Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kent fyret

    https://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-fyrer-kent-nielsen

    Så skete det
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Shit! Den havde jeg ikke set komme. Vores nye ven Enrico har bragt nye vinde.

    Fedt :)

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg troede ikke, det ville ske. Men det er fint, at der endelig bliver sat en smule vægt bag, at målsætninger er til for at blive opfyldt. Og godt at det bliver gjort lige efter sæsonen, når nu det skal være.

      Comment


        #4
        Bang! Dagens gode nyhed. Nye øjne, frisk pust og en række nye spillere. Jeg håber på en karismatisk træner, der ikke luller folket i søvn med intetsigende floskler.

        Comment


          #5
          SÅDAN! fandme på tide, så mangler vi bare JH....

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Bang! Dagens gode nyhed. Nye øjne, frisk pust og en række nye spillere. Jeg håber på en karismatisk træner, der ikke luller folket i søvn med intetsigende floskler.
            Såå... Troels Bech? ;)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Shit! Den havde jeg ikke set komme. Vores nye ven Enrico har bragt nye vinde.

              Fedt :)
              Ja, kan må antydes .. men det er vel en beslutning der næsten var u-undgålig for en ansvarlig bestyrelse, med minimum to missede målsætninger og en placeringsmæssig tilbagegang fra sidste sæson.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Jeg synes Kent har været en god træner i en svær tid, hvor trænerteam skulle lave top6-hold for små midler. Som bekendt er det ikke lykkedes, og derfor er beslutningen fuldt forståelig og fornuftig.

                Tak for kampen, Kent. Nu bliver det så interessant at se, hvor meget perspektiv der er i den nye træner. Og om han og JH kan løfte noget mht spillertilgang og udvikling af truppen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg synes Kent har været en god træner i en svær tid, hvor trænerteam skulle lave top6-hold for små midler. Som bekendt er det ikke lykkedes, og derfor er beslutningen fuldt forståelig og fornuftig.

                  Tak for kampen, Kent. Nu bliver det så interessant at se, hvor meget perspektiv der er i den nye træner. Og om han og JH kan løfte noget mht spillertilgang og udvikling af truppen.
                  Jeg synes ikke, han er lykkedes med meget. Nuvel han lukkede proppen i ift. at rode sig ind i nedrykningskampen, men han har taget for mange dårlige beslutninger, og han har ikke rykket os overhovedet opad.

                  Comment


                    #10
                    Fornuftigt - det kunne ikke være anderledes. Der er behov for nyt blod.

                    Comment


                      #11
                      Gætter på Jakob Michelsen og det ville passe mig fint.

                      Comment


                        #12
                        Please hank op i din kammerat og sæt ham af et hvilket som helst sted i Jylland.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Gætter på Jakob Michelsen og det ville passe mig fint.
                          Ville umiddelbart heller ikke gøre mig noget. Håber da i hvert fald man har både ham og Kuhn inde til samtale.

                          Comment


                            #14
                            Det bliver Bo Henriksen

                            Comment


                              #15
                              Wow. Det overrasker mig alligevel.
                              Er jeg den eneste der har problemer med at gå på www.ob.dk ?
                              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                              Kristian Morre

                              Comment

                              Working...
                              X