Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligner Drach og Tver igen på søndag i maskinrummet. Prøver man bare plan A igen?
    Det er godt muligt. Men ville hellere se en anden opstilling. Vi må jagte sejren (også for at undgå at krise-snakken om OB begynder igen med kun ét eller to point efter kun tre kampe...). Vi pressede rigtig godt med vores 3-4-1-2 mod SjE. Ville gerne se en offensiv opstilling med Greve centralt ved siden af Drachmann. Hvad naturlig betyder at Greve viser en anden tilgang med mere "CN-attitude" end sidste kamp.
    Gryte
    KEP Tverskov Ludwig
    Ryan Greve Drachmann JBL
    Eskesen
    Jørgensen AK
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det er godt muligt. Men ville hellere se en anden opstilling. Vi må jagte sejren (også for at undgå at krise-snakken om OB begynder igen med kun ét eller to point efter kun tre kampe...). Vi pressede rigtig godt med vores 3-4-1-2 mod SjE. Ville gerne se en offensiv opstilling med Greve centralt ved siden af Drachmann. Hvad naturlig betyder at Greve viser en anden tilgang med mere "CN-attitude" end sidste kamp.
      Gryte
      KEP Tverskov Ludwig
      Ryan Greve Drachmann JBL
      Eskesen
      Jørgensen AK
      ved ikke helt med Greve derinde. Så ham helst på bænken pt. Så næsten hellere Kløve derinde

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        ved ikke helt med Greve derinde. Så ham helst på bænken pt. Så næsten hellere Kløve derinde
        Synes ikke nogen af dem er hvor de skal være, men umiddelbart så jeg også helst kløve derinde. Han er mere dynamisk og tager flere løb ned bag forsvaret, der strækker modstanderen ud, hvor Greve er for meget Kent. Havde dog været bedre med Nielsen der laver flere fejl, men fylder rigtig meget. Det bliver spændende hvad han finder på.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          ved ikke helt med Greve derinde. Så ham helst på bænken pt. Så næsten hellere Kløve derinde
          Nu synes at Kløve var endu ringere i de første kampe, næsten helt væk.Og tror Greve har større evner at sætte noget i gang og gøre noget overraskende/kreative Men godt muligt at Kløve fylder det bedre med sin løbepensum.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Er glad for at der kommer en tråd om kampens forløb. Har lovet min bedre halvdel at tage med til Grøn Koncert i Valby på søndag. Så håber dels på OB sejr og dels på gode kommentarer til kampen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
              Er glad for at der kommer en tråd om kampens forløb. Har lovet min bedre halvdel at tage med til Grøn Koncert i Valby på søndag. Så håber dels på OB sejr og dels på gode kommentarer til kampen.
              Køb en stor blomsterbuket og fortæl hende at I må spare penge nu og tage Lillebæltsbroen i sted af Storebæltsbroen søndag... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Køb en stor blomsterbuket og fortæl hende at I må spare penge nu og tage Lillebæltsbroen i sted af Storebæltsbroen søndag... ;-)
                Nu bor jeg på djævleøen, så den holder ikke. :-)
                Og jeg er meget glad for konen også.
                Så skriv nu nogle gode kommentarer til kampen. :-)

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  Nu bor jeg på djævleøen, så den holder ikke. :-)
                  Og jeg er meget glad for konen også.
                  Så skriv nu nogle gode kommentarer til kampen. :-)
                  Det vil jeg gerne. Og god fornøjelse til jer begge med koncerten. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er godt muligt. Men ville hellere se en anden opstilling. Vi må jagte sejren (også for at undgå at krise-snakken om OB begynder igen med kun ét eller to point efter kun tre kampe...). Vi pressede rigtig godt med vores 3-4-1-2 mod SjE. Ville gerne se en offensiv opstilling med Greve centralt ved siden af Drachmann. Hvad naturlig betyder at Greve viser en anden tilgang med mere "CN-attitude" end sidste kamp.
                    Gryte
                    KEP Tverskov Ludwig
                    Ryan Greve Drachmann JBL
                    Eskesen
                    Jørgensen AK
                    det er tidligt, at vi kan se, at truppen er svag, og sårbar. Med det nuværende hold skal vi være glad for en 8. Plads,og vi kommer til at ligge 13-16 i en periode. Jeg har skrevet det før. Det er udemærket arbejdsmændenes vi har, der er så en enkelt eller 2 svende på holdet. Ingen ingeniør, og slet ikke leder på "pladsen".
                    Jeg bliver ikke specielt overrasket hvis Rømer bliver kampens spiller. Om MJ skal starte, så tænker jeg hvorfor ikke. Han er den eneste markspiller vi har som har en spidskompetenser, som skiller sig lidt ud. Så må vi håbe teknikken kommer når han er vant til tempoet.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      det er tidligt, at vi kan se, at truppen er svag, og sårbar. Med det nuværende hold skal vi være glad for en 8. Plads,og vi kommer til at ligge 13-16 i en periode. Jeg har skrevet det før. Det er udemærket arbejdsmændenes vi har, der er så en enkelt eller 2 svende på holdet. Ingen ingeniør, og slet ikke leder på "pladsen".
                      Jeg bliver ikke specielt overrasket hvis Rømer bliver kampens spiller. Om MJ skal starte, så tænker jeg hvorfor ikke. Han er den eneste markspiller vi har som har en spidskompetenser, som skiller sig lidt ud. Så må vi håbe teknikken kommer når han er vant til tempoet.
                      Synes faktisk Drachmann allerede sidste kamp fik vist at han prøver at opildne og få de andre med og er den ledertype som forhåbentlig falder til på holdet og hjælper det videre. Ved ikke hvad du mener med ingeniør, men tænker du mener en oplægger/spilstyrer og lad os nu lige se JJ under JM inden det..

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Synes faktisk Drachmann allerede sidste kamp fik vist at han prøver at opildne og få de andre med og er den ledertype som forhåbentlig falder til på holdet og hjælper det videre. Ved ikke hvad du mener med ingeniør, men tænker du mener en oplægger/spilstyrer og lad os nu lige se JJ under JM inden det..
                        Enig i at Tornbjerg manglede at nævne tilgangen Drachman. Ja, der mangler en vigtig spiller eller to mere, men det nuværende er heller ikke spillet godt nok sammen endnu, så Randers kan da godt blive både udafgjort og nederlag - og uden at jeg går amok, hvis der blev kæmpet.
                        Det kan blive helt sjovt hvis både centeforsvar og ny målmand skal til at lære at spille sammen :-(
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #27
                          Der trænes 3-5-2 inden søndagens kamp

                          https://www.fyens.dk/fodbold/Fire-mi...rtikel/3272919

                          JJ og Casper ude. Kløve og Drachmann ligner nogle der bliver klar

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der trænes 3-5-2 inden søndagens kamp

                            https://www.fyens.dk/fodbold/Fire-mi...rtikel/3272919

                            JJ og Casper ude. Kløve og Drachmann ligner nogle der bliver klar
                            Træls- især for JJT, men også ærgerligt at krigeren CN ikke er til rådighed. 3-5-2er vel også det der har fungeret bedst for os i de første kampe .. jeg håber gutterne snart får lov til at lave det første mål i en kamp
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Træls- især for JJT, men også ærgerligt at krigeren CN ikke er til rådighed. 3-5-2er vel også det der har fungeret bedst for os i de første kampe .. jeg håber gutterne snart får lov til at lave det første mål i en kamp
                              Specielt CN syntes jeg er vigtig i den succes vi har haft med 3-5-2 så uden ham og JJ er jeg ikke sikker på at vi vil lykkedes så godt med den opstilling pga manglende form , bredde og skavanker på den centrale midt.

                              Så jeg tror vi starter i 4-4-2 på søndag

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Specielt CN syntes jeg er vigtig i den succes vi har haft med 3-5-2 så uden ham og JJ er jeg ikke sikker på at vi vil lykkedes så godt med den opstilling pga manglende form , bredde og skavanker på den centrale midt.

                                Så jeg tror vi starter i 4-4-2 på søndag
                                Er det bedre at være i dårlig form til 4-4-2 da? Kløve ligner en der ikke er i form pt. Greves form tror jeg egentlig er fin, men han er lidt for meget Kent til at jeg tror at han har fundet sig til rette i Michelsens 4-4-2. Ham vil jeg gerne se i 3-5-2 og så må eske ind i stedet for kløve. Han mangler i hvert fald ikke form!

                                Comment

                                Working...
                                X