Nu har vi igen den bedste målmand
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægDet er jo lige præcis hovedet på sømmet og den sygdom der hærger i OB. Kunne vores spillere være topmotiverede til ALLE kampe, havde vi væsentlig flere point.
Og man ville formentlig have nemmere ved at tiltrække spillere og nemmere ved at forlænge med dem man har.
I mine øjne er flerr indkøb ikke den primære løsning
Hvorfor man så ikke kan sætte sig op, ved jeg ikke. Håber michelsen har fuld fokus på det
Der er det så at spillerne skal være gode nok, når de ikke er bedst ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEgentlig en ok første halvleg, alt taget i betragtning...... men hvor skal vi dog være glade for Myse."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægLad os nu få forlænget Gryte
Ja JH må hellere tilbyde en 20 % lønnedgang og love at der hentes nogle spillere som vi ved ikke er gode nok ..
Eller kan man håbe der er ændret taktik ift at holde på vores bedste og mest kampafgørende spiller ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Snydt for straffespark!
Grytebust har lige forhøjet værdien på ham selv med 2-3 millioner. Det var en redning i absolut verdensklasse. Det hovedstød fra falk kommer jo ikke langsomt.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Godkendt 1. halvleg. Drengene på banen viser en lige så stor indsats som RMN.
De fighter om hver eneste meter. Det er fint at se."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægDet er jo lige præcis hovedet på sømmet og den sygdom der hærger i OB. Kunne vores spillere være topmotiverede til ALLE kampe, havde vi væsentlig flere point.
Og man ville formentlig have nemmere ved at tiltrække spillere og nemmere ved at forlænge med dem man har.
I mine øjne er flerr indkøb ikke den primære løsning
Hvorfor man så ikke kan sætte sig op, ved jeg ikke. Håber michelsen har fuld fokus på det
Comment
Comment