Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvis man ikke opnår hverken målsætninger eller at få mange på stadion, så er det ret ligegyldigt om man er god, men ikke fantastisk, solid men ikke en katastrofe, eller at CN løber og tackler i ét væk.

    Et slutresultat, et tilskuertal, fortæller hele historien og gør alle nuancer ligegyldige.

    Fuldstændigt.

    Som en trialet, der træner som en prof, sætter næsen op efter en topplacering, melder det ud, men slutter som nr. 50 ud af 100 - al hans træning har været ligegyldig- alle nuancer om evt sygdom, dårligt vejr, Venus forkert i forhold til månen og andre undskyldninger er komplet og aldeles ligegyldige. Og ubrugelige ikke mindst.

    Hans slutplacering fortæller hele historien.

    Alt andet er for mig komplet ligegyldigt. Og det bør det også være for alle der vil noget seriøst i elitesport.

    Hvis man er solid men ikke fantastisk er man stadig ikke god nok, hvis modstanderne har bedre spillere. Hvis modstandernes solide men ikke fantastiske forsvarsspiller fungerer bedre end vores solide men ikke fantastiske forsvarsspiller, så er det os, der har et problem. Så er vores solide, men fantastiske forsvarsspiller ikke god nok, og så er det ret så ligegyldigt, at han ikke er dårlig.

    Så fortæller omstændigheder hele historien. Nogen var bedre end os. Da det gjaldt. De opsøgte heldet. De gav aldrig op.

    Af samme grund kan det ikke pisse mig af at Grækenland i sin tid vandt EM på at være defensive, ligesom jeg heller ikke har noget ondt at sige om at Horsens kom med i top 6 nærmest på en platform af indkast og andre dødbolde.

    Jeg vil så foretrække at OB ikke spillede sådan, men elitesports-entusiasten i mig siger også: Det er ligegyldigt hvad jeg mener om det, de endte over os, det er det eneste der tæller.

    Ligesom jeg mener alt, hvad ledelsen forsøger at bygge op ved sæsonstart falder fuldstændigt til jorden, hvis vi ikke vinder de første 5 kampe.

    Jeg er komplet og aldeles ligeglad med gode intentioner og snak - handling og virkelighed er det eneste, der tæller.

    Det fortæller hele historien for mig. Jeg er ligeglad med om så Casper Nielsen løb 20 km per kamp, hvis det ikke fører til sejre er det fuldstændig ligegyldigt. Hvis hans spark førte til flere mål, ville det hæve sandsynligheden for flere sejre betragteligt. Det gør løb ikke, nødvendigvis.

    Men han sparker elendigt og gør ikke vores spil farligere. Han er ikke god nok til dér, hvor vi vil hen, hverken på kort eller langt sigt.

    Så jeg kan ikke bruge hans positive sider til en hujende fis.

    Do or do not. There is no try.

    MvH ChrisOB
    Er aldeles enig .

    Det er i bund og grund den diskution vi før har haft med at være god , men ikke god nok , og det at man ikke er god nok betyder ikke at man er elendig . Det handler også om ikke at stille sig tilfreds med middelmådighed .

    Det er for mig også inderligt ligegyldigt hvor gode vi er eller hvor mange mål vi scorer hvert forår når vi spillet taberslutspil . Eller for den sags skyld i trænings og sommerkampe ..
    Last edited by Magge; 14-07-2018, 07:44.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Hvis man ikke opnår hverken målsætninger eller at få mange på stadion, så er det ret ligegyldigt om man er god, men ikke fantastisk, solid men ikke en katastrofe, eller at CN løber og tackler i ét væk.

      Et slutresultat, et tilskuertal, fortæller hele historien og gør alle nuancer ligegyldige.

      Fuldstændigt.

      Som en trialet, der træner som en prof, sætter næsen op efter en topplacering, melder det ud, men slutter som nr. 50 ud af 100 - al hans træning har været ligegyldig- alle nuancer om evt sygdom, dårligt vejr, Venus forkert i forhold til månen og andre undskyldninger er komplet og aldeles ligegyldige. Og ubrugelige ikke mindst.

      Hans slutplacering fortæller hele historien.

      Alt andet er for mig komplet ligegyldigt. Og det bør det også være for alle der vil noget seriøst i elitesport.

      Hvis man er solid men ikke fantastisk er man stadig ikke god nok, hvis modstanderne har bedre spillere. Hvis modstandernes solide men ikke fantastiske forsvarsspiller fungerer bedre end vores solide men ikke fantastiske forsvarsspiller, så er det os, der har et problem. Så er vores solide, men fantastiske forsvarsspiller ikke god nok, og så er det ret så ligegyldigt, at han ikke er dårlig.

      Så fortæller omstændigheder hele historien. Nogen var bedre end os. Da det gjaldt. De opsøgte heldet. De gav aldrig op.

      Af samme grund kan det ikke pisse mig af at Grækenland i sin tid vandt EM på at være defensive, ligesom jeg heller ikke har noget ondt at sige om at Horsens kom med i top 6 nærmest på en platform af indkast og andre dødbolde.

      Jeg vil så foretrække at OB ikke spillede sådan, men elitesports-entusiasten i mig siger også: Det er ligegyldigt hvad jeg mener om det, de endte over os, det er det eneste der tæller.

      Ligesom jeg mener alt, hvad ledelsen forsøger at bygge op ved sæsonstart falder fuldstændigt til jorden, hvis vi ikke vinder de første 5 kampe.

      Jeg er komplet og aldeles ligeglad med gode intentioner og snak - handling og virkelighed er det eneste, der tæller.

      Det fortæller hele historien for mig. Jeg er ligeglad med om så Casper Nielsen løb 20 km per kamp, hvis det ikke fører til sejre er det fuldstændig ligegyldigt. Hvis hans spark førte til flere mål, ville det hæve sandsynligheden for flere sejre betragteligt. Det gør løb ikke, nødvendigvis.

      Men han sparker elendigt og gør ikke vores spil farligere. Han er ikke god nok til dér, hvor vi vil hen, hverken på kort eller langt sigt.

      Så jeg kan ikke bruge hans positive sider til en hujende fis.

      Do or do not. There is no try.

      MvH ChrisOB
      Så hvis vi vinder de første 5 kampe (synes du skruer den lige højt ved at forvente vi tager FCK) og snittet stiger med en 1000 mand så er tingene bare okay?
      Drop talentarbejdet og det udenom, bare vind kampe her og nu. Og det skader jo os i det lange løb. Det kan sagtens være du er ligeglad med om reserverne eller u-holdene kan noget. Men hvis de ting ryger fra betragtningen så skader vi bare os selv.

      Du ville gerne vide hvad der kan pisse mig af, hvis de historier som Ousager var fremme med omkring den kultur der var i OB under sølvårene var sand så pisser det mig af. For det kan sagtens være det altoverskyggende for dig er de 3 point, men for mig handler det også om at OB er en klub jeg kan identificere mig med. Det at vi ikke bare henter unge mennesker op fra alle verdens hjørner og så må det briste eller bære. Det at der er fokus på deres uddannelse også og at vi hjælper dem videre til andre klubber hvis det ikke går synes jeg er fedt. Så fair nok at de 3 point for dig er altoverskyggende, men personligt handler det for mig ligeså meget om kulturen og det arbejde omkring klubben som det gør om de 3 point. Og hvis der er folk som render stive rundt til træning og ikke kan levere, og stadig bliver valgt til holdet over dem der hver dag kæmper for at blive bedre så synes jeg ikke det er okay. Selvom de giver os de 3 point. Så kan det sagtens være jeg er naiv, men der ligger for mig meget mere i det at være fan end de 3 point

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Så hvis vi vinder de første 5 kampe (synes du skruer den lige højt ved at forvente vi tager FCK) og snittet stiger med en 1000 mand så er tingene bare okay?
        Drop talentarbejdet og det udenom, bare vind kampe her og nu. Og det skader jo os i det lange løb. Det kan sagtens være du er ligeglad med om reserverne eller u-holdene kan noget. Men hvis de ting ryger fra betragtningen så skader vi bare os selv.

        Du ville gerne vide hvad der kan pisse mig af, hvis de historier som Ousager var fremme med omkring den kultur der var i OB under sølvårene var sand så pisser det mig af. For det kan sagtens være det altoverskyggende for dig er de 3 point, men for mig handler det også om at OB er en klub jeg kan identificere mig med. Det at vi ikke bare henter unge mennesker op fra alle verdens hjørner og så må det briste eller bære. Det at der er fokus på deres uddannelse også og at vi hjælper dem videre til andre klubber hvis det ikke går synes jeg er fedt. Så fair nok at de 3 point for dig er altoverskyggende, men personligt handler det for mig ligeså meget om kulturen og det arbejde omkring klubben som det gør om de 3 point. Og hvis der er folk som render stive rundt til træning og ikke kan levere, og stadig bliver valgt til holdet over dem der hver dag kæmper for at blive bedre så synes jeg ikke det er okay. Selvom de giver os de 3 point. Så kan det sagtens være jeg er naiv, men der ligger for mig meget mere i det at være fan end de 3 point
        I sølvårene blev det også herinde kritiseret at vi syltede talenterne , for man kan vel godt både satse på ungdommen og tilføre ligaholdet noget kvalitet udefra .

        Jeg vil hellere have OB undlader at hente spillere som Thrane , Welbeck og Yao og i stedet for giver vores egne talenter de spilleminutter samtidig med de smider de sparede lønkroner ind i talentarbejdet .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Så hvis vi vinder de første 5 kampe (synes du skruer den lige højt ved at forvente vi tager FCK) og snittet stiger med en 1000 mand så er tingene bare okay?
          Drop talentarbejdet og det udenom, bare vind kampe her og nu. Og det skader jo os i det lange løb. Det kan sagtens være du er ligeglad med om reserverne eller u-holdene kan noget. Men hvis de ting ryger fra betragtningen så skader vi bare os selv.

          Du ville gerne vide hvad der kan pisse mig af, hvis de historier som Ousager var fremme med omkring den kultur der var i OB under sølvårene var sand så pisser det mig af. For det kan sagtens være det altoverskyggende for dig er de 3 point, men for mig handler det også om at OB er en klub jeg kan identificere mig med. Det at vi ikke bare henter unge mennesker op fra alle verdens hjørner og så må det briste eller bære. Det at der er fokus på deres uddannelse også og at vi hjælper dem videre til andre klubber hvis det ikke går synes jeg er fedt. Så fair nok at de 3 point for dig er altoverskyggende, men personligt handler det for mig ligeså meget om kulturen og det arbejde omkring klubben som det gør om de 3 point. Og hvis der er folk som render stive rundt til træning og ikke kan levere, og stadig bliver valgt til holdet over dem der hver dag kæmper for at blive bedre så synes jeg ikke det er okay. Selvom de giver os de 3 point. Så kan det sagtens være jeg er naiv, men der ligger for mig meget mere i det at være fan end de 3 point
          De 3 points er altid det altoverskyggende i en enhver elite fodboldkamp. Så langt så godt.

          Men... og det kan godt være du ikke kan følge logikken her, jeg er ikke kun elite sports entusiast. Jeg er også romantiker. Det betyder ganske enkelt, at jeg aldrig er tilfreds, før OB har vundet DM guld, men at jeg kan leve med mindre, hvis udtrykket lever op til mine romantiske forestillinger om, hvordan en fodboldklub, et fodboldhold skal være. Også her har jeg nok højere krav end andre: Jeg vil begejstres. Helst med sejre og/eller spil, der begejstrer mig- og gerne i tråd med fortællingen om OB.

          Samtidig med at jeg har i baghovedet, at min klub ikke har ressourcerne, der gør at sandsynligheden for at jeg kan blive begejstret blive øget.

          Det betyder, igen, at jeg kan leve med nederlag, hvis udtrykket er alt andet end passivitet, slattenhed og rent ud sagt dårlige og ubrugelige undskyldninger for, at man hverken begejstrer i udtryk eller tilstrækkeligt antal sejre i forhold til både målsætning og udvikling.

          Jeg er på ingen måder ligeglad med talentudviklingen. Det er alfa omega for mig, at vi får fynske spillere ind på holdet- det er alfa omega for mig, at OB er en klub flest muligt fynboer kan identificere sig med.

          Af samme grund kan jeg faktisk godt li, de fleste, af de initiativer, som Jack og CO sætter i søen.

          Jeg siger bare, at alt det er komplet ligegyldigt, hvis udtrykket på banen bliver det samme som de sidste 4-5 år.

          Gode intentioner vinder hverken fodboldkampe eller hjerter på langt sigt.

          Det gør handling. Og hvad konsekvenserne af de handlinger bliver.

          Jeg ved ikke, om du er stået helt af, men mit mindset som fodboldfan kan beskrives meget sort/hvidt.

          Fremfor alt er jeg fan af konkurrence elementet, det overtrumfer - men jeg er også kæmpe fan af alt det andet, der udgør tilhørsforhold til OB.

          Jeg er aldrig tilfreds med OB, før vi vinder DM guld, men jeg lever fint med omstændighederne, hvis de lever op til mine, all be it, subjektive krav til, at jeg skal kunne begejstres.

          Jeg kan begejstres lige så nemt af en syngende tackling, som jeg kan af en besnærende dribling.

          Jeg kan blive begejstret over at læse, at en dreng, der ellers ikke vil se fodbold vil med på stadion, fordi han har set vores nye maskot.

          Jeg vil begejstres.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
            Det er sgu ikke nemt at være OB's ledelse. Fansene skriger på flere fynske talenter, opgør med moderne fodbold, og jeg skal komme efter dig. Når så ledelsen vælger at skifte ligegyldig amerikansk 80'er-rock ud med det stolteste, Fyn har at byde på, går folk helt i selvsving. Måske er Odense og fodboldmiljøet for provinsielt og reaktionært til klassisk musik op til en fodboldkamp. Jeg vil i hvert fald glæde mig til at rejse mig op og nyde 'Moderen' den 22. :-)
            Fuldstændig enig. Men sådan har dette forum været ihvertfald de seneste 7 år :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              De 3 points er altid det altoverskyggende i en enhver elite fodboldkamp. Så langt så godt.

              Men... og det kan godt være du ikke kan følge logikken her, jeg er ikke kun elite sports entusiast. Jeg er også romantiker. Det betyder ganske enkelt, at jeg aldrig er tilfreds, før OB har vundet DM guld, men at jeg kan leve med mindre, hvis udtrykket lever op til mine romantiske forestillinger om, hvordan en fodboldklub, et fodboldhold skal være. Også her har jeg nok højere krav end andre: Jeg vil begejstres. Helst med sejre og/eller spil, der begejstrer mig- og gerne i tråd med fortællingen om OB.

              Samtidig med at jeg har i baghovedet, at min klub ikke har ressourcerne, der gør at sandsynligheden for at jeg kan blive begejstret blive øget.

              Det betyder, igen, at jeg kan leve med nederlag, hvis udtrykket er alt andet end passivitet, slattenhed og rent ud sagt dårlige og ubrugelige undskyldninger for, at man hverken begejstrer i udtryk eller tilstrækkeligt antal sejre i forhold til både målsætning og udvikling.

              Jeg er på ingen måder ligeglad med talentudviklingen. Det er alfa omega for mig, at vi får fynske spillere ind på holdet- det er alfa omega for mig, at OB er en klub flest muligt fynboer kan identificere sig med.

              Af samme grund kan jeg faktisk godt li, de fleste, af de initiativer, som Jack og CO sætter i søen.

              Jeg siger bare, at alt det er komplet ligegyldigt, hvis udtrykket på banen bliver det samme som de sidste 4-5 år.

              Gode intentioner vinder hverken fodboldkampe eller hjerter på langt sigt.

              Det gør handling. Og hvad konsekvenserne af de handlinger bliver.

              Jeg ved ikke, om du er stået helt af, men mit mindset som fodboldfan kan beskrives meget sort/hvidt.

              Fremfor alt er jeg fan af konkurrence elementet, det overtrumfer - men jeg er også kæmpe fan af alt det andet, der udgør tilhørsforhold til OB.

              Jeg er aldrig tilfreds med OB, før vi vinder DM guld, men jeg lever fint med omstændighederne, hvis de lever op til mine, all be it, subjektive krav til, at jeg skal kunne begejstres.

              Jeg kan begejstres lige så nemt af en syngende tackling, som jeg kan af en besnærende dribling.

              Jeg kan blive begejstret over at læse, at en dreng, der ellers ikke vil se fodbold vil med på stadion, fordi han har set vores nye maskot.

              Jeg vil begejstres.

              MvH ChrisOB
              Og der er vi jo enige. Der er rigtig mange ting som kan begejstre og de hører alle sammen med i den fortælling der hedder OB. Så selvom det for dig er de 3 point som er overskyggende er du jo ikke ligeglad med den nuance der er med hvilke spillere vi gør det, eller måden selvom de ting kommer i anden række. Der er fortællingen om OB bare også ret vigtig for mig. Jeg elsker og sidde med Brøndby fans og spørge hvordan det der ingen over fællesskabet harmonerer med Oscar og deres forsøg på tv aftaler og skruebrækkeri. Og jeg tror egentlig vi er enige om mange af de ting, så skiller de forskellige procentsatser vi tillægger tingene og måske sprogbruget nok en del, for ja jeg har ikke behov for at svine hverken spillere eller trænere til hvis det ikke går. Jeg kan sagtens klare mig med at sige det ikke er godt nok, på stadion kan jeg endda finde på at råbe det lidt ;)

              PS. Der er dog visse undtagelser som modstandere og dommere. Her kan jeg råbe ret meget og ret grimt.
              Last edited by FFM; 14-07-2018, 11:55.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Og der er vi jo enige. Der er rigtig mange ting som kan begejstre og de hører alle sammen med i den fortælling der hedder OB. Så selvom det for dig er de 3 point som er overskyggende er du jo ikke ligeglad med den nuance der er med hvilke spillere vi gør det, eller måden selvom de ting kommer i anden række. Der er fortællingen om OB bare også ret vigtig for mig. Jeg elsker og sidde med Brøndby fans og spørge hvordan det der ingen over fællesskabet harmonerer med Oscar og deres forsøg på tv aftaler og skruebrækkeri. Og jeg tror egentlig vi er enige om mange af de ting, så skiller de forskellige procentsatser vi tillægger tingene og måske sprogbruget nok en del, for ja jeg har ikke behov for at svine hverken spillere eller trænere til hvis det ikke går. Jeg kan sagtens klare mig med at sige det ikke er godt nok, på stadion kan jeg endda finde på at råbe det lidt ;)

                PS. Der er dog visse undtagelser som modstandere og dommere. Her kan jeg råbe ret meget og ret grimt.
                For mig at se, og det har jeg skrevet mange gange, så er fodbolden et afbræk fra den almindelige hverdag, hvor jeg, og det vil måske overraske dig, vægter pragmatikken højere end en nuancefri diskurs. Der er det, for mig, okay at være ensidig; det er okay at være ulogisk; for hvis man ser på det; så er det faktik ulogisk, at jeg efter så mange år, med så mange skuffelser; så mange ting, der strider imod mit konkurrence-elskende gen, at jeg stadig er så meget glødende OB-tilhænger. Jeg burde ha forladt noget, der har givet mig så megen smerte, og som ovenikøbet ikke har givet mig det, som jeg hungrer efter mest: Et mesterskab (Jeg blev fan 3 år efter det seneste mesterskab).

                Jeg burde, rent logisk, ikke have et profilbillede, der viser et stort rødt kryds over Brøndby IF; jeg burde ikke, ud fra rene logiske grunde, ikke hade den klub, så meget som jeg gør; jeg burde følge et hold, der normalt ikke giver sine tilhængere så megen smerte. Der burde ikke, stadig, være så mange, der stadig gerne vil se AGF.

                Hvis man skar ind til benet er fodbold og ikke mindst tiltrækningen af dette simple, men komplekse spil overhovedet ikke logisk.

                Det er ikke logik, at man fyrer en træner ét år efter denne har ført holdet til et suverænt mesterskab; men ikke destomindre blev Conte smidt på porten igår. Det er ikke logik for mig at afsætte 4 gange 2 timer på at sætte mig i en bil og køre til stadion for at se træningskampe; men jeg gør det.

                Hverdags ChrisOB vil synes jeg er komplet hamrende skør; han vil tilmed synes mine skriverier er borderline skingre; men OB ChrisOB er hamrende ligeglad. Han skriver med passion - og passion overtrumfer nuancer og logik.

                Det gør den så også for dig, når du kan finde på at råbe af en mand, der simpelthen bare udfører sit arbejde. Hverdags ChrisOB ville aldrig tage hen til den nærmeste fabrik og stå og råbe af en tekniker, der sætter en maskine forkert op. Men OB ChrisOB tager på stadion og i 90 minutter smider han al almindelig logik overbord, er ensidig og temmelig stolt af det.

                Jeg kan så oplyse, at hvis man spørger dem, jeg ser OB med, så er jeg faktisk ret blid overfor dommerne, sammenlignet med dem selv. Jeg er tilmed ret blid overfor spillerne. Jeg buher ikke. Jeg pifter ikke. Faktisk synes jeg den slags skal man helst holde sig fra; når man er på stadion, så er de eneste, man skal buhe og pifte af, det er modstanderne.

                Men jeg forstår dem, der pifter og buher af vores spillere; jeg forstår hvor det kommer fra; jeg forstår frustrationen bag. Jeg gemmer bare de frustrationer til en efter-rationalisering; der helt naturligt ikke efterlader megen albuerum til pragmatik; specifikt efter et nederlag. Der vil jeg ikke høre nuancer; fordi nuancer hurtigt kan blive til undskyldninger, mere end det bliver en forklaring.

                Og når undskyldningerne hober sig op; når man ikke udfører det, man siger, man kan udføre; så synes jeg ærligt talt, at både de og andre, altså dem, der kommer med dem; kan stikke deres nuancer op et vist sted, pardon my french.

                Jeg har ingen respekt for de nuancer, hvis det hele tiden skal skygge for, at noget ikke er godt nok. Og når noget ikke er godt nok, så skal man lave det om. Omgående.

                Derfor accepterede jeg ikke den gamle spillertrøje, fordi jeg syntes ikke den fortjente at blive kaldt en OB-trøje. Derfor accepterer jeg ikke indløbsmusikken, fordi jeg mener ikke, den fortjener at være indløbsmusik. Du er måske ikke overrasket, men samtlige af dem, jeg ser fodbold med; som jeg har set fodbold med i 25 år, som jeg har set fodbold med i Malmö, Enschede, Athen, over hele Danmark, de synes den nye indløbssang er dræbende kedsommelig og synes, som jeg, at argumentet for at bruge den er lidt tynd.

                Jeg har svært ved at se, at jeg skal tvinges til at se nuancerne ved den beslutning: Jeg synes det er en tåbelig beslutning; mest af alt fordi selve slutproduktet er kedeligt.

                På samme måde som jeg overhovedet ikke har lyst til at høre på nuancerne omkring hverken spillet eller spillerne, hvis jeg hverken har fået sejr eller følt en bare en smule begejstring over at mit hold dør med støvlerne på.

                Og så råber jeg; som du kan finde på at råbe efter en dommer. Det kan være, du synes det er søgt; men at du råber på dommeren - og jeg tordner imod indløbsmusikken; det er to sider af den samme mønt:

                Du ser noget, som du mener går din klub, dit hold imod - og så råber du; uden at tænke på nuancerne (han har splitsekunder til at tage en beslutning; det er svært at være dommer, presset ude fra kan have indvirkning på hans dømmekraft, etc). Jeg ser noget, jeg mener går min klub, mit hold imod, og så "råber" jeg; i form af lange (skingre) indlæg; hvor jeg også ser bort fra nuancerne.

                Begge dele er udtryk for passion. Og for mig er passion vigtigere end nuancerne. Faktisk tror jeg, at nuancerne kan være med til at dræbe passionen.

                Hvis du overtænkte alle situationer, så ville du ikke råbe af dommeren. Så ville du ikke hoppe med på en sang med en masse fremmede, som en tosse. Du ville ikke tage din bil og tage ind for at se OB spille træningskampe; og du vil damn sure ikke sætte og røvfryse i nærmest 20 minusgrader, sammen med 1600 andre til en Superligakamp imod Lyngby. Det gjorde jeg.

                Så jeg synes, det er okay at efterlade logikken derhjemme, når man debatterer OB, når man debatterer sit hold. Hvis alle overtænkte alt omkring OB, så havde der ikke været 1600 idioter, mig selv inklusiv, der satte røven i sædet; indhyllet i 3 lag tøj, og så stadig frøs, for at se en skide fodboldkamp.

                Hvis logikken havde sejret var jeg blevet hjemme. Hvis nuancerne var konge, ville fodbold være røvkedeligt. Det er min påstand. Fair nok, at du mener jeg smider alt for mange nuancer væk, som kunne ha givet mig et bredere perspektiv. Jeg er ikke interesseret i et bredere perspektiv.

                Og det tror jeg faktisk heller ikke de Brøndby-fans, du diskuterede med gør. De holder stadig med den lorte-klub, på trods af ting, der så strider imod deres normale principper.

                Og jeg holder med OB; imod mine normale principper.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Jeg skimmede de første to-tre siders negative svar den anden dag, og blev selv meget skeptisk. Men jeg må sige, at efter at have hørt de tre muligheder, synes jeg det er et fremragende tiltag! Alle tre stykker musik er meget pompøse og ligesom bygger op til noget stort.
                  Det er ikke noget jeg har hørt på andre stadions, og folk har selvfølgelig forskellig smag, men jeg synes det er unikt og genialt.

                  Comment


                    Jeg synes faktisk at det fungeret fint i dag, jeg kan bare ikke forstå at de skal spilles den der superliga melodi når udeholdet går ind, så kan man sgu ikke rigtigt buh dem ud. Og så synes jeg stadig man skal tilbage til den gamle målfejring.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Jeg synes faktisk at det fungeret fint i dag, jeg kan bare ikke forstå at de skal spilles den der superliga melodi når udeholdet går ind, så kan man sgu ikke rigtigt buh dem ud. Og så synes jeg stadig man skal tilbage til den gamle målfejring.
                      Enig i at indløbsmusikken fungerede godt. Og den der superligamelodi var frygtelig!

                      Comment


                        Efter min mening, fungerede musikken godt. Og meget bedre end det bredt voltagede Eye of the tiger :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Efter min mening, fungerede musikken godt. Og meget bedre end det bredt voltagede Eye of the tiger :)
                          Helt enig. Der er meget mere stil over den melodi end det frygtelige amerikanske 80er bokse musik.

                          Comment


                            Det var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.

                            Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
                              Det var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.

                              Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?
                              Skulle lige til at skrive det samme. Havde været lidt spændt på det, men kunne dårligt høre det fra RMN tribunen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Helt enig. Der er meget mere stil over den melodi end det frygtelige amerikanske 80er bokse musik.
                                Eye of the tiger er for mig noget af det mest pølsede provonsagtige musik. Respekt for at vi har brugt den alle de år jeg har haft sæsonkort, hvilket er siden 2008. Men den har for mig ikke meget med OB at gøre

                                Comment

                                Working...
                                X