Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
    Læste lidt videre i artiklen fra sportstossen.. Hvornår faen har kirkeskov været en profil?!! Magen til klaphat -et der i det hele taget nogen der har orket at læse hans bog?
    Hvad har Adam Møller Gomaa gjort dig?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Har det ikke været beskrevet, at det var sådan det foregik? det tror jeg da egentligt nok. Jeg tror ikke JH kunne drømme om at fyre vennen, og hele denne historie bekræfter jo bare, at JH har haft alt for stor blind tillid til KN, det match var ikke godt overhovedet. Synes klart, det yderligere skæmmer JHs virke som sportschef, ja endnu mere bashing men sådan er det altså.

      At han har følelser i klemme er da fint nok, han siger. Pointen er, at den fornemmelse af indspisthed og lukkethed omkring sig selv, som man har haft med den duo et bekræftet. Det er ikke sundt for en topklub, at have så lidt dynamik internt.
      Det har ikke været skrevet nogen steder, men det er nok opfattelsen. Selvfølgelig kan JH fyre KN, det er dumt at påstå andet.
      Denne historie bekræfter ikke andet end at økonomien har været endnu mere lort end man har meldt ud.
      Gør historien pludselig JH til en super sportsdirektør, nej, det gør den nødvendigvis heller ikke.
      KN matchet var godt, men det desværre sikrer ikke succes, og en sportslig succes var KN ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Er det ikke fantastisk, at man kan sidde og savne en HHA-type, der var garant for 5-10 mål per sæson, efter han var så voldsomt tilsvinet i sin sidste tid for sin manglende fart og teknik.
        Husker ikke han var tilsvinet , men han blev tit nævnt som værende god ,men ikke god nok .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
          Læste lidt videre i artiklen fra sportstossen.. Hvornår faen har kirkeskov været en profil?!! Magen til klaphat -et der i det hele taget nogen der har orket at læse hans bog?
          Først køber man spillere som ikke er gode nok , så præsenterer man dem med et rosenrødt billede for derefter at beskylde fansene for at være for kritiske . Hmm gad vide hvorfor der er meget lidt troværdighed overfor JH
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Det har ikke været skrevet nogen steder, men det er nok opfattelsen. Selvfølgelig kan JH fyre KN, det er dumt at påstå andet.
            Denne historie bekræfter ikke andet end at økonomien har været endnu mere lort end man har meldt ud.
            Gør historien pludselig JH til en super sportsdirektør, nej, det gør den nødvendigvis heller ikke.
            KN matchet var godt, men det desværre sikrer ikke succes, og en sportslig succes var KN ikke.
            Du har ret i, at det var en unuanceret betragtning. Jeg synes dog, der har været så mange indikationer på, at det ikke har været JH som har ønsket den fyring mest, men derimod måtte acceptere det som et naturligt onde. Selvfølgelig kunne der opstå en situation, hvor JH kunne fyre Kent, men tror, der skulle meget til, tilliden har været enorm.

            Hvorfor synes du KN var matchet godt.

            Comment


              Så kom det også fra hestens egne mule , som mange herinde havde påpeget utallige gange .
              Og endnu et fingerpeg om overvurderingen af KN .. “en one hit wonder”
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...blink=frontbox
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Dejligt vi kom af med ham. Han er indbegrebet af alt det jeg ikke gider se på et OB-hold. Jeg vil simpelthen se mere jord og græs på knæene og den der negative attitude bare fordi man ikke spiller sin favorit position kan jeg ikke med.
                  Det er altså en højt betalt professionel fodboldspiller og han fik også alt for lang snor af Kent.
                  Farvel og tak for lort.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Dejligt vi kom af med ham. Han er indbegrebet af alt det jeg ikke gider se på et OB-hold. Jeg vil simpelthen se mere jord og græs på knæene og den der negative attitude bare fordi man ikke spiller sin favorit position kan jeg ikke med.
                    Det er altså en højt betalt professionel fodboldspiller og han fik også alt for lang snor af Kent.
                    Farvel og tak for lort.
                    Enig både hans attitude og trænerens vedholdende brug af ham var forrykt og en hån mod de spillere som sad på bænken .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Enig både hans attitude og trænerens vedholdende brug af ham var forrykt og en hån mod de spillere som sad på bænken .
                      Den attitude var så, næsten, lige så meget Kents skyld, som det var Jönssons. Fejlplaceret; scoutet totalt forkert i forhold til holdkammerater og spillestil. OB's, undskyld, OSE's helt store problem. De ansatte i den koncern kunne ikke ramme vand, om de så stod på en båd.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        KN ansat i SIF!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          KN ansat i SIF!
                          De ender sikkert med at vinde 1. division nu, hvis jeg kender vores held/dygtighed nok

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            KN ansat i SIF!
                            Ærgerligt, at han ikke skal genforenes med JH. Jeg er sikker på at JH er en god direktør i alle andre klubber end OB. Så er vi nemlig sikker på at mindst en klub køber dårligere ind end os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              KN ansat i SIF!
                              Hvor ser du det?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprob Se indlæg
                                hvor ser du det?
                                eb ��

                                Comment

                                Working...
                                X