Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øv...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      FCM prøver at købe Grytebust om 5... 4.... 3... 2.... 1....
      Arrghhh mon dog ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Forstærkninger, ellers ryger vi ned. Uden Gryte havde den jo været 4-0 og en fortjent ydmygelse.
        Vi har kun en hurtig 17 årig, det er fandme sølle.

        Normalt er jeg ekstremt kritisk, men det der er vidst følelser. Vi var langt bedre med spilmæssigt og chancemæssigt end længe. Ja vi mangler kvalitet på mange pladser 3-4 mindst. Og er ikke i nærheden af det niveau vi havde for 8-9 år siden. Men vi fortjener ikke at tabe 4-0 heller ikke uden Gryte som laver en super redning. Vi har 3-4 chancer selv hvor der med lidt held og kynisme sagtens kunne være scoret. Samt at vi bliver snydt igen igen igen for et klokke klart straffe. Få nogle steroider i MJ og en wing med speed og teknik, samt få skiftet KMP ud med noget kvali. Og så krydre det hele med en seriøs felt til felt spiller der har teknik til at gøre den sidste aflevering færdig. Så ligner det faktisk noget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Arrghhh mon dog ?
          Er 99,99% sikker på at de prøver. Om det lykkedes er jo en anden ting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Nej, Casper Nielsen er masser af løb og god fight, men ingen kvalitet i afslutninger, afleveringer og generelt beslutninger når vi rammer modstanderens sidste tredjedel. Har slet ikke kvalitet til at være en del af OB, i min verden.
            Enig .. og når han oven i det smider sig skrigende hver gang modstanderen rører ham bliver de røde knopper over at have ham i klubben bare større og større .,
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Jeg vil så gerne tage de tæsk, der følger med at være uenig med flertallet her på forum.
              Jeg synes langt hen ad vejen, at vi spillede en rigtig god kamp i dag, og langt hen ad vejen holdt FCK fra store chancer.
              Hvis det er et niveau vi kan holde i de kommende kampe, så ser jeg ikke, at vi skulle kunne komme i nedrykningsfare.
              Gryte, RJL, MD, JD og CN spillede en kanonkamp. AL spillede sig gevaldigt op og var en opmuntring at følge. MJ var kommet i menneskehænder overfor Bjelland; men kæmpede ufortrødent videre. Eske måtte bruge alle kræfter i defensiven, men kæmpede hele kampen igennem. Tverskov stod godt i forsvaret; mens KEP var lidt op og ned. AK var forholdsvis usynlig.
              Men jeg synes, at 3 - 5 - 2 opstillingen var helt perfekt, og at det må være opstillingen i alle fremtidige kampe.

              Det var absolut godkendt i dag , det sørgelige er at vores lejesvende og anfører kun kan sætte sig op til sådanne indsatser når vi møder FCK , BIF og Herning
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Er 99,99% sikker på at de prøver. Om det lykkedes er jo en anden ting
                Puha vil være så sørgeligt og modbydeligt at sende ham til den bastard klub , så alligevel helleretil BIF .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Farvel, Helenius.
                  Gid det var så vel , men det vil koste os penge at slippe af med ham .. man kan kun håbe at han aldrig kommer på vanen for os igen .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det var absolut godkendt i dag , det sørgelige er at vores lejesvende og anfører kun kan sætte sig op til sådanne indsatser når vi møder FCK , BIF og Herning
                    Sat på spidsen, så "lærer" vi ikke super meget af den her kamp sammenlignet med sidste sæson. Præstationerne hjemme mod Brøndby og FCK, og til dels også på udebane, var jo ganske glimrende og med den intensitet og vilje der skal til, ligesom i dag.

                    Det er i kampene, hvor der ikke er fyldt på tribunerne, når initiativet er overladt til os, og der er forventninger til os, så vi ikke går ud som underdogs, hvor problemerne er tydelige. Og så selvfølgelig på udebane. Lærer vi at præstere i de kampe, burde det være rigeligt til at klemme røven med i top 6.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                      Vi spiller en rigtig fint kamp og kunne lige så godt have stået med et eller måske endda tre point. FCK er et langt bedre hold end os spiller for spiller, og med det in mente er det IMO årets første godkendte kamp. Godt springbræt for en must win mod Hobro.

                      ... og Falk har jeg ikke behov for at se i stribet igen: En gang Odense, aldrig mer’ Odense.
                      kan du huske hvordan det går i 99,87 % af vores must win kampe mod modstandere “ vi burde vinde over “ ..
                      men ja en godkendt indsats .

                      Falk er en fantastisk spiller og vil være velkommen på mit OB hold .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det var absolut godkendt i dag , det sørgelige er at vores lejesvende og anfører kun kan sætte sig op til sådanne indsatser når vi møder FCK , BIF og Herning
                        Husk igen på at det for alle klubber i verden og nok stort set alle sportsudøvere, helt naturligt er sådan at når det er en større begivenhed er man mere motiveret.

                        At motivation skulle være et specifikt problem for OB, har jeg svært ved at se være tilfældet ... og så var det heller ikke bedre, en helt fortjent sejr til FCK på trods af at OB spiller hjemme, er ikke mere end lige godkendt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Meget enig, men hvis OB er 8-9 point efter top 6 om 3 runder, vover de så at sælge os ambitionen om at det skal ske i den her sæson?
                          Er jeg sådan set ligeglad med.

                          Bestyrelsen har til opgave at udstikke et mål og kursen, direktionen at opfylde målene.

                          Målet er udstukket af bestyrelsen, nu er det op til direktionen.

                          Kan de ikke det må de træde af eller blevet fyret.

                          JH har tidligere udtalt at vi havde en top6 trup og jeg har ikke hørt at vi er svækkede .. til gengæld har jeg flere gange set at økonomien er bedret, at han har forsøgt store handler og at vi i seneste regnskab gjorde det bedre end budgetteret..

                          Han må snart forklare sig..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Så JH og Michelsen lyver? Eller kunne det tænkes at billedet ændrer sig, hvis man f.eks. fyrer den måske vigtigste medarbejder i klubben?
                            Man fyrer ikke Gryte ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Puha vil være så sørgeligt og modbydeligt at sende ham til den bastard klub , så alligevel helleretil BIF .
                              Money walks... FCM får brug for ny målmand i næste uge og de prøver.
                              Men håber da bestemt at Gryte smutter til udlandet istedet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Man fyrer ikke Gryte ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X