Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fjeldaben har medlidenhed med OB

    https://www.fyens.dk/sport/Staale-So...rtikel/3274810

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Desværre enig. Stod jeg med valget mellem Eskesen og Greve er der ingen tvivl om hvad jeg ville vælge..

      Men de her “lige ved og næsten” spillere har vi jo mange af. Hvis vi skulle af med alle sammen fik JH godt nok travlt
      Jeg troede lidt Greve led under, at når han kom ind og spillede ok i stedet for Jønne, så startede jønne alligevel næste gang. Men enig i at han ikke slog til og som svenskeren spillede så ville jeg også have været en forstærkning.

      Comment


        Og det manglende straffe kommenteres i denne : https://www.bold.dk/video/?id=36473

        Comment


          Hold nu kæft ulækre medieliderlige avkat! Vi skal ikke ha medlidenhed fra nogen og slet ikke fra det hold! Han kom også med lignende udtalelser om ob sidste sæson og det provokerer mig enormt..

          Kim Brink forever!

          Comment


            Homosange om spillere er ligeså bonderøvstarvelige som racistiske sange om spillere er det. Vi udstiller os selv som en flok provinsknallerter.

            Og så de ølkast, som ofte kastes målrettet og i ikke-scoringssituationer. Få det dog stoppet, ellers bakker jeg gerne op om at stange 3-4 ølkarantæner, for at få det udryddet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Homosange om spillere er ligeså bonderøvstarvelige som racistiske sange om spillere er det. Vi udstiller os selv som en flok provinsknallerter.

              Og så de ølkast, som ofte kastes målrettet og i ikke-scoringssituationer. Få det dog stoppet, ellers bakker jeg gerne op om at stange 3-4 ølkarantæner, for at få det udryddet.
              Enig ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Sten Grytebust lærte dette (se linken) av Anders Lindegaard i Aalesund FK- Norge

                https://www.bt.dk/superligaen/fck-sn...and-imponerede

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Homosange om spillere er ligeså bonderøvstarvelige som racistiske sange om spillere er det. Vi udstiller os selv som en flok provinsknallerter.

                  Og så de ølkast, som ofte kastes målrettet og i ikke-scoringssituationer. Få det dog stoppet, ellers bakker jeg gerne op om at stange 3-4 ølkarantæner, for at få det udryddet.
                  👍
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Jeg synes det var den første kamp i sæsonen, hvor vi set over 90 min kam være tilfreds med indsatsen. Der er flere spillere som stepper op. Desværre var det ligesom under kent, at selv vi spiller godt imod topholdende, så ender det stadig med nul point.

                    Gryte var i en klasse for sig. Drachmann, cn og eske havde fin succes med at erobre centralt og Ludwig vandt en masse dueller imod suppens nok bedste angriber. Ryan spillede også bedre end hidtil i sæsonen og piller jo først thomsen og senere fischer fra hinanden, imens han har et par fine offensive ryk. Desværre formår vi ikke at spille udenom en klog Bjelland, så vi for alvor fik noget ud af vores angribere. Han er godt nok god må jeg sige!
                    Helenius gider jeg simpelthen ikke se på mere. Det er nok det eneste negative bortset fra resultatet jeg vil tage med.
                    Drachmann steg i øvrigt lidt på fanfavoritbarometeret, da han høvlede bolden op i nosserne på falk 😍

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg synes det var den første kamp i sæsonen, hvor vi set over 90 min kam være tilfreds med indsatsen. Der er flere spillere som stepper op. Desværre var det ligesom under kent, at selv vi spiller godt imod topholdende, så ender det stadig med nul point.

                      Gryte var i en klasse for sig. Drachmann, cn og eske havde fin succes med at erobre centralt og Ludwig vandt en masse dueller imod suppens nok bedste angriber. Ryan spillede også bedre end hidtil i sæsonen og piller jo først thomsen og senere fischer fra hinanden, imens han har et par fine offensive ryk. Desværre formår vi ikke at spille udenom en klog Bjelland, så vi for alvor fik noget ud af vores angribere. Han er godt nok god må jeg sige!
                      Helenius gider jeg simpelthen ikke se på mere. Det er nok det eneste negative bortset fra resultatet jeg vil tage med.
                      Drachmann steg i øvrigt lidt på fanfavoritbarometeret, da han høvlede bolden op i nosserne på falk 😍
                      Der gik et suk igennem publikum da den blev vist på storskærm. Thomsen? Var han på banen? Han blev fuldstændig pelset af Ryan.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Det kan du ikke mene seriøst? Du synes homofobiske tilråb på stadion er helt OK? Selvfølgelig har vi ytringsfrihed i Danmark, og selvfølgelig skal man kunne stå til ansvar for de reaktioner der end måtte være, men det gør det jo absolut ikke OK.
                        Men det er jo ikke homofobisk. Det er brug af ordet som en art skældsord, javist, men der er jo absolut intet hadsk mod homoseksuelle i det. Og hvis man lader sig gå på af at folk råber man er bøsse - Jesus Christ, så er man eddermame usikker på sin seksualitet. Jeg har godt nok svært ved at se, hvordan man kan andet end at smile over det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Men det er jo ikke homofobisk. Det er brug af ordet som en art skældsord, javist, men der er jo absolut intet hadsk mod homoseksuelle i det. Og hvis man lader sig gå på af at folk råber man er bøsse - Jesus Christ, så er man eddermame usikker på sin seksualitet. Jeg har godt nok svært ved at se, hvordan man kan andet end at smile over det.
                          Mener du det seriøst? Der er der ingen tvivl om at det i denne sammenhæng anvendes som et skældsord. Det er både homofobisk, latterligt og dumt, og det klæder absolut ingen og skal stoppes. Længere kan den virkelig ikke være.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Men det er jo ikke homofobisk. Det er brug af ordet som en art skældsord, javist, men der er jo absolut intet hadsk mod homoseksuelle i det. Og hvis man lader sig gå på af at folk råber man er bøsse - Jesus Christ, så er man eddermame usikker på sin seksualitet. Jeg har godt nok svært ved at se, hvordan man kan andet end at smile over det.
                            Du har vitterligt intet fattet.

                            Men hey - som (formentlig) hvid, heteroseksuel mand, må du jo bedst vide, hvad forskellige minoritetsgrupper finder stødende. Og hvornår de skal lade være med at lade sig ‘gå på’.

                            Udover det, så er chantet da bare så vanvittigt uopfindsomt, at man græmmes. Vi kunne også prøve med “Din mor er en luder”, nu hvor vi er i det kreative hjørne?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Mener du det seriøst? Der er der ingen tvivl om at det i denne sammenhæng anvendes som et skældsord. Det er både homofobisk, latterligt og dumt, og det klæder absolut ingen og skal stoppes. Længere kan den virkelig ikke være.
                              Der er vi så bare dybt uenige. Jeg ser det højst som fjoget, og jeg kan intet negativt se i at blive kaldt bøsse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Du har vitterligt intet fattet.

                                Men hey - som (formentlig) hvid, heteroseksuel mand, må du jo bedst vide, hvad forskellige minoritetsgrupper finder stødende. Og hvornår de skal lade være med at lade sig ‘gå på’.

                                Udover det, så er chantet da bare så vanvittigt uopfindsomt, at man græmmes. Vi kunne også prøve med “Din mor er en luder”, nu hvor vi er i det kreative hjørne?
                                Du mener homoseksuelle finder det stødende at det råbes som skældsord? Det er en anden vinkel, som er mere træls, rigtigt. Jeg tænkte på Fischer. De bøsser jeg kender tror jeg ikke ville tage på vej. De finder så også fodbold uendeligt ligegyldigt, de fleste, så de ville næppe høre det.
                                Last edited by anglicantian; 05-08-2018, 22:46.

                                Comment

                                Working...
                                X