Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg har hørt dem 3 gange,og det eneste positive er at modstanderne griner så meget af os, så de glemmer at dække op den første halve time
    Nu er jeg forvirret. Er der sørgelig begravelsesmusik eller musik der er sjov at man griner af det?

    Jeg tror forøvrigt der er væsentligt flere der vil grine af OB op i top end af et stykke klassisk musik.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jeg har hørt dem 3 gange,og det eneste positive er at modstanderne griner så meget af os, så de glemmer at dække op den første halve time
      Så skulle vi bruge det i hvert fald også til begyndelsen af anden halvleg! ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
        Det er jeg helt enig i. Men jeg har alligevel lært at holde af det, da jeg har hørt den hundredvis af gange, og den for mig signalerer, at nu skal striwerne på banen. Jeg er åben for at bytte sangen ud, men så skal det være for noget gennemarbejdet kvalitet, det skal ikke byttes ud med endnu et smart kommunikationsgreb. Det er så forudsigeligt. Det ligner en kampagne fra første semester på kommunikationslinjen.
        Så hvad vil du foreslå af indløbsmusik?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Samme argument bruger de/vi ældre omkring Eye og The Tiger OG OB op i top ;-)
          Skal blankt indrømme jeg nok er en af de nyere tilhængere "kun" med sæsonkort de sidste 4-5 år. Men illustrerer vel meget godt at ting godt kan forandres, selvom ikke alle er lige glade til at starte med.
          Med hensyn til OB op i top, er det jo sindssygt provinsielt og fjollet. Men hvor er det OB og Fyn :)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Fordi det bare ikke virker så gennemtænkt....jeg har absolut intet mod klassisk musik! Men her virker det som om “ Hey det skal være noget med fynsk sjæl...kan Carl Nielsen ikke et eller andet vi kan snuppe, så bliver det ægte fynsk!” Jeg synes ikke der er nogle af de 3 stykker musik der har saft og kraft nok! ...dog enig med andre om at skal jeg med kniven for struben vælge, så er 3eren mindst dårlig
            Må erklære mig 99% enig her ...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Nu er jeg forvirret. Er der sørgelig begravelsesmusik eller musik der er sjov at man griner af det?

              Jeg tror forøvrigt der er væsentligt flere der vil grine af OB op i top end af et stykke klassisk musik.
              OB op i top er kitsch. Det er selve meningen, at der skal grines af det, for at få folk i godt humør.

              Der er intet forvirrende i det her. Udeholdets fans vil grine hånligt af, at hjemmeholdet har valgt så kikset en indgangsmusik, netop fordi det er mere gravkammer end intimiderende.

              De vil tænke, hold kæft en fesen omgang gravkammer musik. Hvad tænker de dog på? Ha ha ha ha.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                Gademusikanten har vi allerede, det klassiske indløbsmusik er på vej - jeg forudsiger så, at der bliver indført underholdning i pausen inden længe. Er der langt fra de første to tiltag og til det tredje? Det mener jeg ikke. Hvis man får en mand til at gå stadion rundt med en saxofon inden kampen, så vil det da ikke være utænkeligt, man også fik en til at underholde i pausen på et tidspunkt.

                Hvad er det, du spørger om er diametrale modsætninger?
                Klassisk musik og gademusikanter (+evt. pauseshow). Det ene er finkultur, det andet det stik modsatte

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Så hvad vil du foreslå af indløbsmusik?
                  Jeg vil foreslå, at man bruger tiden på noget andet. Det kunne for eksempel være, hvordan man livestreamer træningskampe.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Klassisk musik og gademusikanter (+evt. pauseshow). Det ene er finkultur, det andet det stik modsatte
                    Klassisk musik og en mand med en saxofon, det er vidst ret meget i samme boldgade. Generelt spiller de fleste gademusikanter jeg møder i metroer og på gader klassisk musik. Det er ofte folk på fløjte eller saxofon.
                    Last edited by Liam1; 10-07-2018, 20:17.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                      Jeg vil foreslå, at man bruger tiden på noget andet. Det kunne for eksempel være, hvordan man livestreamer træningskampe.
                      Det var et flot politikersvar.

                      Comment


                        #86
                        Nå, har sprunget de sidste par sider over, men:

                        1) Klassisk kan sagtens være “The shit” - CL-hymnen, Carl Orffs Carmina Burana, Ride of The Valkyries (Se evt. klippet fra Dommedag Nu (Apocalypse Now).

                        2) Gu Fan*** er Carl Nielsen fynsk etc., men det ER vel ligegyldigt, HVIS intet af hans musik virker til vores formål?

                        3) SKAL det død og helvede være klassisk musik? Ikke at jeg har noget imod det, mens et virker bare snævert at udelukke AL musik Carl Nielsen ikke har lavet.

                        4) SKAL det være klassisk, så er CN det oplagte valg (men se lige 2) & 3) )...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Som med så meget andet, så bliver det nok negativt, hvis folk på forhånd er negativt indstillede.

                          Generelt virker det til at folk er ekstrem bange for forandringer og enhver forandring giver et ramaskrig. Eller, dvs. folk vil gerne have forandringer, de har bare hver deres idé om hvad der skal ske og derfor vil 90% altid være utilfredse. Derfor er det stort set umuligt at ændre noget.
                          Ligesom letbanen, TBT gade, havnen, nyt OUH?

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                            Klassisk musik og en mand med en saxofon, det er vidst ret meget i samme boldgade. Generelt spiller de fleste gademusikanter jeg møder i metroer og på gader klassisk musik.
                            Saxofonsoloer er meget sjældne i klassisk musik, men meget almindelige i jazz og også i anden "populærmusik" - på samme måde spiller de fleste gademusikanter, jeg støder på, noget hen ad jazz - men lad det ligge.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Nå, har sprunget de sidste par sider over, men:

                              1) Klassisk kan sagtens være “The shit” - CL-hymnen, Carl Orffs Carmina Burana, Ride of The Valkyries (Se evt. klippet fra Dommedag Nu (Apocalypse Now).

                              2) Gu Fan*** er Carl Nielsen fynsk etc., men det ER vel ligegyldigt, HVIS intet af hans musik virker til vores formål?

                              3) SKAL det død og helvede være klassisk musik? Ikke at jeg har noget imod det, mens et virker bare snævert at udelukke AL musik Carl Nielsen ikke har lavet.

                              4) SKAL det være klassisk, så er CN det oplagte valg (men se lige 2) & 3) )...
                              Ingen siger at det partout SKAL være klassisk. Men mange ser ud til at udelukke det blot fordi det er klassisk.

                              Jeg savner stadig nogle gode modforslag.. Hvad skulle det ellers være, nu hvor Carl Nielsen er så forfærdeligt?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ligesom letbanen, TBT gade, havnen, nyt OUH?
                                Hvad har det med OB at gøre? Men udover nyt OUH så har de ting du nævner da også skabt højlydte protester rundt omkring.

                                Comment

                                Working...
                                X