Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Tror egentlig vi er enige, udmeldingen er god. Ærgerligt at den kan vinkles sådan?
    Det er jo bare en overskrift. Og egentlig er den jo heller ikke som sådan forkert.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Ja, det er ikke nemt at være Jesper Hansen. Når han er tilknappet og fåmælt er det skidt. Det er det så også, når han giver udtryk for følelser.

      Nogle gange kan jeg have det sådan, at den uendelige strøm af lede imod JH får mig til at synes om ham. Bare sådan i ren trods.
      Så jeg vil sige: jeg synes det viser menneskelighed, at det var svært for ham at fyre Kent. Det viser professionalisme, at han gjorde det alligevel.
      Viser det professionalisme?? Ja ok manden gjorde sit arbejde men altså havde han noget andet valg?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

        Synd for JH ... har de været for tætte? Har NT måtte komme med en vognstang?
        Argh det er vel en del af jobbet....så synd for ham mener jeg ikke det er. Og så vidt jeg husker er det så Kent der står uden arbejde nu....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Argh det er vel en del af jobbet....så synd for ham mener jeg ikke det er. Og så vidt jeg husker er det så Kent der står uden arbejde nu....
          Syntes ikke det er synd for nogen af dem. Det er en del af branchen. Og vi skal lige huske at Kent nok får løn 13-14 måneder endnu for at lave ingenting. Det er der mange der vil misunde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bekræfter bare min vudering om at det er Thorborg og Enrico der svang øksen
            Har det ikke været beskrevet, at det var sådan det foregik? det tror jeg da egentligt nok. Jeg tror ikke JH kunne drømme om at fyre vennen, og hele denne historie bekræfter jo bare, at JH har haft alt for stor blind tillid til KN, det match var ikke godt overhovedet. Synes klart, det yderligere skæmmer JHs virke som sportschef, ja endnu mere bashing men sådan er det altså.

            At han har følelser i klemme er da fint nok, han siger. Pointen er, at den fornemmelse af indspisthed og lukkethed omkring sig selv, som man har haft med den duo et bekræftet. Det er ikke sundt for en topklub, at have så lidt dynamik internt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Ja, det er ikke nemt at være Jesper Hansen. Når han er tilknappet og fåmælt er det skidt. Det er det så også, når han giver udtryk for følelser.

              Nogle gange kan jeg have det sådan, at den uendelige strøm af lede imod JH får mig til at synes om ham. Bare sådan i ren trods.
              Så jeg vil sige: jeg synes det viser menneskelighed, at det var svært for ham at fyre Kent. Det viser professionalisme, at han gjorde det alligevel.
              Tænk, når jeg læser sådan noget dér, får jeg også lyst til at skrive noget i trods: Det skal IKKE være nemt at være Jesper Hansen. Det skal ikke være nemt at være sportsdirektør eller nogen som helst ansat i en elitesportsklub. Det skal være svært og uretfærdigt, imo. For elitesport ER svært og KAN være uretfærdigt.

              Så jeg har surprise surprise, heller ikke ét gram medlidenhed med Jesper Hansen. Det er da fint, han viser følelser, men hvad kan vi bruge det til? Jeg synes ikke en sportsdirektør skal være venner med træneren. Han skal udfordre træneren og anbefale fyring, hvis tingene der tæller, resultaterne, ikke går ens vej.

              Jeg fornemmer det ikke er med Jespers gode vilje, at man fyrer en træner, der to år i træk misser en målsætning, og det er da forståeligt, når nu de er bonkammerater, men det alene det, at de er fedtet ind i et samarbejde, der ikke har kastet de nødvendige resultater af sig, er nok for mig til at mene, at det var en skidt ting, at man i det hele taget ansatte ham, altså Kent.

              For der er brug for et andet slags samarbejde, hvis vi skal bevæge os fremad. Måske det kunne være sundt at sportsdirektøren ikke har en lang fortid med den nye træner.

              Retfærdig mening? Måske ikke i dine øjne, men det skal være hårdt at være i OB. Det er en elitesportsklub det her ikke en fritidsklub. Og i en elitesportsklub er det alene resultater, der tæller, og man skal ikke have ondt af dem, der kikser i en elitesport. Det er så min personlige mening og holdning, og det er faktisk ikke personligt ment overfor Jesper Hansen.

              Han er helt sikkert et godt menneske og en yderst professionel herre. Han er bare ikke særligt god til sit arbejde.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Rent statistisk er vores chanceudnyttelse meget gennemsnitlig. Ikke hermed sagt at afslutningstræning ikke kan være en god idé, men vi har altså ikke specielt store problemer her.
                Når "meget gennemsnitlig chanceudnyttelse" har medvirket til en 10.ende plads i SL, så er det i mine øjne absolut ikke godt nok.
                Mvh

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Når "meget gennemsnitlig chanceudnyttelse" har medvirket til en 10.ende plads i SL, så er det i mine øjne absolut ikke godt nok.
                  Mvh
                  Men det fortæller jo historien om, at det ikke er vores chanceudnyttelse, aka. holdets afslutningsevner, der er skyld i den 10. plads. Det handler om at skabe mere offensivt og lukke bedre af defensivt. Men det er selvfølgelig altid den nemme løsning bare at pege på, at der skal sparkes nogle flere bolde i kassen, det er så også bare enormt forsimplet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Men det fortæller jo historien om, at det ikke er vores chanceudnyttelse, aka. holdets afslutningsevner, der er skyld i den 10. plads. Det handler om at skabe mere offensivt og lukke bedre af defensivt. Men det er selvfølgelig altid den nemme løsning bare at pege på, at der skal sparkes nogle flere bolde i kassen, det er så også bare enormt forsimplet.
                    Enig. Vi scorer det vi skal ud fra det antal chancer vi skaber. Problemet har jo været at vi ikke har skabt nok. Det er ikke afslutningerne i sig selv der er problemet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Enig. Vi scorer det vi skal ud fra det antal chancer vi skaber. Problemet har jo været at vi ikke har skabt nok. Det er ikke afslutningerne i sig selv der er problemet.
                      Det er godt muligt. Og når man ikke har alt for mange chancer så husker man jo mere de chancer/direktører som brændes. Og så opstår helt let et billede om meget uskarpe angribere.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er godt muligt. Og når man ikke har alt for mange chancer så husker man jo mere de chancer/direktører som brændes. Og så opstår helt let et billede om meget uskarpe angribere.
                        Og virkeligheden er, at der er to klubber udenfor top 6 som har en angriber der har scoret mindst 10 mål, og OB er den ene af dem. Randers har så godt nok Saba der har lavet 12, men han havde så kun scoret 3 af dem, da nedrykningsspillet gik igang. Læg dertil at Festersen har en rigtigt fint målsnit, når han har spillet.

                        Et af problemerne er jo, at vi ikke får nok mål fra andre positioner. Forsvaret scorer ikke, fordi at vi er for dårlige på dødbolde og at de ikke har spidskompetencer på dem, og på midtbanen handler det mere om spillermaterialet end dårligt trænerarbejde. Greve, JJT og CN har jo aldrig scoret et nævneværdigt antal mål på en sæson, selv Kløve har jo haft et sløjt målsnit før OB, hvorfor man også godt kan frygte, at det måske heller ikke bliver til så mange i næste sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Syntes ikke det er synd for nogen af dem. Det er en del af branchen. Og vi skal lige huske at Kent nok får løn 13-14 måneder endnu for at lave ingenting. Det er der mange der vil misunde
                          Gør jeg heller ikke.....det var mere for lige at sætte det lidt på spidsen - nu det pludseligt var så synd for jh...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Gør jeg heller ikke.....det var mere for lige at sætte det lidt på spidsen - nu det pludseligt var så synd for jh...
                            Yep yep

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              "Vi tog spillere ind, som vi vidste ikke var gode nok......."

                              https://www.bt.dk/superligaen/superl...ke-var-gode-no
                              Læste lidt videre i artiklen fra sportstossen.. Hvornår faen har kirkeskov været en profil?!! Magen til klaphat -et der i det hele taget nogen der har orket at læse hans bog?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Og virkeligheden er, at der er to klubber udenfor top 6 som har en angriber der har scoret mindst 10 mål, og OB er den ene af dem. Randers har så godt nok Saba der har lavet 12, men han havde så kun scoret 3 af dem, da nedrykningsspillet gik igang. Læg dertil at Festersen har en rigtigt fint målsnit, når han har spillet.

                                Et af problemerne er jo, at vi ikke får nok mål fra andre positioner. Forsvaret scorer ikke, fordi at vi er for dårlige på dødbolde og at de ikke har spidskompetencer på dem, og på midtbanen handler det mere om spillermaterialet end dårligt trænerarbejde. Greve, JJT og CN har jo aldrig scoret et nævneværdigt antal mål på en sæson, selv Kløve har jo haft et sløjt målsnit før OB, hvorfor man også godt kan frygte, at det måske heller ikke bliver til så mange i næste sæson.
                                Er det ikke fantastisk, at man kan sidde og savne en HHA-type, der var garant for 5-10 mål per sæson, efter han var så voldsomt tilsvinet i sin sidste tid for sin manglende fart og teknik.

                                Comment

                                Working...
                                X