Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kent fyret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Han var jo nok kommet alligevel for at sige farvel til spillerne. Man kunne også forestille sig at han har et skrivebord der skal ryddes. Det har nok fundet sted nogen steder, men jeg tror ikke en mand som Thorborg bruger ressourcer på at tage ud til sine ansatte og fyrer dem i deres stue. Uanset hvilken stilling de er ansat i. Det samme gælder en cheftræner i OB.
    Either way så er der ikke meget, der foregår med stil i OB.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Han var jo nok kommet alligevel for at sige farvel til spillerne. Man kunne også forestille sig at han har et skrivebord der skal ryddes. Det har nok fundet sted nogen steder, men jeg tror ikke en mand som Thorborg bruger ressourcer på at tage ud til sine ansatte og fyrer dem i deres stue. Uanset hvilken stilling de er ansat i. Det samme gælder en cheftræner i OB.
      Hvordan skulle det også lige foregå. “Hej Kent, er du hjemme? Fint, så kommer thorborg og jeg lige forbi. Vi ses om lidt mvh Jesper”

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Men kun marginalt.

        Man kunne også tage til Århus og give den personligt dagen i forvejen.

        Du kan ikke bilde mig ind at beslutningen bare blev taget her til morgen.

        MvH ChrisOB
        Det her er jo KEP om igen.. Man skal bare finde yderligere ting der kan drejes negativt. Selvfølgelig har Thorborg og JH da ikke taget turen til Århus for at fyre Kent, lige såvel som det ikke sker i andre virksomheder eller klubber. Man har taget samtalen med Kent det naturlige sted og man har gjort det ansigt til ansigt. Det er den professionelle og den rigtige måde at gøre det på..

        Comment


          Clausen blev kaldt til møde på Langelinie en aften. Mon ikke Clausen viste hvilken samtale han var på vej til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Clausen blev kaldt til møde på Langelinie en aften. Mon ikke Clausen viste hvilken samtale han var på vej til.
            Hvem ved, måske har han stået og lignet en idiot med en pakke t-bone steaks under armen.

            Men ja, historierne går på, at mange af sådanne møder er blevet afholdt på Langelinie, så jeg er færdig med at blive overrasket over OBs ageren på den front.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
              ØV - ingen klar plan :-(
              Rolig rolig. Da man fyrede hele trænerstaben og Kim Brink, tog det jo 2-3 år inden man var klar med en sportschef og den træner man ville satse mere langsigtet på. Så hvis de allerede har en ny træner klar i juni, så er det jo hurtigt.(Ironi kan være anvendt)

              Kan dog godt være bange for vi kommer for langt ind i Juni inden vi finder den rette. Går ud fra den nye træner får lov at sætte sit præg på spillertruppen, og hvis der går en måned fra nu, før man har den nye træner klar, er der allerede en del muligheder på spillerfronten som er misset.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Det her er jo KEP om igen.. Man skal bare finde yderligere ting der kan drejes negativt. Selvfølgelig har Thorborg og JH da ikke taget turen til Århus for at fyre Kent, lige såvel som det ikke sker i andre virksomheder eller klubber. Man har taget samtalen med Kent det naturlige sted og man har gjort det ansigt til ansigt. Det er den professionelle og den rigtige måde at gøre det på..
                Jeg har intet problem med at "dreje" noget negativt, når det gælder dem.

                Nu er det bare sådan at der findes forskellige måder man kan håndtere ting på, og hvis man har taget beslutningen dagen i forvejen så indkalder man vedkommende til et møde dagen i forvejen og ikke når han er dukket op på arbejdet.

                Professionelt, ja, god stil? Det må være i the eye of the beholder.

                Jeg ønsker både Jesper Hansen og Niels Thorborg enten væk fra min klub eller at de begynder at agere markant anderledes end de har gjort hidtid.

                Før deres stil dræner klubben for fans og begejstring.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Men kun marginalt.

                  Man kunne også tage til Århus og give den personligt dagen i forvejen.

                  Du kan ikke bilde mig ind at beslutningen bare blev taget her til morgen.

                  MvH ChrisOB
                  X
                  Last edited by Plum; 21-05-2018, 15:20.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Jeg har intet problem med at "dreje" noget negativt, når det gælder dem.

                    Nu er det bare sådan at der findes forskellige måder man kan håndtere ting på, og hvis man har taget beslutningen dagen i forvejen så indkalder man vedkommende til et møde dagen i forvejen og ikke når han er dukket op på arbejdet.

                    Professionelt, ja, god stil? Det må være i the eye of the beholder.

                    Jeg ønsker både Jesper Hansen og Niels Thorborg enten væk fra min klub eller at de begynder at agere markant anderledes end de har gjort hidtid.

                    Før deres stil dræner klubben for fans og begejstring.

                    MvH ChrisOB
                    Men sådan fungerer det jo ikke ude på arbejdsmarkedet. Han kender desuden gamet. Man kan desuden ikke altid blive fyret nænsomt. Ja faktisk synes jeg det er hånteret som det skal.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Hvordan skulle det også lige foregå. “Hej Kent, er du hjemme? Fint, så kommer thorborg og jeg lige forbi. Vi ses om lidt mvh Jesper”
                      Hahahaha! ‘‘Fino jeg smækker et par bøffer på grillen så. Tager I vin med?
                      Mvh. Kent‘‘

                      Det er selvfølgelig også et helt håbløst scenarie :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Either way så er der ikke meget, der foregår med stil i OB.

                        MvH ChrisOB
                        Nej det vil jeg give dig ret i. Det er dog marginalt bedre end at de 6 spillere med udløb ikke fik en afskedshilsen på stadion, fordi man havde en jubelidiotisk forestilling om at man i hvert fald ikke kunne ryge ud til gf.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Either way så er der ikke meget, der foregår med stil i OB.

                          MvH ChrisOB
                          Du har ret. Bare ikke lige i det her tilfælde. Det er da en helt normal og anstændig måde at fyre folk på. Sådan foregår det
                          langt de fleste steder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Hahahaha! ‘‘Fino jeg smækker et par bøffer på grillen så. Tager I vin med?
                            Mvh. Kent‘‘

                            Det er selvfølgelig også et helt håbløst scenarie :D
                            Mon ikke. Hvem fanden byder på bøffer og rødvin kl. 10 om formiddagen?

                            Comment


                              Klubben er blevet mere og mere rådden de sidste 8 år og en trænerfyrring hjælper ikke det mindste..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Mon ikke. Hvem fanden byder på bøffer og rødvin kl. 10 om formiddagen?
                                Jeg fik hvidvin og hotwings kl. 9... Så kan man vel også det andet :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X