Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes de har fået lavet en rigtig fin fanzone :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
      Det var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.

      Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?
      Forhåbentlig bliver den ved med at være for lille og man bliver nødt til at udvide konceptet, men egentligt hyggeligt og fint uden at være det helt vilde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Jeg synes de har fået lavet en rigtig fin fanzone :)
        👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
          Det var ok, vi kunne dog ikke rigtigt hører det ved stemningsområdet. Så fint nok.

          Hvad synes I om den nye fanzone. Er den in?
          Havde forestillet mig lidt større område og måske noget overdækket. Ellers bliver det jo bare en sommerting man gør.
          Men ellers fungerede det fint. Dejligt med en merchandice bod dernede som 1000% sikkert kun kan sælge mere end den gamle de havde derude.
          Dejligt med en OB burger hos Bull boden også.
          Men det der med en 1/2 liter sodavand hældt op fra en 1,5-2 liters flaske bliver jeg aldrig dus med. Lidt analt ja. Men sådan er det

          Men stort plus for at køerne i boderne var relativt små rundt omkring og stemningen var super god

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men det der med en 1/2 liter sodavand hældt op fra en 1,5-2 liters flaske bliver jeg aldrig dus med. Lidt analt ja. Men sådan er det
            Det er på ingen måde analt. Det hører ingen steder hjemme!!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Det er på ingen måde analt. Det hører ingen steder hjemme!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Det er på ingen måde analt. Det hører ingen steder hjemme!!
                Enig. Det er simpelthen for lavpris-agtigt. Hvis sodavandsmaskinerne af gud-ved-hvilken årsag ikke lige har været klar, så er det sådan, men det kan ikke være en langsigtet løsning, at der bliver hældt sodavand op fra flaske. Personligt er jeg ligeglad, da jeg på Odense Stadion ikke drikker sodavand, men alligevel...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Enig. Det er simpelthen for lavpris-agtigt. Hvis sodavandsmaskinerne af gud-ved-hvilken årsag ikke lige har været klar, så er det sådan, men det kan ikke være en langsigtet løsning, at der bliver hældt sodavand op fra flaske. Personligt er jeg ligeglad, da jeg på Odense Stadion ikke drikker sodavand, men alligevel...
                  Men du vil satme også føle dig bollet en smule i røven hvis de hældte 1,5 dåsebajer op i din øl til 45 kr

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men du vil satme også føle dig bollet en smule i røven hvis de hældte 1,5 dåsebajer op i din øl til 45 kr
                    I dén grad!

                    Comment

                    Working...
                    X