Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg synes også det er lidt tamt. Hvis man nu skal bruge Carl Nielsen, kan man vel lige så godt bruge noget med lidt mere schwung i. F.eks. 4. Symfoni.

    http://youtube.com/watch?v=nZ5FmMp9aZk

    Mit eneste spørgsmål i denne sammenhæng: Hvorfor var ingen af disse stykker med i afstemningen?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Afstemningen er slut. Og det blev nr....

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/den-nye-indloebshymne/

      Comment


        Også min favorit af de 3. Nå så må vi jo se det positive i at det (efter min mening) var den bedste og den der udfylder "jobbet" som indløbsmusik bedst.

        Comment


          Sys stadig det er lamt af OB. De siger de vil tage fansene med indover. Så kommer OB her har i 3 numre. Vælg et af dem.

          Istedet for at tage os med på råd og spørge. Hvilken slags i indløbsmusik og genre kunne være fedt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Sys stadig det er lamt af OB. De siger de vil tage fansene med indover. Så kommer OB her har i 3 numre. Vælg et af dem.

            Istedet for at tage os med på råd og spørge. Hvilken slags i indløbsmusik og genre kunne være fedt.
            Men Tror du ikke der ville være 1000 forskellige bud i øst og vest?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
              Også min favorit af de 3. Nå så må vi jo se det positive i at det (efter min mening) var den bedste og den der udfylder "jobbet" som indløbsmusik bedst.
              Du mener vel "mindst ringe"? ;-)

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                Også min favorit af de 3. Nå så må vi jo se det positive i at det (efter min mening) var den bedste og den der udfylder "jobbet" som indløbsmusik bedst.
                Klart resultat, det er også den bedste kandidat af de mulige imø ..
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Men Tror du ikke der ville være 1000 forskellige bud i øst og vest?
                  Det ville der jo nok. Men OB kunne jo have valgt nogle forskellige genre. Finde et fynsk rock band osv osv. Så der var lidt forskelligt at vælge imellem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Det ville der jo nok. Men OB kunne jo have valgt nogle forskellige genre. Finde et fynsk rock band osv osv. Så der var lidt forskelligt at vælge imellem
                    Tror bare at uenigheden først havde været større hvis det var blandet. Kan sagtens se argumenterne for flere valgmuligheder, men tror her at der har OB taget en beslutning og så må folk vælge mellem dem. Nogen har valgt hvad de synes er fedt, nogen har valgt det mindste onde og andre har bare ikke stemt. Uden at vide det tror jeg bare processen havde været vildere og mere kaotisk hvis folk skulle til at diskutere personlig smag og genrer og at mange havde været mere oppe at køre hvis "et eller andet nymodens hiphop" eller noget i den dur blev valgt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Det ville der jo nok. Men OB kunne jo have valgt nogle forskellige genre. Finde et fynsk rock band osv osv. Så der var lidt forskelligt at vælge imellem
                      Saybia med Søren Huss har altså lavet masser af fedt musik

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Saybia med Søren Huss har altså lavet masser af fedt musik
                        Saybia som indløb, det ville sgu være røvballe for alle pengene.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Saybia som indløb, det ville sgu være røvballe for alle pengene.
                          Ja ik. Meget bedre en det de har fundet på nu IMO

                          Comment


                            Det var dælme ikke længe den afstemning var i luften...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Tror bare at uenigheden først havde været større hvis det var blandet. Kan sagtens se argumenterne for flere valgmuligheder, men tror her at der har OB taget en beslutning og så må folk vælge mellem dem. Nogen har valgt hvad de synes er fedt, nogen har valgt det mindste onde og andre har bare ikke stemt. Uden at vide det tror jeg bare processen havde været vildere og mere kaotisk hvis folk skulle til at diskutere personlig smag og genrer og at mange havde været mere oppe at køre hvis "et eller andet nymodens hiphop" eller noget i den dur blev valgt.
                              Kan du smide et scenarie hvor du ikke ville forsvare OSE`s beslutninger, eller kan du komme på et fra historien ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Hvor er det bare fedt vi skiller og lidt ud, og ikke har noget så latterligt socialklasse 5 som Brøndbys Jump .... hold da op hvor jeg synes den er tåkrummende pinlig.

                                Comment

                                Working...
                                X