Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Hvis IKKE Mathias Jørgensen starter inde, vil jeg allerede sige Jacob Michelsen var en fejl..
    Synes også at ham fortjener der og ville gerne se ham fra første minut. Men kan også forestille mig at starte med "mere erfaren" folk og smide MJ igen ind i 2. halvleg.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Kan man streame kampen et sted? Har kun viaplay og der bliver den selvfølgelig ikke vist

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
        Kan man streame kampen et sted? Har kun viaplay og der bliver den selvfølgelig ikke vist
        På Eurosports hjemmeside kan du købe 7 dages abonnement til 129kr. Det er vidst din eneste lovlige streaming mulighed.

        Comment


          #49
          Eurosport Player... Du kan få syv dage gratis, hvis du ikke har været kunde tidligere :)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
            Eurosport Player... Du kan få syv dage gratis, hvis du ikke har været kunde tidligere :)
            Bare husk at afmelde skidtet med det samme.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Jeg tror (og håber) du undervurderer den indflydelse som en Drachmann kan have på det her hold. Jeg ser os som styrket netop grundet ham. Selvfølgelig skal han spilles ind ligesom alle andre spillere, men at få ro og lederskab ind på den position vil umiddelbart kunne betyde meget og forhåbentlig sprede sig.
              Jo jo og sidst var det Rømer som skulle være forskellen. Jeg medgiver at JD har noget mere af den rigtige attitude i forhold til andre indkøb. Men holdet er, mand for mand dårligere end sidste år. Oprykkerne er ikke dårligere, og der kommer næppe en Lyngby sag i år, så det kan godt blive med røven i vandskorpen. Nu er Vendsyssel lige kommet bagud mod FCN, men de har næsten matchet dem.

              Comment


                #52
                Jørgensen og Desler i start-11.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Jo jo og sidst var det Rømer som skulle være forskellen. Jeg medgiver at JD har noget mere af den rigtige attitude i forhold til andre indkøb. Men holdet er, mand for mand dårligere end sidste år. Oprykkerne er ikke dårligere, og der kommer næppe en Lyngby sag i år, så det kan godt blive med røven i vandskorpen. Nu er Vendsyssel lige kommet bagud mod FCN, men de har næsten matchet dem.
                  Udskiftningerne hedder vel Drachmann for Izu, Ludwig for Ting, Kløve for Jønsson i forhold til start 11. Jeg er personligt ikke klar til at dømme Ludwig ude endnu, ser Kløve som bedre end Jønsson selvom det har været en sløv start. Og ser Drachmann som bedre end Izu i rollen som den defensive midtbane. Så kan man argumentere for at KEP er blevet et år ældre, men ellers er det generelt på holdet jo ikke skidt at de her spillere i start/midt tyverne har fået det ekstra erfaring. Så på papiret ser jeg os ikke som svækket. Så må vi se om holdet viser det.

                  Comment


                    #54
                    Grytebust - Desler, KEP, Ludwig, Laursen - Greve, Drachmann, Tverskov, Kløve - AK, Jørgensen

                    Kommentarer:
                    Jørgensen fra start! 💪🏽
                    Ryan ude 😖
                    Desler back i 442 🤔
                    Drachmann klar 💪🏽
                    Kløve og Greve på kanterne igen 🙃🙂

                    Den bliver tæt. Kanterne skal steppe op, Desler skal holde sin position, Drachmann skal tage ansvar og Mathias J skal bare fortsætte :)

                    Comment


                      #55
                      Gryte
                      Desler KEP Ludwig JBL
                      Greve Tverskov Drachmann Kløve
                      AK MJ

                      Ryan kun på bænken.
                      Kan god lide at se Desler og Greve tilsammen på højre side. Synes det var altid en dynamisk og hård arbejdende duo der.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Ser ud til at Casper ikke var helt klar alligevel

                        Tipper 3-1 til Randers

                        Comment


                          #57
                          Hm havde nu hellere set Thomasen på midten, så der bare kommer lidt kreativt frem ad banen, og ikke bare en "tung" parkeret bus.
                          (måske er han ikke helt klar endnu)
                          God kamp til alle.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
                            Hm havde nu hellere set Thomasen på midten, så der bare kommer lidt kreativt frem ad banen, og ikke bare en "tung" parkeret bus.
                            (måske er han ikke helt klar endnu)
                            God kamp til alle.
                            Det er helt sikkert fordi han ikke er klar til 90 min.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Virkelig ikke fan af den opstilling. Ingen fart på kanterne (vi kan så håbe at MJ gør op for dette), samt for lidt kreativitet på midten - det gør så nok at Greve og Kløve søger meget ind centralt, men så mangler bredden igen..

                              Comment


                                #60
                                Er Ryan skadet, eller er han ved at blive solgt?

                                Comment

                                Working...
                                X