Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tak...

    MvH ChrisOB
    Er det et dogme? At du ikke må skrive indlæg på flere ord end OB har point i sæsonen? I så fald er jeg bange for, at det bliver en kortfattet Chris OB vi får at se i den her sæson.

    Comment


      “Viktor Fischer er homo”. Fortæl mig venligst, at det ikke var, hvad der blev råbt fra RMN-tribunen. For helvede, altså.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Er det et dogme? At du ikke må skrive indlæg på flere ord end OB har point i sæsonen? I så fald er jeg bange for, at det bliver en kortfattet Chris OB vi får at se i den her sæson.
        Ja :-D

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
          “Viktor Fischer er homo”. Fortæl mig venligst, at det ikke var, hvad der blev råbt fra RMN-tribunen. For helvede, altså.
          Hvad end det var så virkede det. Fischer var elendig...

          ... Men jeg fik også mit "for helvede på"

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            God indsats, men selvom drengene havde fortjent en bedre skæbne, var det fair, FCK vandt. Er du gal en trup, de har..

            Top5:

            Grytebust - Forklaring unødvendig

            Drachmann - indpisker og masser af jern i tacklingerne, men også ditigerende og med spillemæssigt overblik

            Ludwig - kæmpe oprejsning og indsats. Måske er han bare bedst når der ikke er tid til at tænke?

            MJ - blev spist af de store drenge k s den halvleg, men hold op han er spændende!

            Ryan - defensivt helt outstanding overfor både Boilesen og Thomsen, som de tog id i pausen. Afspillet i anden halvleg trækker ned.

            Bund:

            Helenius og Greve. Svære indhop, men de skulle have været med til at vende kampen... det var de slet ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
              “Viktor Fischer er homo”. Fortæl mig venligst, at det ikke var, hvad der blev råbt fra RMN-tribunen. For helvede, altså.
              Det er OK i min verden - helt OK. Der er andre regler for, hvad man må på stadion, og hvad man må herinde (eller andre digitale steder). På stadion må du råbe, hvad du vil. Så længe du er klar til at tage andres reaktion omkring dig. Sådan er den virkelige verden. Gudskelov.

              Comment


                Vi har et par interviews med Ryan Johnson Laursen og Kenneth Emil Petersen efter dagens kamp.

                http://obstruktion.dk/ryan-tilskuern...ekstra-energi/

                http://obstruktion.dk/kep-fortjente-ikke-mere/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har et par interviews med Ryan Johnson Laursen og Kenneth Emil Petersen efter dagens kamp.

                  http://obstruktion.dk/ryan-tilskuern...ekstra-energi/

                  http://obstruktion.dk/kep-fortjente-ikke-mere/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Greve passer ikke rigtig ind i dette mere direkte system med fart og højt pres. Tydeligvis. Han er en Kent spiller.. Desværre
                    Men han var jo som sådan heller ikke rigtig god under Kent..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det er OK i min verden - helt OK. Der er andre regler for, hvad man må på stadion, og hvad man må herinde (eller andre digitale steder). På stadion må du råbe, hvad du vil. Så længe du er klar til at tage andres reaktion omkring dig. Sådan er den virkelige verden. Gudskelov.
                      Det kan du ikke mene seriøst? Du synes homofobiske tilråb på stadion er helt OK? Selvfølgelig har vi ytringsfrihed i Danmark, og selvfølgelig skal man kunne stå til ansvar for de reaktioner der end måtte være, men det gør det jo absolut ikke OK.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Men han var jo som sådan heller ikke rigtig god under Kent..
                        Syntes nu han var en af de bedste sidste sæson. Men det er selvfølgelig også på et tyndt grundlag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Det er OK i min verden - helt OK. Der er andre regler for, hvad man må på stadion, og hvad man må herinde (eller andre digitale steder). På stadion må du råbe, hvad du vil. Så længe du er klar til at tage andres reaktion omkring dig. Sådan er den virkelige verden. Gudskelov.
                          Åh, jeg synes den er svær.

                          Alt inde i mig siger, at det er helt forkert, at bruge "homo" som et skældsord, som det gøres i den her sammenhæng, og jeg ville aldrig selv gøre det, og skammer mig ærligt talt over at høre, at det er blevet gjort.

                          Omvendt er jeg så stor en hykler, at jeg nok heller ikke ville kunne sige mig fri for, f.eks. at råbe "ludersøn" efter Fischer, hvis han fik provokeret mig tilpas meget, og er det særligt meget bedre? Det er jeg ikke sikker på, at jeg kan overbevise mig selv om helt rationelt. Der er jo absolut ikke noget galt med at være prostitueret eller søn af en, ligesom der ikke er noget galt med at være homoseksuel.

                          Der hvor skældsord på stadion nok bliver problematisk, er når de bliver udtryk for en generel problematisk tendens i samfundet. F.eks. når racisme eller homofobi bruges som tilsvining. På den måde er "ludersøn" måske mere harmløst, fordi at børn af prostituerede ikke på samme måde er genstand for stigmatisering og forfølgelse som etniske mindretal eller folk der er homoseksuelle.

                          Det blev lige lidt højpandet og nok til noget der ikke hører til på den her forum, min pointe var nok bare, at jeg også godt kunne tænke mig, at vi svinede Fischer til uden at blive homofobiske, for jeg synes også han fremstår som en kæmpe spasser i dag og sidst vi mødte dem. (Åh, se nu der, nu fik jeg også sagt noget grimt om handikappede )

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Syntes nu han var en af de bedste sidste sæson. Men det er selvfølgelig også på et tyndt grundlag
                            I perioder, enig. Men Greve var typen der kunne have to rigtig gode kampe, og så fire rigtig dårlige, og så én god, og så tre dårlige.. Hver gang han fik muligheden for at bide sig fast som starter, så skuffede han. Desværre. Jeg ville selvfølgelig ønske at han kunne blive den profil, men jeg tror desværre ikke længere på det..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              I perioder, enig. Men Greve var typen der kunne have to rigtig gode kampe, og så fire rigtig dårlige, og så én god, og så tre dårlige.. Hver gang han fik muligheden for at bide sig fast som starter, så skuffede han. Desværre. Jeg ville selvfølgelig ønske at han kunne blive den profil, men jeg tror desværre ikke længere på det..
                              Desværre enig. Stod jeg med valget mellem Eskesen og Greve er der ingen tvivl om hvad jeg ville vælge..

                              Men de her “lige ved og næsten” spillere har vi jo mange af. Hvis vi skulle af med alle sammen fik JH godt nok travlt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Det kan du ikke mene seriøst? Du synes homofobiske tilråb på stadion er helt OK? Selvfølgelig har vi ytringsfrihed i Danmark, og selvfølgelig skal man kunne stå til ansvar for de reaktioner der end måtte være, men det gør det jo absolut ikke OK.
                                Enig.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X