesen og Drachmann.
                          Vanvittig ærgeligt at hele holdet står stille ved FCM mål, resten af kampen er presset hvor det skal være

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg syntes det var en skam det var ham som scorede , ønsker ham meget langt væk fra min klub
                            Du er barnlig. Manden gør intet andet end sit bedste, og nu scorer han et super vigtigt mål for os. Han fortjener den kærlighed fra tribunen lige så meget som de andre. Jeg er enig i at han er et fejlkøb, men din tilgang er sgu for åndssvag. Støt op om holdet i stedet for. Han er nu en gang en del af det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Fedt med 1 point og fedt vi hindrer Herning i at tage førstepladsen , men hvor er det superærgeligt at det er Helenius der scorer
                              Whaaaaaaaaaat

                              Jeg er ikke stor fan af ham.... men glæder mig virkelig over, at han scorede og forhåbentlig tanker selvtillid

                              Comment


                                God præstation, ligesom mod FCK, modstanderen var bare ringere i dag. Helt fortjent point.

                                Nu vil jeg se noget lignende på næste søndag, for det er sgu her der skal tankes op på point.

                                Comment

                                Working...
                                X