Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Er det bedre at være i dårlig form til 4-4-2 da? Kløve ligner en der ikke er i form pt. Greves form tror jeg egentlig er fin, men han er lidt for meget Kent til at jeg tror at han har fundet sig til rette i Michelsens 4-4-2. Ham vil jeg gerne se i 3-5-2 og så må eske ind i stedet for kløve. Han mangler i hvert fald ikke form!
    Mulighederne er mange. Føler bare det kræver en duracell kanin eller 2 i maskinrummet for at skabe det tryk der skal til. Sådan en er Casper.
    men meget enig omkring Greve og Eske

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mulighederne er mange. Føler bare det kræver en duracell kanin eller 2 i maskinrummet for at skabe det tryk der skal til. Sådan en er Casper.
      men meget enig omkring Greve og Eske
      Er bestemt også ked af at casper ikke er klar, da han ser ud til at fungere godt i deg system. Synes bare ikke det skal være nok til ikke igen at prøve det eneste som har fungeret i de kampe, hvor det har talt. Håber virkelig at man forsøger at ride videre på det fremfor at vores alt for passive 4-4-2 spil

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Er bestemt også ked af at casper ikke er klar, da han ser ud til at fungere godt i deg system. Synes bare ikke det skal være nok til ikke igen at prøve det eneste som har fungeret i de kampe, hvor det har talt. Håber virkelig at man forsøger at ride videre på det fremfor at vores alt for passive 4-4-2 spil
        Jeg er nu også blevet “træt” af vores 4-4-2 som bare ligner noget ingen rigtig har kunne få til at fungere siden LOs tid.
        Forandringens sommer som SFÅ nævner mange gange. Burde nok være et opgør med spillestilen og handle de sidste spillere derefter

        Comment


          #34
          19 mands trup

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-randers-fc/

          JJ og Casper er med

          Comment


            #35
            Nogen der har et bud på en start 11 til i morgen.? Evt. manner, som så træning med 3-5-2 formation?
            Tænker at en sådan formation ville åbne for en starter til Marco lund nede bagved, da cn og jjt formentlig ikke er klar til en starter, og der derfor er brug for tver på midten. Tanken om Lund, kep og ludwig i bagkæden gør mig lidt...spændt
            3-5-2 kunne til gengæld åbne for greve centralt bag angriberne. Det tror jeg ville klæde ham og os.
            Desuden forventet jeg ikke mathias jørgensen vurderes klar til en starter.

            Hvad siger i.?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Desuden forventet jeg ikke mathias jørgensen vurderes klar til en starter.

              Hvad siger i.?
              Altså af hvad jeg har hørt fra ugens træninger, hvor de spiller A mod B kæden, så har det lignet at MJ får en start-11 plads.

              Men på trods af det, så tror jeg stadigvæk de vil skåne ham lidt endnu for det pres. Jeg tror stadigvæk han kommer ind som indhopper.

              Comment


                #37
                Men på trods af det, så tror jeg stadigvæk de vil skåne ham lidt endnu for det pres. Jeg tror stadigvæk han kommer ind som indhopper.[/QUOTE]

                Tror jeg også. Og synes egentlig også det er fornuftigt nok at skærme ham lidt

                Comment


                  #38
                  Dagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Dagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.
                    Jeg er allerede nået der til hvor de bange anelser overstiger spændingsglæden. Vi har ikke spillet 3. Kamp endnu

                    Tror ikke JJ starter inde. Han har vidst kun småtrænet med de sidste dage

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er allerede nået der til hvor de bange anelser overstiger spændingsglæden. Vi har ikke spillet 3. Kamp endnu

                      Tror ikke JJ starter inde. Han har vidst kun småtrænet med de sidste dage
                      Næ det gør han nok ikke. Og jeg er heller ikke optimist mht dagens kamp. Udebane og OB ... Så ved vi det bliver svært.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Dagens største spørgsmål er om JJ starter inde. Han er vores eneste kreative midt. Taber vi i dag er vi i krise. De næste kampe får vi ingen point.
                        Det store problem er, at vi ikke er bedre. Folk ønsker så meget succes, så de glemmer fakta. Vores hold i dag er dårligere end det hold vi havde for et år siden. Gyte lavede mirakler, og dermed så forsvaret bedre ud end det var.
                        Kan en ny træner ændre det? Jeg tror det skal markante udskiftninger til før det vender. Det er nytteløst at sætte JH til at rydde op i egen inkompetence endnu engang. Den optimale placering med vores nuværende hold er en 8. plads, men da oprykkerne ser stærkere ud end længe, så kan vi godt ende i playoffs. Mest vigtigt er det, at vi får en leder til forsvaret. Han skal være en klar top 6 spiller, så må fremtidens hold bygges op ud fra ham.
                        Desværre tror jeg at langt hovedparten af Horsens forsvarsstyrke fra sidste efterår løber rundt hos FCM, og at AL skal have en supermarker for at slå til.

                        Comment


                          #42
                          Jeg er godt nok spændt på hvad vi kan forvente os idag. Randers og på udebane, flere spillere som er småskadet eller ikke ha trænet fuldt med i ugens løb - jeg forventer det værste.

                          Vi taber 2-1 og allerede nu vil vi være i krise med henblik på kommende modstandere.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg er godt nok spændt på hvad vi kan forvente os idag. Randers og på udebane, flere spillere som er småskadet eller ikke ha trænet fuldt med i ugens løb - jeg forventer det værste.

                            Vi taber 2-1 og allerede nu vil vi være i krise med henblik på kommende modstandere.
                            19 mand tyder på at der er tvivl om mindst én spiller. Det er vel Drachmann, CN eller Ryan, hvis man skal tro meldingerne fra træning. Det er samtidig 3 af de vigtigste i en 3-5-2, så det kan godt blive en lang dag.

                            Omvendt vil det være vigtigt at se en Desler i JM’s system før vinduet lukker og en wingback må være hans største chance.

                            Jeg kan ikke se en femmands midtbane uden Janus D.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Det store problem er, at vi ikke er bedre. Folk ønsker så meget succes, så de glemmer fakta. Vores hold i dag er dårligere end det hold vi havde for et år siden. Gyte lavede mirakler, og dermed så forsvaret bedre ud end det var.
                              Kan en ny træner ændre det? Jeg tror det skal markante udskiftninger til før det vender. Det er nytteløst at sætte JH til at rydde op i egen inkompetence endnu engang. Den optimale placering med vores nuværende hold er en 8. plads, men da oprykkerne ser stærkere ud end længe, så kan vi godt ende i playoffs. Mest vigtigt er det, at vi får en leder til forsvaret. Han skal være en klar top 6 spiller, så må fremtidens hold bygges op ud fra ham.
                              Desværre tror jeg at langt hovedparten af Horsens forsvarsstyrke fra sidste efterår løber rundt hos FCM, og at AL skal have en supermarker for at slå til.
                              Jeg tror (og håber) du undervurderer den indflydelse som en Drachmann kan have på det her hold. Jeg ser os som styrket netop grundet ham. Selvfølgelig skal han spilles ind ligesom alle andre spillere, men at få ro og lederskab ind på den position vil umiddelbart kunne betyde meget og forhåbentlig sprede sig.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Næste kamp i programmet er en udebane tur til Randers, søndag kl. 14:00

                                Er det på sin plads at råbe ryst posen?
                                Er det for tidligt at lade Mathias Jørgensen starte inde og hvad med Julius Eskesen?
                                Er Jens Jakob Thomasen fit og klar til at starte inde?
                                Skal der prøves noget nyt i det centrale forsvar?
                                Skal der ændres formation?
                                Hvis IKKE Mathias Jørgensen starter inde, vil jeg allerede sige Jacob Michelsen var en fejl..

                                Comment

                                Working...
                                X