Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers FC - Odense Boldklub
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlægEurosport Player... Du kan få syv dage gratis, hvis du ikke har været kunde tidligere :)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægJeg tror (og håber) du undervurderer den indflydelse som en Drachmann kan have på det her hold. Jeg ser os som styrket netop grundet ham. Selvfølgelig skal han spilles ind ligesom alle andre spillere, men at få ro og lederskab ind på den position vil umiddelbart kunne betyde meget og forhåbentlig sprede sig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJo jo og sidst var det Rømer som skulle være forskellen. Jeg medgiver at JD har noget mere af den rigtige attitude i forhold til andre indkøb. Men holdet er, mand for mand dårligere end sidste år. Oprykkerne er ikke dårligere, og der kommer næppe en Lyngby sag i år, så det kan godt blive med røven i vandskorpen. Nu er Vendsyssel lige kommet bagud mod FCN, men de har næsten matchet dem.
Comment
-
Grytebust - Desler, KEP, Ludwig, Laursen - Greve, Drachmann, Tverskov, Kløve - AK, Jørgensen
Kommentarer:
Jørgensen fra start! 💪🏽
Ryan ude 😖
Desler back i 442 🤔
Drachmann klar 💪🏽
Kløve og Greve på kanterne igen 🙃🙂
Den bliver tæt. Kanterne skal steppe op, Desler skal holde sin position, Drachmann skal tage ansvar og Mathias J skal bare fortsætte :)
Comment
-
Gryte
Desler KEP Ludwig JBL
Greve Tverskov Drachmann Kløve
AK MJ
Ryan kun på bænken.
Kan god lide at se Desler og Greve tilsammen på højre side. Synes det var altid en dynamisk og hård arbejdende duo der."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Watson Se indlægHm havde nu hellere set Thomasen på midten, så der bare kommer lidt kreativt frem ad banen, og ikke bare en "tung" parkeret bus.
(måske er han ikke helt klar endnu)
God kamp til alle.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment