Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 5.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Hvorfor skal man så synge om hans seksualitet?
    Jeg er ligeglad med hvem pokker han går i seng med.
    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

    Comment


      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
      Næ. Synes bare det er lidt “sjovt”.
      Der findes ikke et skældsord, som ikke er brugt her. Folk er virkelig blevet kaldt meget.
      Uden nogen reaktion fra dig og andre, som pludselig går helt amok over Fisher bliver kaldt homo. Det er bare plat.
      Så din definition af at "gå helt amok" er når nogle stykker skriver i et forum at de synes noget er tåbeligt?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
        Jeg er ligeglad med hvem pokker han går i seng med.
        Det besvarer ikke rigtig spørgsmålet..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
          Næ. Synes bare det er lidt “sjovt”.
          Der findes ikke et skældsord, som ikke er brugt her. Folk er virkelig blevet kaldt meget.
          Uden nogen reaktion fra dig og andre, som pludselig går helt amok over Fisher bliver kaldt homo. Det er bare plat.
          Hvad ved du om det? Jeg har reageret på flere forskellige namedrops herinde, så du bør ikke udtale dig om ting du intet ved om. Det er iøvrigt fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæng.

          Skal du ikke tilbage under dynen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Hvad ved du om det? Jeg har reageret på flere forskellige namedrops herinde, så du bør ikke udtale dig om ting du intet ved om. Det er iøvrigt fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæng.

            Skal du ikke tilbage under dynen?
            Og så skulle du så tale ned til mig. Jamen hvis det er det plan du er på, så vil jeg da gerne komme ned til dig. Hvis man kun skal udtale sig om ting man ved, så udelukker det jo dig fra alt.
            "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

            Comment


              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
              Og så skulle du så tale ned til mig. Jamen hvis det er det plan du er på, så vil jeg da gerne komme ned til dig. Hvis man kun skal udtale sig om ting man ved, så udelukker det jo dig fra alt.
              Hahahahaha. Godnat BEWC.

              Comment


                [QUOTE=driflin;153297]Det besvarer ikke rigtig spørgsmålet..[/QUOTE

                Jamen hvis Fisher er homoseksuel så betyder det jo intet. Hvis han ikke er så betyder det nok en del mindre for ham end for dig.

                Det er kun et problem fordi det SKAL være det. Få en hobby så vil du se hvor let det hele pludselig blive.
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  [QUOTE=BEWC;153302]
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Det besvarer ikke rigtig spørgsmålet..[/QUOTE

                  Jamen hvis Fisher er homoseksuel så betyder det jo intet. Hvis han ikke er så betyder det nok en del mindre for ham end for dig.

                  Det er kun et problem fordi det SKAL være det. Få en hobby så vil du se hvor let det hele pludselig blive.
                  Jeg synes det er skræmmende, hvor ignorant du er. Du har tydeligvis ikke forstået essensen i det.

                  Comment


                    [QUOTE=Matti1887;153303]
                    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

                    Jeg synes det er skræmmende, hvor ignorant du er. Du har tydeligvis ikke forstået essensen i det.
                    Vrøvl.
                    Lad mig gøre dig det helt klart.
                    Jeg har gode venner og familie, der er homoseksuelle. Der er folk, der er hardcore SM’er. Sjovt nok er det ikke vigtig for dem, at blive sat i den båd som du sætter dem i. Og ja det gør du ved, at se på dem som nogle der hele tiden skal forsvares. De er helt i stand til, at gøre det selv. De er ikke nogle svage mennesker. De er helt ligeglade med der bliver råbt “homo” efter Fisher.
                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                    Comment


                      [QUOTE=BEWC;153304]
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg

                      Vrøvl.
                      Lad mig gøre dig det helt klart.
                      Jeg har gode venner og familie, der er homoseksuelle. Der er folk, der er hardcore SM’er. Sjovt nok er det ikke vigtig for dem, at blive sat i den båd som du sætter dem i. Og ja det gør du ved, at se på dem som nogle der hele tiden skal forsvares. De er helt i stand til, at gøre det selv. De er ikke nogle svage mennesker. De er helt ligeglade med der bliver råbt “homo” efter Fisher.
                      Jeg kan blot konstatere og gentage mig selv, at du stadigvæk ikke har forstået problemstillingen. Alt det du siger er vrøvl og ude af kontekst ift. det vi diskutere her i tråden. Det har intet med Fischer at gøre, det har intet med dine homoseksuelle venner at gøre.. Men hey, jeg vil ikke bruge mere tid her, fordi vi taler for døve øre. Det er lidt som at prøve at få en FCK fan til at forstå, hvorfor vi intet kærlighed har til overs for Rasmus Falk, efter hans skifte. Det er umuligt.

                      Du må have en god dag BEWC.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

                        Vrøvl.
                        Lad mig gøre dig det helt klart.
                        Jeg har gode venner og familie, der er homoseksuelle. Der er folk, der er hardcore SM’er. Sjovt nok er det ikke vigtig for dem, at blive sat i den båd som du sætter dem i. Og ja det gør du ved, at se på dem som nogle der hele tiden skal forsvares. De er helt i stand til, at gøre det selv. De er ikke nogle svage mennesker. De er helt ligeglade med der bliver råbt “homo” efter Fisher.
                        et går ja ikke om at sætte nogen "i en båd", det går ikke om Fisher og det går ikke om folk kan forsvare sig selv eller er ligegyldigt med det. Det går om den holdning af de som råber "homo" for at svine og skælde nogen. Og synes det er helt klart en homofobisk holdning som tilhører ikke på stadion eller noget andet sted. Jeg ville ja også ikke acceptere racistisk skældsord fordi der er også folk fra andre etniciteter som siger "jeg kan forsvare mig selv" eller "jeg er ligeglad med det".
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Hvorfor er det Fischer man råber det efter? Rasmus Falk ligner da om nogen en lady boy. Det havde da været mere nærliggende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            Hvorfor er det Fischer man råber det efter? Rasmus Falk ligner da om nogen en lady boy. Det havde da været mere nærliggende.
                            Nu bliver det bare latterligt. Homofobi er bare ikke fedt. Det er bøvet og ignorant.

                            Nåh. Jeg synes ikke Desler har fået ros for at gøre et fornuftigt indhop. Jeg synes faktisk, det var én af hans bedre kampe, alt taget i betragtning, og det er egentlig ret godt håndteret i en svær situation.

                            Problemet bliver bare, at vi risikerer NUL back-up på backs. Ryan har tydeligvis overstået sine skadesproblemer for længst, men det betyder jo ikke, han ikke kan rammes af en forstrækning, slag eller andet, som alle andre. Hvad faen sker der på søndag hvis Desler eller Ryan er ude, og Barret ikke er klar? Hvem kan tage en back i truppen?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg


                              Problemet bliver bare, at vi risikerer NUL back-up på backs. Ryan har tydeligvis overstået sine skadesproblemer for længst, men det betyder jo ikke, han ikke kan rammes af en forstrækning, slag eller andet, som alle andre. Hvad faen sker der på søndag hvis Desler eller Ryan er ude, og Barret ikke er klar? Hvem kan tage en back i truppen?
                              Ja, det er bestemt ikke holdbart i længden. Der er vel næppe nogle som er back-skolet. Men så må det vel blive en Marco Lund, eller måske en Tverskov også kan gøre det nogenlunde.. Men igen, langt fra holdbart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Ja, det er bestemt ikke holdbart i længden. Der er vel næppe nogle som er back-skolet. Men så må det vel blive en Marco Lund, eller måske en Tverskov også kan gøre det nogenlunde.. Men igen, langt fra holdbart.
                                Hvad går Lasse Kryger og laver ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X