Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En anden forbedringsmulighed er angrebstræning. Vi har for mange dårlige afslutninger fra spillere som sparker elendigt såvel i feltet som udefra. Mentaltræning, så vi kan spille mere end en god halvleg pr kamp. Endelig håber jeg på stærk forbedret mandskabspleje fra vores nye trænerteam. Alle disse ting har vore dygtigske konkurrenter for længst introduceret. Disse ting er ikke raketvidenskab, og burde ikke vælte noget budget i klubben. Altså sæt i gang.
    Rigtig god sæson 2018/19 til alle omkring min hjerteklub OB.
    Mvh.
    pnl

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      En anden forbedringsmulighed er angrebstræning. Vi har for mange dårlige afslutninger fra spillere som sparker elendigt såvel i feltet som udefra. Mentaltræning, så vi kan spille mere end en god halvleg pr kamp. Endelig håber jeg på stærk forbedret mandskabspleje fra vores nye trænerteam. Alle disse ting har vore dygtigske konkurrenter for længst introduceret. Disse ting er ikke raketvidenskab, og burde ikke vælte noget budget i klubben. Altså sæt i gang.
      Rigtig god sæson 2018/19 til alle omkring min hjerteklub OB.
      Mvh.
      pnl
      Rent statistisk er vores chanceudnyttelse meget gennemsnitlig. Ikke hermed sagt at afslutningstræning ikke kan være en god idé, men vi har altså ikke specielt store problemer her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg springer behændigt uden om diskussionen om hvor sparetider vitterligt var og er en valid undskyldning for f.eks en 4-årig kontrakt til Thomas Mikkelsen og Mikkel Kirkeskov, og går direkte til om det ikke er usandsynlig ringe PR at offentligt sige, man bevidst hentede spillere, der ikke var gode nok?

        MvH ChrisOB
        Du er nok ikke i tvivl om at jeg synes JH får skylden for lidt fir meget herinde, men jo kommunikationen er og bliver sgu ikke hans stærke sider. Nu har jeg ikke læst bogen så ved ikke præcist hvordan det hele er i kontekst, men ingen tvivl om at manden skal vide hvordan det bliver udlagt og derfor overveje sine ord bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Du er nok ikke i tvivl om at jeg synes JH får skylden for lidt fir meget herinde, men jo kommunikationen er og bliver sgu ikke hans stærke sider. Nu har jeg ikke læst bogen så ved ikke præcist hvordan det hele er i kontekst, men ingen tvivl om at manden skal vide hvordan det bliver udlagt og derfor overveje sine ord bedre.
          ... men når det nu er sådan det er, hvorfor skal han så overveje sine ord bedre/pakke det ind?

          Jeg synes ikke det var fedt det skete, men jeg har sgu respekt for han bare melder ud som det var.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            ... men når det nu er sådan det er, hvorfor skal han så overveje sine ord bedre/pakke det ind?

            Jeg synes ikke det var fedt det skete, men jeg har sgu respekt for han bare melder ud som det var.
            Der er bare forskel på "De spillere vi købte var ikke gode nok i forhold til det som en klub af OB's størrelse skal være, men grundet økonomisk opbremsning fandt vi dem vi havde budget til" eller "Vi hentede bevidst dårlige spillere". Jeg har ikke læst bogen og ved derfor ikke hvordan konteksten eller det JH har sagt konkret er, men derfor ligger der meget i den konkrete formulering. Men synes da absolut heller ikke han skal prøve at gøre dem bedre end de var.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg synes Kent har været en god træner i en svær tid, hvor trænerteam skulle lave top6-hold for små midler. Som bekendt er det ikke lykkedes, og derfor er beslutningen fuldt forståelig og fornuftig.

              Tak for kampen, Kent. Nu bliver det så interessant at se, hvor meget perspektiv der er i den nye træner. Og om han og JH kan løfte noget mht spillertilgang og udvikling af truppen.
              Fuldstændig enig med nixcha. Det har været fornuftigt at holde på Kent så længe som var tilfældet. Vi havde brug for kontinuiteten og jeg tror han har været god for mange af vores spillere... omend måske for god for visse spillere (med fortid i AaB).
              Vi ligner mere et hold, end da han kom til. En ny træner har faktisk et fornuftigt fundament at bygge videre på.
              Jeg antager at afløseren er scouted grundigt og at det er en profil man ser blive på posten de næste tre år... ellers kunne man næsten lige så godt have beholdt Kent indtil den rette mand var ledig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Der er bare forskel på "De spillere vi købte var ikke gode nok i forhold til det som en klub af OB's størrelse skal være, men grundet økonomisk opbremsning fandt vi dem vi havde budget til" eller "Vi hentede bevidst dårlige spillere". Jeg har ikke læst bogen og ved derfor ikke hvordan konteksten eller det JH har sagt konkret er, men derfor ligger der meget i den konkrete formulering. Men synes da absolut heller ikke han skal prøve at gøre dem bedre end de var.
                Det står jo også i artiklen der, at det var vi nødt til grundet økonomien havde første prioritet... men ja, overskriften skal trække læsere, så den har fået et nyk mere.

                Nu var det også bare i forhold til om det blev meldt ud eller ej.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

                  Synd for JH ... har de været for tætte? Har NT måtte komme med en vognstang?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

                    Synd for JH ... har de været for tætte? Har NT måtte komme med en vognstang?
                    Det er ikke synd for Jesper Hansen overhovedet. Han kunne jo bare lade være med at ansætte sin gode ven, hvis ikke han kunne tåle at fyre ham også.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Det er ikke synd for Jesper Hansen overhovedet. Han kunne jo bare lade være med at ansætte sin gode ven, hvis ikke han kunne tåle at fyre ham også.
                      Ja, det er ikke nemt at være Jesper Hansen. Når han er tilknappet og fåmælt er det skidt. Det er det så også, når han giver udtryk for følelser.

                      Nogle gange kan jeg have det sådan, at den uendelige strøm af lede imod JH får mig til at synes om ham. Bare sådan i ren trods.
                      Så jeg vil sige: jeg synes det viser menneskelighed, at det var svært for ham at fyre Kent. Det viser professionalisme, at han gjorde det alligevel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det står jo også i artiklen der, at det var vi nødt til grundet økonomien havde første prioritet... men ja, overskriften skal trække læsere, så den har fået et nyk mere.

                        Nu var det også bare i forhold til om det blev meldt ud eller ej.
                        Tror egentlig vi er enige, udmeldingen er god. Ærgerligt at den kan vinkles sådan?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

                          Synd for JH ... har de været for tætte? Har NT måtte komme med en vognstang?
                          Bekræfter bare min vudering om at det er Thorborg og Enrico der svang øksen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            https://www.bt.dk/superligaen/superl...de-rigtig-ondt

                            Synd for JH ... har de været for tætte? Har NT måtte komme med en vognstang?
                            Det formoder jeg. Tror de var for tæt, for enig og for ukritisk med hinanden. Alt for meget skulderklap og ikke nok djævlens advokat for at bringe os videre.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ja, det er ikke nemt at være Jesper Hansen. Når han er tilknappet og fåmælt er det skidt. Det er det så også, når han giver udtryk for følelser.

                              Nogle gange kan jeg have det sådan, at den uendelige strøm af lede imod JH får mig til at synes om ham. Bare sådan i ren trods.
                              Så jeg vil sige: jeg synes det viser menneskelighed, at det var svært for ham at fyre Kent. Det viser professionalisme, at han gjorde det alligevel.
                              👍
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ja, det er ikke nemt at være Jesper Hansen. Når han er tilknappet og fåmælt er det skidt. Det er det så også, når han giver udtryk for følelser.

                                Nogle gange kan jeg have det sådan, at den uendelige strøm af lede imod JH får mig til at synes om ham. Bare sådan i ren trods.
                                Så jeg vil sige: jeg synes det viser menneskelighed, at det var svært for ham at fyre Kent. Det viser professionalisme, at han gjorde det alligevel.
                                Skulle han sige nej Niels, så smutter jeg også. JH ved godt at han er ansat en hylde eller 2 over hans niveau, så ikke underligt at han ikke satte alt ind selvom de var et tandem par.

                                Comment

                                Working...
                                X