Jeg synes de har fået lavet en rigtig fin fanzone :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny indløbsmusik
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlægDet var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.
Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægJeg synes de har fået lavet en rigtig fin fanzone :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlægDet var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.
Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?
Men ellers fungerede det fint. Dejligt med en merchandice bod dernede som 1000% sikkert kun kan sælge mere end den gamle de havde derude.
Dejligt med en OB burger hos Bull boden også.
Men det der med en 1/2 liter sodavand hældt op fra en 1,5-2 liters flaske bliver jeg aldrig dus med. Lidt analt ja. Men sådan er det
Men stort plus for at køerne i boderne var relativt små rundt omkring og stemningen var super god
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen det der med en 1/2 liter sodavand hældt op fra en 1,5-2 liters flaske bliver jeg aldrig dus med. Lidt analt ja. Men sådan er det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDet er på ingen måde analt. Det hører ingen steder hjemme!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEnig. Det er simpelthen for lavpris-agtigt. Hvis sodavandsmaskinerne af gud-ved-hvilken årsag ikke lige har været klar, så er det sådan, men det kan ikke være en langsigtet løsning, at der bliver hældt sodavand op fra flaske. Personligt er jeg ligeglad, da jeg på Odense Stadion ikke drikker sodavand, men alligevel...
Comment
Comment